![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk overigens echt niet dat er wettelijk iets tegen te doen is, tenzij ze een huiszoeking gaan doen om al het materiaal te achterhalen (lijkt me erg sterk) en dan nog: Als het eenmaal op het internet staat is het niet meer weg te krijgen. En dan is er nog iets, hoe bot dit ook klinkt: Ga niet lopen strippen, als je niet wilt dat dit soort dingen gebeuren. Zo simpel is het. Als ik zonodig mezelf klem moet zuipen en dan ga strippen (of erger) dan is het toch mijn eigen schuld als het later openbaar wordt gemaakt? Ja, het is dom, maar ze overleeft het wel. Door schade en schande wordt men wijs. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoeveel meisjes van 16 doen wel eens van die dingen? oooh maar als je 16 bent dan ineeeens pats boem veranderd alles. Die reclames zijn echt dikke onzin gewoon. Enige wat je denk ik echt kan doen is gewoon accepteren en doorgaan... Als hun het laten zien kun je er niks tegen doen dus... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij kan je alleen maar proberen voor de gek te houden door te zeggen dat die jou kan dwingen of jou aardig vragen maar hij kan je toch echt niet dwingen privacy recht kun je je wel op beroepen... maar dan word het rechterlijk enzo |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je het alleen maar erger maakt wanneer je naar de directie toe stapt oid; als ze die jongens dan bij zich roepen, zul je zien dat die filmpjes ineens hun weg naar het internet weten te vinden oid. Ik denk dat je het beste die jongens kan negeren. Maar de volgende keer dus duidelijk minder drinken (of helemaal niets, dat is ook een optie)
![]() |
![]() |
|
Mja, jullie zullen wel gelijk hebben, dat het juist erger wordt als je naar school stapt. Maar ik vind dat eigenlijk gewoon té erg, dat mensen zo gemeen kunnen zijn, bah.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |