Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2011, 22:12
Verwijderd
Als een vriend van mij een bericht probeert te sturen terwijl ik gewoon online ben (en hij ook), krijgt hij de melding dat het bericht niet verzonden kan worden. Ik kan gewoon tegen hem praten, hij niet tegen mij. Op Ebuddy lukt het wel, maar daar sta ik volgens hem offline, terwijl mijn Ebuddy gewoon aangeeft online te staan.
Ik heb geprobeerd msn opnieuw te installeren en te repareren, maar niets helpt.

Is dit een zoveelste faal van de nieuwe msn (ook al ging het voor het weekend gewoon goed en toen had ik deze versie ook al) of is er iets anders aan de hand.

Overigens, wat is omhoog met al die contactpersonen die niet toegevoegd worden of die je niet online kunt zien terwijl je allebei online bent en van die shit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2011, 19:25
Verwijderd
En nu hebben anderen er ook last van dus.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 20:14
Verwijderd
Hm. Ik heb WLM 2011 ge-uninstalled. Maar als ik een oudere versie probeer te installeren, zegt hij nog steeds dat er een nieuwere versie is geïnstalleerd. Dus heb ik 2011 opnieuw geïnstalleerd met dezelfde problemen. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen om van dit kloteding af te geraken? Ik sta op het punt om met een shotgun de straat op te gaan...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 00:33
FREAKY_7
FREAKY_7 is offline
Verwijder je hem dan wel goed? (just asking)

Ik heb ook problemen ermee zoals dat degene met wie ik een videogesprek hebt levensgroot in beeld is.
Ook chat ik met iemand uit Suriname, maar soms komen de berichten niet door.
Kan dat aan de afstand liggen of heeft dat ook met de nieuwere versie te maken?

In ieder geval ik wil ook liever die ouwe weer installeren maar ben lui
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 06:40
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik had het bij 1 persoon(voor zover ik weet) en toen had ik die persoon verwijdert en weer toegevoegd toen was het ook goed.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Verwijder je hem dan wel goed? (just asking)

Ik heb ook problemen ermee zoals dat degene met wie ik een videogesprek hebt levensgroot in beeld is.
Ook chat ik met iemand uit Suriname, maar soms komen de berichten niet door.
Kan dat aan de afstand liggen of heeft dat ook met de nieuwere versie te maken?

In ieder geval ik wil ook liever die ouwe weer installeren maar ben lui
Via programma's verwijderen en dan bij Live Essentials onderdeel verwijderen... Hij is dan ook nergens meer te vinden.

Lotte^^ dat is misschien een optie, maar het probleem is al dat ik mensen nauwelijks kan toevoegen omdat ze dan gewoon niet in mijn lijst verschijnen of dat we elkaar de hele tijd offline blijven zien.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 19:23
Verwijderd
Ik heb alles van Live Essentials verwijderd. Het probleem was dat Live Mail nog gelinkt was aan msn. Nu heb ik WLM 2009 geïnstalleerd en alle problemen zijn van de baan <3.

Ik wou Live Mail terug installeren, maar dat gaat niet zonder WLM te updaten, dus ik ben nu overgestapt op Thunderbird. Hels karwei om alles te importeren vanuit Live Mail, maar het is gelukt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten