Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2011, 18:17
Noeleke
Noeleke is offline
Ok, probleem!
Heel simpel / kort door de bocht / recht toe recht aan / met de deur in huis vallen... wat zijn daar veel spreekwoorden voor.. MJA daar gaat het niet om, mijn probleem

Ik ben dus verleifd op een meisje (je leest het goed, verleifd), maar zij moet me niet (weet ik zeker, ik heb het gevraagd).. dus nu ben ik onbewust heel gemeen tegen haar (sarcastische grappen en/of gemene opmerkingen).
Nu denk ik dat dat komt omdat ik die gevoelens zo min mogelijk wil laten vloeien... ofzo?

Nee, eigenlijk weet ik niet waarom ik het doe, maar het stoort haar (en mij nu ook)
Iemand ideetjes?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2011, 18:38
honkballertje
honkballertje is offline
ik lees verleifd idd goed, maar waarom verleifd ipv verliefd?
+ nope geen ideetjes naast niet gemeen tegen haar doen, verder gaan met je leven en zo min mogelijk aan haar denken?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 19:39
olha1
olha1 is offline
ik ken het wel eeen beetje doe ik ook als ik wil om niet met iemand om te gaan ofzow en ik moet er alsnog naast staan dan begin ik gemene grappen tegen alleen die persoon te doen (waarschijnlijk omdat je onbewust over die persoon denkt ofzow??) (maar ik maak normaal wel een beetje sarcastische gemene grappen maar dan tegen iedereen vinden ze leuk )
Oud 09-02-2011, 08:04
hookee
hookee is offline
Je zegt "onbewust" maar dat is het dus duidelijk niet (anders zou je 't niet in de gaten hebben).
Één simpele verklaring; je wil haar straffen omdat ze je niet wil. Heel kinderachtig eigenlijk. Ik stel voor dat je dit gedrag omzet naar meer volwassen gedrag, zodat je karakter kan vormen en niet hetzelfde bij elke tegenslag gaat doen.
Repecteer haar keuze, toon dat je met je tegenslagen om kan gaan en een ander meisje zal dat oppikken.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 08:13
Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Je zegt "onbewust" maar dat is het dus duidelijk niet (anders zou je 't niet in de gaten hebben).
Één simpele verklaring; je wil haar straffen omdat ze je niet wil. Heel kinderachtig eigenlijk. Ik stel voor dat je dit gedrag omzet naar meer volwassen gedrag, zodat je karakter kan vormen en niet hetzelfde bij elke tegenslag gaat doen.
Repecteer haar keuze, toon dat je met je tegenslagen om kan gaan en een ander meisje zal dat oppikken.
Klopt niet helemaal wat je zegt, ik noem 'onbewust' omdat ze mij moest vertellen dat ik gemeen was. Ik had dat dus niet in de gaten! Kennelijk doe ik het wel, maar ook al heb ik het niet in de gaten, ik wil niet gemeen doen tegen haar Vandaar de onbewust.
En tja.. als dat kinderachtig is, dan moet dat maar, want ik weet niet hoe ik het níet moet doen. Dus details over het gedrag helpen mij niet verder Aangezien ik niet weet wát het gedrag nou precies inhoudt.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 08:22
Verwijderd
Ik denk dat je dat doet om haar op een afstand te houden, zodat je makkelijker over haar heenraakt. Als je het niet meer wil doen, moet je dus een andere manier bedenken om haar op een afstand te houden. Dat kan het makkelijkst door letterlijk op afstand te blijven, dus niet bij haar in de buurt komen, maar als jullie bij elkaar in de klas zitten of dezelfde vrienden hebben, is dat niet zo handig. Een andere manier is 'beleefd negeren': alleen iets tegen haar zeggen als het bot zou zijn om niets te zeggen (dus alleen als ze jou een vraag stelt of als je erlangs moet en ze staat in de weg ofzo), het is wel netjes om dat van te voren wel aan haar uit te leggen, zodat ze weet dat je dat doet voor jezelf en niet omdat je haar haat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten