Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2011, 13:38
Verwijderd
\m/
Advertentie
Oud 03-03-2011, 13:38
Verwijderd
ik hou niet van dali maar dit vind ik een awesome foto
Oud 03-03-2011, 13:39
Verwijderd
Citaat:
ik hou niet van dali maar dit vind ik een awesome foto
[afbeelding]
Ik hou wel van dali en ik vind dit ook een awesome foto
Oud 03-03-2011, 13:39
snoopy
snoopy is offline
En nu ga ik echt even slapen
(tevens tvp )
Oud 03-03-2011, 13:41
Verwijderd
wat een waanzinnig mooi dier is het toch, zo'n miereneter. Panda MCkauw Bas Schedel voor als hij terug is uit madrid naamzoek
Oud 03-03-2011, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Ik hou wel van dali en ik vind dit ook een awesome foto
Oud 03-03-2011, 13:45
Verwijderd
Oh en nog even <3<3 voor dat filmpje met cums hot
Oud 03-03-2011, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Oh en nog even <3<3 voor dat filmpje met cums hot
Oud 03-03-2011, 13:51
Verwijderd
Lekker Sanne napraten
Oud 03-03-2011, 13:53
Verwijderd
Ik houd ook niet van Dali en dat pijnigt me een beetje, want hij was de eerste kunstenaar waar ik enorm in geïnteresseerd was. En sommige dingen vind ik wel nog steeds enorm gaaf, zoals die olifant met de lange poten. Zo, daar heb ik wel een uur naar zitten staren, toen ik hem als tien- of negenjarig meiske voor het eerst zag.
Oud 03-03-2011, 13:55
Verwijderd
Mijn baas zei net even tussen neus en lippen door aan de telefoon dat ik volgend jaar waarschijnlijk een vast contract krijg En ik werd nog even overladen met complimenten, blijkbaar was er een klantentevredenheidsonderzoek geweest onder de (ouders van) cursisten, en hij hoorde heel goede verhalen over mij
Oud 03-03-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Lekker Sanne napraten

Citaat:
Ik houd ook niet van Dali en dat pijnigt me een beetje, want hij was de eerste kunstenaar waar ik enorm in geïnteresseerd was. En sommige dingen vind ik wel nog steeds enorm gaaf, zoals die olifant met de lange poten. Zo, daar heb ik wel een uur naar zitten staren, toen ik hem als tien- of negenjarig meiske voor het eerst zag.
Volgens mij vind ik het juist daarom nog steeds gaaf, omdat hij de eerste kunstenaar was die ik interessant vond. We zijn 2 keer in de buurt van het Dalimuseum op vakantie geweest, in Spanje, toen was ik 9 en 10 geloof ik en dat vond ik zoooo gaaf <3.
Oud 03-03-2011, 13:57
Verwijderd
ik voel me een beetje dubbel over die malle dali. Ik ben te lui om mijn boeken open te slaan en op te zoeken of dit ook echt daadwerkelijk van hem is maar ik denk het wel. Dit soort dingen zijn gewoon een beetje kitschschmutz

dit vind ik dan wel weer awesome.
Oud 03-03-2011, 13:57
Verwijderd
Aargh, ik haat het zo als pakketjes tussen 12.00 en 18.00 bezorgt worden. Dat betekent dat ze ALTIJD om 17.50 ofzo bezorgt worden, behalve als je daar van uit gaat en even boodschappen gaat doen ofzo . Dan komt ie op dat moment .
Oud 03-03-2011, 13:58
Verwijderd
En ik zag 'm voor het eerst met mijn vader, in een klein museum in Barcelona, en ik weet nog een wijze levensles die hij me daar leerde. Er was een schilderij dat 'overwinning' of iets in die richting heette, en hij beeldde een heel magere, bloederige, enge vrouw uit. Toen vroeg ik aan mijn vader waarom ze zo lelijk was, want het is toch juist fijn als je wint, en toen zei hij dat er bij oorlog geen winnaars zijn. Er vallen altijd doden en er zijn altijd slachtoffers, dus zo'n overwinning is voor heel veel mensen ook gewoon puur lijden. Toen dacht ik 'herp superdiep derp'.
Oud 03-03-2011, 13:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn baas zei net even tussen neus en lippen door aan de telefoon dat ik volgend jaar waarschijnlijk een vast contract krijg En ik werd nog even overladen met complimenten, blijkbaar was er een klantentevredenheidsonderzoek geweest onder de (ouders van) cursisten, en hij hoorde heel goede verhalen over mij
oeh, nice! Voor welke lokatie is dit?

btw, check FB ivm huisfist!
Oud 03-03-2011, 13:59
Verwijderd
Citaat:
En ik zag 'm voor het eerst met mijn vader, in een klein museum in Barcelona, en ik weet nog een wijze levensles die hij me daar leerde. Er was een schilderij dat 'overwinning' of iets in die richting heette, en hij beeldde een heel magere, bloederige, enge vrouw uit. Toen vroeg ik aan mijn vader waarom ze zo lelijk was, want het is toch juist fijn als je wint, en toen zei hij dat er bij oorlog geen winnaars zijn. Er vallen altijd doden en er zijn altijd slachtoffers, dus zo'n overwinning is voor heel veel mensen ook gewoon puur lijden. Toen dacht ik 'herp superdiep derp'.

Citaat:

Hopen dat ik vrij kan krijgen, heb wel weer zin in een IBB feestje, hopelijk dit keer mét bier
Oud 03-03-2011, 13:59
Verwijderd
Citaat:

Tiel/Culemborg Ik werk daar ook echt met zoveel plezier, dus dat is echt fijn. Niet dat het dan heel veel meer uren worden, maar wel wat meer zekerheid <3
Oud 03-03-2011, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij vind ik het juist daarom nog steeds gaaf, omdat hij de eerste kunstenaar was die ik interessant vond. We zijn 2 keer in de buurt van het Dalimuseum op vakantie geweest, in Spanje, toen was ik 9 en 10 geloof ik en dat vond ik zoooo gaaf <3.
Dat grote museum, bedoel je, met die eieren bovenop? Daar zijn wij ook geweest toen ik eenmaal fan was Zo, dat vond ik toen echt indrukwekkend, zeg.

We zijn later zelfs nog een keer in zijn geboorteplaats geweest, en toen had ik allemaal stenen meegenomen van het strand waar hij vaak zat te schilderen. Die liggen nog op mijn oude kamer.
Oud 03-03-2011, 14:00
Verwijderd
Oeh, huisfeest? 26 maart?
Haha, ik had daar wel net vrij voor geregeld, eigenlijk omdat ik dan met m'n moeder naar een voorstelling wil Kan evt. nog gecombineerd worden, anders is de kans vrij groot dat ik voor het huisfeest ga...

Hoewel. Kut. De dag erna moet ik om 13.45 uur kinderen ontvangen bij de schouwburg in Spijkenisse en met ze naar een musical gaan Maar goed, dat kan opzich nog wel. Denk ik.
Oud 03-03-2011, 14:01
Verwijderd
het museum in figueres, is dat
Oud 03-03-2011, 14:01
Uice
Uice is offline
Ach, Dali. Zo'n altokunstenaar. Maar zijn publieke verschijningen waren vaak wel leuk.
Oud 03-03-2011, 14:02
Verwijderd

Mja, nee, ik vind dit nog steeds supergaaf. Ondanks de kitsch die zijn repertoire inderdaad (ook) rijk is.
Oud 03-03-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Ach, Dali. Zo'n altokunstenaar. Maar zijn publieke verschijningen waren vaak wel leuk.
Ha! Is J. langs geweest? Of zit je op de universiteit?
Oud 03-03-2011, 14:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Tiel/Culemborg Ik werk daar ook echt met zoveel plezier, dus dat is echt fijn. Niet dat het dan heel veel meer uren worden, maar wel wat meer zekerheid <3
jeuj, goed werk -op Absinthe's schouder klopt-

Citaat:
Haha, ik had daar wel net vrij voor geregeld, eigenlijk omdat ik dan met m'n moeder naar een voorstelling wil Kan evt. nog gecombineerd worden, anders is de kans vrij groot dat ik voor het huisfeest ga...

Hoewel. Kut. De dag erna moet ik om 13.45 uur kinderen ontvangen bij de schouwburg in Spijkenisse en met ze naar een musical gaan Maar goed, dat kan opzich nog wel. Denk ik.
Ja, ik zit waarschijnlijk met de verjaardag van mn broertje / zusje, dus dat wordt dan toch wat later op de avond. Enfin, komt wel goed.
Oud 03-03-2011, 14:04
Verwijderd
Ik vind Magrittes werk leuker/mooier/fijner
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Mja, nee, ik vind dit nog steeds supergaaf. Ondanks de kitsch die zijn repertoire inderdaad (ook) rijk is.
ja maar dat is ook werk waarin hij wel kon kiezen of zo, net zoals dat ding hierboven met dat oog. Dat is niet zo van 'oh lol, ik wil een kompas, een driehoek, een naakt wijf, een man die zijn arm uitsteekt en zijn hoofd bedekt, een smeltende klok, een bubbel en een wolk in de vorm van een vrachtwagen, en dan allemaal lekker met BLAUW en GEEL.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ha! Is J. langs geweest? Of zit je op de universiteit?
Ik zit op de teit.
Verwijderd
Citaat:
jeuj, goed werk -op Absinthe's schouder klopt-

Ja, ik zit waarschijnlijk met de verjaardag van mn broertje / zusje, dus dat wordt dan toch wat later op de avond. Enfin, komt wel goed.
Thanks

Ja joh! Ik ga eens kijken.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind Magrittes werk leuker/mooier/fijner
Ik ook.
Oud 03-03-2011, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Dat grote museum, bedoel je, met die eieren bovenop? Daar zijn wij ook geweest toen ik eenmaal fan was Zo, dat vond ik toen echt indrukwekkend, zeg.

We zijn later zelfs nog een keer in zijn geboorteplaats geweest, en toen had ik allemaal stenen meegenomen van het strand waar hij vaak zat te schilderen. Die liggen nog op mijn oude kamer.
In figueres

En deze ontdekte ik op mijn 15e bij kunstgeschiedenis: die vond ik ook awesome. Toen heb ik er in het centre pompidou (werkweek 5 havo) een zeefdruk van gekregen, omdat ik jarig was die week en mijn docente kunstgeschiedenis nog wist hoe erg ik onder de indruk was ervan Oh en ik heb toen ook een awesome boek over Magritte gekregen. Wel in het frans, dus ik heb 'm nooit kunnen lezen

Citaat:

Ik vind dat je kan.
Oud 03-03-2011, 14:07
Verwijderd
een zeefdruk? van dat ding? dat is nogal een klus zeg.
Oud 03-03-2011, 14:08
Verwijderd
Citaat:
een zeefdruk? van dat ding? dat is nogal een klus zeg.
Mja ik twijfelde al of het zo heette, maar volgens mij wel Is een zeefdruk dat het eruit ziet als een echt schilderij zeg maar? Ipv een poster?
Oud 03-03-2011, 14:09
Verwijderd
Citaat:
In figueres

En deze ontdekte ik op mijn 15e bij kunstgeschiedenis: [afbeelding]
die vond ik ook awesome. Toen heb ik er in het centre pompidou (werkweek 5 havo) een zeefdruk van gekregen, omdat ik jarig was die week en mijn docente kunstgeschiedenis nog wist hoe erg ik onder de indruk was ervan Oh en ik heb toen ook een awesome boek over Magritte gekregen. Wel in het frans, dus ik heb 'm nooit kunnen lezen

Ik vind dat je kan.
Wat een goed verjaardagscadeau

Ja ja, je kan me wat
Ik doe mijn best
Oud 03-03-2011, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Ik zit op de teit.
Bel 'm even Ik zei gisteren dat je snel zou bellen. Anders zit 'ie misschien dagen vrij te houden zodat hij langs kan komen, dat is ook niet netjes.
Oud 03-03-2011, 14:15
Verwijderd
Zo, en dan is het nu lestijd. Lekker interactieve vertelvormen onderzoeken, yeyeye.
Verwijderd
Citaat:
Mja ik twijfelde al of het zo heette, maar volgens mij wel Is een zeefdruk dat het eruit ziet als een echt schilderij zeg maar? Ipv een poster?
het kan wel, het kan wel. Ik kan nooit wennen aan een fullcolourzeefdrukideegebeuren. Wat bedoel je dat het eruit ziet als een echt schilderij?
Verwijderd
Citaat:
Zo, en dan is het nu lestijd. Lekker interactieve vertelvormen onderzoeken, yeyeye.
huy daar ben ik ook mee bezig voor mijn afstuderen
Oud 03-03-2011, 14:18
Verwijderd

toffe slaapzak
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lululu.

Ik heb hem gebeld, overigens, en ik bel hem vanavond weer. Tel uit je winst!
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Hallo! Ons onderzoekje ging best goed. We hebben ongeveer de helft van de (valide) proefpersoonreacties die we willen.ongeveer 50% van de proefpersonen konden we niet gebruiken. Dat viel me nig best mee. Het is wel een klein kutonderrzoek natuurlijk
Oud 03-03-2011, 14:20
Verwijderd
ik ga een gitaar kopen denk ik. Of een banjo, of een trompet. Of een klarinet. Iets daarvan.
Oud 03-03-2011, 14:20
Verwijderd
Godverdomme, over twee weken Devin Townsend-tijd.
Oud 03-03-2011, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Hallo! Ons onderzoekje ging best goed. We hebben ongeveer de helft van de (valide) proefpersoonreacties die we willen.ongeveer 50% van de proefpersonen konden we niet gebruiken. Dat viel me nig best mee. Het is wel een klein kutonderrzoek natuurlijk
wat voor onderzoekje is het?
Oud 03-03-2011, 14:28
Martiño
Martiño is offline
blugh, kutdag, de tweede op een rij bejaardenhuis vond het wel een leuk idee om een patiënt die enorm hulpbehoevend en in de war is hier een halve dag te dumpen voor een onderzoek zonder verpleegkundige ofzoiets, waardoor ik om de haverklap op en neer moet lopen met po's dat soort ongein. ik overweeg een carriéreswitch
Oud 03-03-2011, 14:31
Verwijderd
ik fietste vandaag naar school en ik passeerde mijn ex. Ik stak een vinger op als begroeting (een wijsvinger, geen middel!) en hij keek fucking pissig. Ik hoor sowieso dat hij een beetje rare dingen over me zegt als hij mijn klasgenoten tegenkomt in een kroeg. Misschien is het tijd om mijn account hier te verwijderen en terug te komen onder een nieuwe naam want hij weet ook dat ik hier rondhang.
Oud 03-03-2011, 14:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik fietste vandaag naar school en ik passeerde mijn ex. Ik stak een vinger op als begroeting (een wijsvinger, geen middel!)

Maar weet hij ook van egon of alleen je vorige account?
Oud 03-03-2011, 14:38
Verwijderd
nah, ik denk niet dat het moeilijk uit te vogelen is.
Oud 03-03-2011, 14:42
Martiño
Martiño is offline
Mja, je kunt er ook care aan hebben, als hij zo sneu is om je gangen op internet stiekem na te gaan.

(ja, ex van egon, als je dit leest, dan ben je sneu! )
Oud 03-03-2011, 14:42
Verwijderd
Citaat:
(ja, ex van egon, als je dit leest, dan ben je sneu! )
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten