Plugin heb ik al een aantal jaar, heeft eigenlijk nog nooit problemen veroorzaak. Voor zover ik me kan herinneren heb ik ook geen update geïnstalleerd vlak voordat het probleem zich voor het eerst voordeed. De instellingen heb ik al een aantal keer doorgelopen maar daar ligt het denk ik niet aan.
Dit MSN account heb ik afgelopen zomer aangemaakt. Toen heb ik iedereen van de oude lijst via contactmanager van hotmail ook uitgenodigd voor mijn nieuwe MSN. Daarna bleek dat ik ze ook nog handmatig toe moest voegen, dus heb ik iedereen maar handmatig toegevoegd. (blijkbaar voegde hij ze alleen toe aan mijn adresboek, niet aan MSN).
Toen had ik nog draadloos internet dat erg vaak weg viel. Bij een aantal personen is het uitnodigen dus niet helemaal goed gegaan. Bij een foutmelding dat de internetverbinding weg is, heb ik het gewoon nog een keer geprobeerd, net zolang hij zei dat de contactpersoon toegevoegd is. Het resultaat: sommigen hebben helemaal geen uitnodiging gekregen, maar als zij mij toevoegen, krijg ik ook geen uitnodiging van hun

Kan goed zijn dat deze zaken verband houden.
En al heel lang blockt hij "zomaar" mensen. Volgens mij was dat ook op mijn vorige account, dus voor de zomervakantie, al een paar maanden zo voordat ik een nieuw account aanmaakte.
Verder komt het nu nog steeds, ook met goed (bedraad) internet dat vrijwel nooit wegvalt, voor dat als ik iemand toevoeg en diegene mij accepteert, mijn MSN diegene automatisch blockt, en de MSN van diegene mij.
Een ander detail is dat ik als MSN een adres van mijn eigen domein ( .....@stijnmeijer.nl ) gebruik, en niet .....@hotmail.com.
Bedankt voor de hulp & moeite so far!