Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2011, 18:33
anne-maria
anne-maria is offline
Hallo,
een tijdje geleden ging mijn msn steeds mensen blokkeren, toen weer een tijdje niet en nu weer, echt de helft van de contacten waren geblokkeerd, hoe kan dit?

Help aub!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2011, 18:57
Verwijderd
Ik had eergisteren precies hetzelfde. Gewoon 1/4e van mijn lijst geblokkeerd. Inclusief mezelf (ja, ik heb mezelf als vriend, zodat ik kan zien of mijn naamswijzigingen en zo doorgevoerd worden).

Tijdelijke oplossing:
Rechtermuisknop op geblokkeerd contact, klik 'contactpersoon blokkeren', weer rechtermuisknop op hetzelfde contact, klik 'blokkering opheffen'. Ga zo je hele lijst af. Alleen jezelf kun je zo niet deblokkeren.
Dit kost wel heel veel tijd, als je zo steeds de hele lijst af moet gaan.

Definitieve oplossing:
Deze heb ik na lang zoeken nog niet kunnen vinden.

Verder komen vriendschapsverzoeken van mij soms niet bij de ander aan
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 19:30
olha1
olha1 is offline
wat zijn jullie os?
Oud 21-02-2011, 19:32
olha1
olha1 is offline
als jullie mac hebben:
deze en deze
Oud 21-02-2011, 19:43
Verwijderd
64 bits Windows 7 Ultimate

Windows Live Messenger Versie 2009 (Build 14.0.8117.416) --> updaten is geen optie, ik vind deze fijner.

Messenger Plus Live (plugin voor WLM) --> Versie 4.90.0.392 - Uitgebracht op 12-10-2010
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 19:50
olha1
olha1 is offline
kijk deze weet wat we willen (ik doe er zo wat meej )
Oud 21-02-2011, 19:51
olha1
olha1 is offline
je hebt de instellingen denk ik al doorgekeken anders doe dat even
Oud 21-02-2011, 19:54
olha1
olha1 is offline
gebruik je bitdefender, want zo te zien zijn hier soms problemen meej...

en vertel eens wat meer zoals begonm het uit het niets of sinds die plugin erin zit ofzow?
Oud 21-02-2011, 20:02
Verwijderd
Plugin heb ik al een aantal jaar, heeft eigenlijk nog nooit problemen veroorzaak. Voor zover ik me kan herinneren heb ik ook geen update geïnstalleerd vlak voordat het probleem zich voor het eerst voordeed. De instellingen heb ik al een aantal keer doorgelopen maar daar ligt het denk ik niet aan.

Dit MSN account heb ik afgelopen zomer aangemaakt. Toen heb ik iedereen van de oude lijst via contactmanager van hotmail ook uitgenodigd voor mijn nieuwe MSN. Daarna bleek dat ik ze ook nog handmatig toe moest voegen, dus heb ik iedereen maar handmatig toegevoegd. (blijkbaar voegde hij ze alleen toe aan mijn adresboek, niet aan MSN).

Toen had ik nog draadloos internet dat erg vaak weg viel. Bij een aantal personen is het uitnodigen dus niet helemaal goed gegaan. Bij een foutmelding dat de internetverbinding weg is, heb ik het gewoon nog een keer geprobeerd, net zolang hij zei dat de contactpersoon toegevoegd is. Het resultaat: sommigen hebben helemaal geen uitnodiging gekregen, maar als zij mij toevoegen, krijg ik ook geen uitnodiging van hun Kan goed zijn dat deze zaken verband houden.

En al heel lang blockt hij "zomaar" mensen. Volgens mij was dat ook op mijn vorige account, dus voor de zomervakantie, al een paar maanden zo voordat ik een nieuw account aanmaakte.

Verder komt het nu nog steeds, ook met goed (bedraad) internet dat vrijwel nooit wegvalt, voor dat als ik iemand toevoeg en diegene mij accepteert, mijn MSN diegene automatisch blockt, en de MSN van diegene mij.

Een ander detail is dat ik als MSN een adres van mijn eigen domein ( .....@stijnmeijer.nl ) gebruik, en niet .....@hotmail.com.

Bedankt voor de hulp & moeite so far!

Laatst gewijzigd op 21-02-2011 om 20:08.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 20:07
olha1
olha1 is offline
een eigen domein zal het wel niet zijn...

maar ik kom terug op dat 'hotmail' ik heb gelezen dat daar heel veel problemen mee waren (waarschijnlijk niet meer maar misschien met jou versie wel...)
maar die problemen gingen ook over mensen die geblockeerd staan en ik heb tot nu toe geen echte oplossing gelezen...

maar zijn er nog toevaligheden zoals alleen iedereen met een a in de naam ofzo??

kan je niet proberen gewoon de msn die je nu hebt met emule of een torrent opnieuw te installeren?
Oud 21-02-2011, 20:14
Verwijderd
MSN opnieuw installeren ben ik niet zo'n voorstander van. Als het probleem zich voor blijft doen ga ik dat dan toch maar eens proberen

Tot nu toe heb ik nog geen toevalligheden kunnen ontdekken, het lijkt wel of hij gewoon willekeurig mensen blokkeert. Ik zal er de volgende keer dat het gebeurd (soms gebeurd het een maand niet, soms om de paar dagen) beter op letten.
Ook zal ik dadelijk even de logboeken doorlezen om te kijken of het bijvoorbeeld degene zijn die ik als eerste had toegevoegd of zo.

Verder nog in log af en toe met mijn MSN in op eBuddy for Android. Ik zal in de gaten houden of er een verband zit tussen de personen die online zijn als ik in/uitlog, en de personen die geblocked worden.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 20:34
olha1
olha1 is offline
oke dan hoor ik et nog
Oud 23-02-2011, 13:29
Verwijderd
MSN opnieuw installeren helpt ook niet. Ik heb dit probleem nu iets meer dan een jaar en al diverse keren met Microsoft over gemaild en een oplossing lijkt nog niet in zicht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten