Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2011, 16:02
ewout0
ewout0 is offline
Ik heb vrijdag een franse leestoets maar ik ben daar niet zo goed in.
Ik mag denk ik blij zijn als ik een 4 of 5 haal want normaal is het gewoon een 1
De toets telt heel zwaar mee dus ik wil echt proberen minimaal een 6 te halen.
De toetsvragen begrijp ik altijd wel maar ik begrijp nooit wat er in de tekst staat.

En meestal zijn er 2 meekeuze antwoorden die heel erg op elkaar lijken dus kan ik nooit goed kiezen. Ik heb hier een stapel franse leesteksten waar ik zo mee ga oefenen, maar het liefst zou ik ook nog een aantal tips van jullie willen.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2011, 16:09
R.H.
R.H. is offline
eey!

nou ik haat frans ook en ik ga dit jaar eindexamen doen en helaas ook in frans dus ik snap helemaal wat je bedoeld
ik weet niet in welk jaar je zit maar ik zou anders een examentraining boek aanschaffen daar staan heel veel tips in
je zou ook nog eens kunenn proberen om je woordenschat te vergroten
ehm leer ook wat signaalwoorden dat helpt vaak ook
en natuurlijk heel heeel veel oefenen dat helpt echt maar je moet natuurlijk wel snappen dat je nooit in één keer mega goed zult kunenn worden

succes he!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 21:03
KillZeMall
KillZeMall is offline
Ik zou een examenbundel aanraden! Maakt niet uit van welk jaar, op bol.com of op marktplaats.nl kun je zo goedkope tweedehandsboeken vinden. In een examenbundel staat niet alleen het goede antwoord, maar ook heel goed uitgelegd waarom het antwoord a of b is. Daarnaast staat er in het examenbundel achterin ook een lijst van veel gebruikte woorden en ergens vooraan een lijst van zinnen die vaak gebruikt worden in een vraagstelling... Nu kun je dus een boek kopen, wat ik je aanraad...rond de 5 euro heb je al een, of je kunt gewoon op teach2000.nl gaan en de lijsten die daar opstaan van de examenbundel leren, maar dan leer je alleen woorden, en dus niet teksten... Veel succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten