Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik zag 'm voor het eerst met mijn vader, in een klein museum in Barcelona, en ik weet nog een wijze levensles die hij me daar leerde. Er was een schilderij dat 'overwinning' of iets in die richting heette, en hij beeldde een heel magere, bloederige, enge vrouw uit. Toen vroeg ik aan mijn vader waarom ze zo lelijk was, want het is toch juist fijn als je wint, en toen zei hij dat er bij oorlog geen winnaars zijn. Er vallen altijd doden en er zijn altijd slachtoffers, dus zo'n overwinning is voor heel veel mensen ook gewoon puur lijden. Toen dacht ik 'herp superdiep derp'.
|
![]() |
||
Citaat:
btw, check FB ivm huisfist!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We zijn later zelfs nog een keer in zijn geboorteplaats geweest, en toen had ik allemaal stenen meegenomen van het strand waar hij vaak zat te schilderen. Die liggen nog op mijn oude kamer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeh, huisfeest? 26 maart?
![]() Haha, ik had daar wel net vrij voor geregeld, eigenlijk omdat ik dan met m'n moeder naar een voorstelling wil ![]() ![]() Hoewel. Kut. De dag erna moet ik om 13.45 uur kinderen ontvangen bij de schouwburg in Spijkenisse en met ze naar een musical gaan ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En deze ontdekte ik op mijn 15e bij kunstgeschiedenis: ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja ja, je kan me wat ![]() Ik doe mijn best ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hem gebeld, overigens, en ik bel hem vanavond weer. Tel uit je winst!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
blugh, kutdag, de tweede op een rij
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik fietste vandaag naar school en ik passeerde mijn ex. Ik stak een vinger op als begroeting (een wijsvinger, geen middel!) en hij keek fucking pissig. Ik hoor sowieso dat hij een beetje rare dingen over me zegt als hij mijn klasgenoten tegenkomt in een kroeg. Misschien is het tijd om mijn account hier te verwijderen en terug te komen onder een nieuwe naam want hij weet ook dat ik hier rondhang.
|
![]() |
|
|