Ik heb hier nu al even geleden een topic verstuurd over een meisje wat ik leuk vond, maar die in Belgie woont...
Ik heb 5 februari een bezoekje aan haar gebracht, en ik heb een hardstikke leuke dag gehad. De dag daarna wees zij mij af. Ik was in een dip, maar gelukkig heb ik genoeg goede vrienden om mij heen om hier overheen te komen. Ook had zij achter mijn rug 2 maanden voor het afspreken dingen achter mijn rug gezegd, maar ik zie deze niet meer als kloppend: aangezien zij zei dat zij mij niet wilde, dat verklaar ik zometeen.
Maar het vreemde is dit: terwijl ik eens rustig aan het gamen was, hoorde ik mijn MSN afgaan. Het was haar, zeggende dat ze opnieuw wilt beginnen. Ik wist niet wat ik moest zeggen, en antwoorde met een blij gezichtje.
Ik heb de afgelopen maand geprobeerd haar te vergeten, en dat is redelijk goed gelukt, en ik weet dat als ik 100% voor haar ga, dat het vanzelf wel weer terugkomt.
Ik weet nu serieus niet wat ik verder moet. Ik weet mijn gevoelens niet te ontcijferen... Ook vind ik het moeilijk over hoe ik weer contact met haar zou moeten leggen... het zal vast en zeker moeilijk lopen om weer netjes met haar een leuk gesprekje te krijgen.
Hoe verder?
Laatst gewijzigd op 08-03-2011 om 07:01.
|