Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kijk je uit? Een uur in de regen van maar een paar graden?
Het is volgens mij best waar wat Batave zegt. Aan wie heb je ze überhaupt verteld? Ook een aanmerking voor jouw idee daar: je zit op school, grote kans dat ze een vriendin mee neemt. Voor de rest vind ik het allemaal wel leuk, ga er gewoon door mee. Als je een vriendin hebt is het ook wel leuk om zo alles origineel te houden? |
![]() |
|
Ik heb het ook vaak, hoor. Als ik van een ander hoor hoe iets is opgezet of hoe ze valentijnsdag hebben doorgebracht ofzo vind ik het ook gauw klef klinken. Maar als mijn vriendje zoiets doet ben ik daar wel weg van, gewoon omdat hij het dan doet. Als het meisje echter nog niet je vriendin is, is het misschien lastiger omdat ze niet direct zo heel erg aan jou gehecht is dat ze alles wat je doet voor haar alleen maar lief vindt. Dan moet je wel zorgen dat je het juiste soort meisje voor je hebt.
|
Het hoort toch gewoon bij jou?! Als het meisje het niet waardeert dan is ze misschien gewoon je type niet! (misschien, niet persé). En zolang je maar niet blijft gillen dat je verdrinkt in haar ogen komt het denk ik allemaal wel goed.
Ik zou het lief vinden. (als je daar wat aan hebt ![]() xxx |
![]() |
|
Verwijderd
|
Weet je wat het is, Tapir: als zo'n meisje helemaal niet weet dat jij haar leuk vindt en misschien zelf helemaal niet geïnteresseerd is in jou, dan voelt zo'n romantische actie een beetje aan alsof ze voor het blok gezet wordt. Dan wordt het ongemakkelijk en klef. Maar als zij helemaal verliefd op je is, dan zal ze het hoe dan ook leuk vinden als je een verrassing voor haar plant (zelfs al houdt ze echt niet van rozen en gedichten), gewoon omdat jij al die moeite voor haar hebt gedaan
![]() |
![]() |
|
ja maar hoe weet ik of iemand mij leuk vind? want ik ben echt slecht in hints en ik bedoel dan hoor ik opeens een meisje zeggen van ja blabla ik vind je niet leuk en dan een paar uur later hoor ik weer van haar ja maar een meisje zegt soms het tegenovergestelde wat ze bedoelt...(misschien een stom voorbeeld) maar ik bedoel hoe moet ik dat weten want ik ben echt slecht in zoiets op pikken
![]() |
![]() |
|
Je kunt maar beter te lief zijn dan een grote klootzak. Zo moet je het zien.
Je bent 15, het komt allemaal goed! Ik snap dat het misschien raar is, aangezien er vast mensen om je heen zijn die van vriendinnetje naar vriendinnetje gaan, maar jouw meid komt er nog wel ![]() En 1 tip. Al is het zwaar en klinkt het zooo stom; de juiste persoon komt wanneer je het niet verwacht. Zodra je ontspannen bent en de meid op jou af laat komen -dus niet hard to get, en ik zeg ook niet dat je niks meer hoeft te doen.. maar-, dan heb je meer kans dan wanneer jij wanhopig elke meid grijpt die in je buurt is. Wees, als jullie net wat hebben/datende zijn of whatever, niet 'té lief'. Belaad haar dus niet meteen met dozen bonbons en berichten over hoe mooi en lief ze wel niet is. 1 lief zinnetje in een smsje of speciale knipoog is op het begin lief en romantisch genoeg! xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wees speciaal voor haar wat anderen er van denken boeid niet . zolang je lover het maar mooi vind
||
Citaat:
![]() Het 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' kan ik ergens wel begrijpen, maar ik snap niet echt wat er nou vervelend kan zijn aan iemand die extra zijn best voor je doet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt romantisch is als iemand jou zo goed kent, dat-ie je kan verrassen met kleine dingetjes. Bijvoorbeeld als ik ooit in een ver verleden ergens over heb verteld dat ik altijd al wilde hebben/zien/horen/doen/whatever, en een paar jaar later komt die persoon opeens aanzetten met dat boek/die reis (ook al is een reis vrij duur, maar het is een voorbeeld)/dat bepaalde object/etc. Dát is romantisch, dat laat zien dat iemand jou kent en dat diegene niet de standaard checklist is afgegaan. Dan is het niet zoiets dat ze zouden kunnen herhalen met ieder ander meisje. Beetje moeilijk uit te leggen. ![]() Ook zijn meestal spontane dingen het meest romantisch, maar dat is mijn mening. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
verschil romantiek en neo romantiek in de Nederlandse literatuur more.than.a.woman | 3 | 17-03-2014 18:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
titel ? uiteenzetting over Romantiek (periode) *9-puma-9* | 0 | 27-11-2005 08:32 | |
Liefde & Relatie |
weinig tot geen romantiek groovy | 26 | 22-08-2005 16:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Stukje] Romantiek wordt zo geromantiseerd juliettebinoche | 6 | 11-12-2003 08:23 | |
Liefde & Relatie |
Romantiek = dood Optima | 24 | 05-08-2003 18:51 | |
Lifestyle |
gothic; de nieuwe romantiek? konflict | 44 | 18-06-2002 13:46 |