Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik herken dit met 1 iemand. En daar ben ik ook niet meer echt vriendinnen met haar, omdat ik niet meer een backup wou zijn. Ze deed zich ook altijd anders voor als er anderen bij waren. En vooral ook lullig dat ze bijvoorbeeld met mij naar een winkel zou gaan en dan gaat ze plotseling bij iemand die ze kent staan. En dan de hele tijd maar kletsen en gezellig roken met diegene. En dan laat ze je links liggen net als diegene waar ze bij staat. Zo genant, helemaal toen ik vroeg na een lange tijd of we niet eventjes naar die winkel moesten gaan. Want toen mompelde ze ja, en ging ze gewoon verder met negeren en hangen met die ander. Dan sta je te wachten tot die 2 klaar zijn...
Ik ben niet jalours enzo, maar dit soort dingen zijn gewoon genant. Maargoed ik heb verder hele leuke vrienden, die zij niet kent. Want ze zat op een andere school enzo. Dus ik had er verder niet veel last van. Maar 1 tip: wees niet te plakkerig en ga niet overdreven tussen 2 anderen in proberen te zitten zeg maar. Ik zeg niet dat jullie dan doen, heb ik zelf ook nooit gedaan(ik zat ook niet in zo'n situatie van 3). Maar ik ken wel iemand die dat wel erg deed en dat werkt juist averechts. Bijvoorbeeld als ik dan even met iemand anders praatte kwam ze er gelijk tussen. Mocht je zoiets onbewust toch een beetje doen, uit onzekerheid bijv. Probeer daar dan op te letten, want dit werkt juist niet. Probeer als je individueel iets afspreekt jezelf te zijn. En als die 2 een sterkere band hebben dan zij dat zo, maar laat je niet gebruiken! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe moet ik dealen met een onzeker vriendje eva384 | 23 | 01-02-2014 19:51 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Psychologie |
Vaak onzeker Paulusma P | 4 | 16-02-2006 23:31 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Liefde & Relatie |
onzekere vriend Ninnoc | 8 | 25-06-2002 19:24 |