Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2011, 11:53
janneshendrik
janneshendrik is offline
ik moet voor engels een brief schrijven maar ik weet zeker dat er nog wat fouten inzitten.
het gaat over school uniformen en de voordelen ervan.

Ms Borowski’s

Hoogezand, Netherlands

18 februari 2011

Dear Parent(s)

regarding last week's protest, I am sending you this letter to explain the benefits of school uniforms.

School uniforms are decreasing violence and theft. Students can’t steal expensive designer clothes or sneakers. We reduce the number of stolen objects and students will be less bullied.

School uniforms are also helping school officials recognize intruders who are not students on the school. Students from other schools don’t have the same uniforms so they can’t just walk into our school.

With school uniforms gang members cant wearing gang colors at school. Students can’t create groups and so we prevent outsiders. They can’t also wear clothes with insulting texts.

Students get also more discipline from wearing school uniforms. They learn to obey from older people.

I hope I informed you enough why we handle school uniforms in our school.

Sincerely,

Ms Borowski’s

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2011, 12:11
Steelpan
Steelpan is offline
Citaat:
ik moet voor engels een brief schrijven maar ik weet zeker dat er nog wat fouten inzitten.

Ms Borowski’s

Hoogezand, Netherlands

18 februari 2011

Dear Parent(s)

regarding last week's protest(Regarding the protest of last week), I am sending you this letter to explain the benefits of school uniforms.

School uniforms are(will) decreasing(decrease) violence and theft. Students can’t steal expensive designer clothes or sneakers. We reduce the number of stolen objects(Clothes will be less stolen) and students will be less bullied.

School uniforms are also helping school officials recognize intruders who are not students on the school. Students from other schools don’t have the same uniforms so they can’t just walk into our school.

With school uniforms gang members cant wearing(wear) gang colors at school. Students can’t create groups and so we prevent outsiders. They can’t also(also can't wear clothes with insulting texts.

Students get also more discipline from wearing school uniforms. They learn to obey from older people.

I hope I informed you enough why we handle school uniforms in our school.

Sincerely,

Ms Borowski’s

Ik heb er even doorheen gekeken. Ik denk niet dat ik alle fouten eruit heb gehaald en weet niet of ik het altijd goed verbeterd heb.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 16:17
Geel
Geel is offline
They learn to obey from older people.
Die 'from' uit die zin moet dus weg.

I hope I informed you enough about why we handle have school uniforms in at our school.

Dit viel mij even snel op (naast wat Steelpan had verbeterd).
--

Verder zeg je dingen in je brief, maar je legt het niet goed uit. Waarom zou, bijv, het dragen van uniformen geweld verminderen? En waarom worden kinderen minder gepest?
Ik weet niet of inhoud ook belangrijk is, maar je zou op zulke dingen kunnen letten.
Oud 18-02-2011, 16:44
Verwijderd
Citaat:

Ik zal er later nog even goed naar kijken maar mijn eerste tip is be consistent!!

Zeker bij een 'officiele' brief zoals deze kan je beter geen 'contractions' gebruiken, dus cannot i.p.v can't.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 17:23
Steelpan
Steelpan is offline
En al die witregels zijn ook niet echt mooi.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 09:03
Verwijderd
Citaat:
En al die witregels zijn ook niet echt mooi.
Ja, maar witregels werken - zeker in het Amerikaans, maar ik geloof ook in het Engels - een beetje anders dan in het Nederlands. In het Nederlands is een enter genoeg, eventueel nog een inspringing, maar bij Amerikaanse dingen moet je steeds een regel openlaten. Het is inderdaad lelijk, maar wel goed.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 14:47
Steelpan
Steelpan is offline
ooh ok.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten