Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2011, 17:01
JamieL94
JamieL94 is offline
Die jongen ken ik via mijn sport, ik praatte eerst niet met hem maar toen hij de trainer van mijn broertje werd en mij moeder begeleidster van dat team komt hij vaak bij ons over de vloer. ik begon hem steeds leuker te vinden en kreeg steeds vaker kriebels in mijn maag als ik heb zag of als hij bij ons kwam. hij is helemaal gek op mijn broertje dus komt vaak als mijn broertje nog niet in bed ligt. mijn moeder en hij spreken elkaar elke dag op msn of bij onze sport. zelf vind ik het een apart idee, wat mijn moeder praat met een jongen van mijn leeftijd, achjaa.. maar goed, we gingen dus met zijn alle een keer uit(naar stad) en ik kwam erachter dat hij mij leuk vond, dus ik met mijn stomme hoofd heb ik het gevraagd en hij zei dat het klopte. maar dat hij mij niet wilt gebruiken voor een avond en hij zei allemaal lieve dingen. maar toen ik afscheid van hem moest nemen zoende we en ik voelde me zooo gelukkig en wilde echt heel erg graag met hem. via een vriendin had ik zijn 06 geroggeld en we sms’te elke dag. maar hij zei ook dat het niks wordt tussen ons wat zijn ouders willen dat hij met een meisje neem van hetzelfde geloof. dus het enige wat kon is een geheime relatie. hij staat niet echt open voor een serieuze en staat bekent als een ''one night stander'' (alleen zoenden dan he). maar toch sms’t en msn ’t hij dat ik zo leuk ben enz. hij is gwn heel erg dubbel. toen ik zei dat ik de hele situatie niet meer snapte zei hij dat we maar eens moesten praten maar dan ''face to face''. dus op een vrijdag avond na trainen kwam hij film kijken bij mij. hij zei dat als we een relatie zouden hebben ik het aan niemand mocht zeggen en dat we toch geen toekomst samen hebben. als het uit zou gaan dan zou hij miss niet meer welkom bij ons thuis zijn. want hij komt heel graag bij ons thuis, en wil gwn contact houden met mijn familie zonder dat er iets tussen zit. dat het alleen maar dingen kapot maakt en het meer minpunten heeft dan pluspunten. hij zei ook ''nu ik jou zo naast mij heb liggen wil ik je heel graag zoenen maar ik weet dat ik dat beter niet kan doen.'' en geen kwartier later begint hij mij te zoenen. ik had daar echt een heel erg dubbel gevoel bij. niet toen hij mijn zoende maar de dag daarna. want toen hij mij zoende wilde ik alleen maar bij heb zijn. maar ik kreeg de volgende dag een sms dat het niet de bedoeling was en dat hij spijt had. want hij heeft niet alleen mij maar ook hijzelf in verwarring gebracht. ik heb veel met mij moeder gepraat en zij zegt dat ik beter kan krijgen. ik spreek hem niet meer via sms’jes en msn ook niet meer met hem, alleen als ik hem zie bij handbal of bij ons thuis. vorig weekend ging ik naast hem zitten bij een wedstrijd die we aan het kijken waren in de sportzaal en we gingen gwn over dingen praten. het voelt nu wel beter tussen ons en we willen gwn vrienden blijven, maar ik blijf hem gwn nog steeds leuk vind ook na alles wat er is gebeurd. ik weet wel dat er geen toekomst is maar ik hou nog hoop, terwijl ik weet in mij achterhoofd dat het niet zo is.

kan iemand mij miss helpen, want ik weet het niet meer.
ik kan er met niemand verder over praten want die zeggen alleen maar dat ik heb uit mijn hoofd moet zetten, maar dat kan ik niet echt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2011, 17:18
Edelweiss
Edelweiss is offline
goede vrienden is een goede stap naar een relatie...
en hoe oud ben je?
jullie kunnen toch wachten? misschien werkt het later wel.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 17:25
JamieL94
JamieL94 is offline
Citaat:
goede vrienden is een goede stap naar een relatie...
en hoe oud ben je?
jullie kunnen toch wachten? misschien werkt het later wel.
ik ben 16 en hij is 17 jaar.

hij zei ook al tegen mijn moeder: ik wou dat ik haar pas over 2 jaar had ontmoet, dan was het heel anders gegaan.

ik probeer gwn om vrienden te blijven, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 17:30
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
ik ben 16 en hij is 17 jaar.

hij zei ook al tegen mijn moeder: ik wou dat ik haar pas over 2 jaar had ontmoet, dan was het heel anders gegaan.

ik probeer gwn om vrienden te blijven, denk ik...
ja, goed idee, gewoon goede vrienden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten