Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En nee, Engels spreken ze daar meestal niet.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja, ik wil later mss wel ns gaan reizen ofzo, of een tijdje in het buitenland wonen. maar Duits kun je altijd nog een extra taalcursus doen ofzo, en dat ligt bij Maatschappijleer denk ik ook moeilijker.
Ik neig nu dus net wat meer naar Maatschappijleer maar weet het nog steeds niet zeker... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou persoonlijk Duits kiezen omdat je daar naar mijn idee meer aan hebt. Misschien handig voor later oid. Maar ik weet niet of je in dat jaartje nog heel veel gaat leren. Dan moet je misschien maar kiezen voor wat je het leukste vindt, aangezien dat makkelijker leren is.
|
![]() |
||
Citaat:
duits is relatief eenvoudig om te leren spreken (ook later) als je het kan accepteren daar nooit grammaticaal perfect in te worden zou ik het laten zitten.
|
Verwijderd
|
Ik heb inmiddels mijn vakkenpakket gekozen, ik heb toch voor maatschappijleer gekozen, omdat dat me net wat gemakkelijker afgaat, en ik qua vakkenpakket al 3 andere vakken heb waar ik het zeer waarschijnlijk lastig mee ga krijgen, dus was het voor mij makkelijker maatschappijleer te kiezen omdat dat wat makkelijker voor me is als duits.
Mocht ik duits toch nog ooit nodig hebben kan ik altijd nog ergens een taalcursus doen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 21:05 | |
Algemene schoolzaken |
duits of aardrijkskunde?? anouk1994 | 16 | 26-03-2009 17:38 | |
Studeren |
Profielkeuze: C&M of N&G? Emma2812 | 9 | 08-11-2008 11:54 | |
Studeren |
Studeren in Engeland (uni of Reading?) + Cijfers Seriously | 7 | 04-11-2008 14:34 | |
Algemene schoolzaken |
Herkansingen / VWO te licht / profielen I love stars | 26 | 09-07-2006 18:36 | |
Algemene schoolzaken |
Loting oneerlijk? 0oFZo0 | 353 | 30-06-2005 19:04 |