Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2011, 15:55
cam1991
cam1991 is offline
Hallo mensen,

Ik heb mijn VMBO KB gehaald dus niveau 3, Hierna heb ik gesoliciteerd bij de landmacht maar vanwege nja jullie weten zelf wel waarom kon dat niet meer. Dus ben ik een MBO opleiding gaan doen voor beveiliging niveau 2 MBO dus. deze heb ik zo goed als afgerond vandaag mijn praktijk werkboek af laten tekenen en praktijk examens worden nu aangevraagt. Theorie is al klaar!

Maar nu vroeg ik mij af of ik zo een mbo 4 opleiding kon beginnen? aangezien ik geen niveau 4 heb afgerond. en nog maar 19 ben en dus niet 21 en je dan kan krijg voor die toelatings test.

What is possible ?

greatz chris
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2011, 17:12
Marrjjo
Marrjjo is offline
Hoi Chris,

Er is niet veel mogelijk, maar wat mogelijk is daar moet je achteraan gaan.
Je kunt via jou school waarschijnlijk wel een test doen, waarvoor je geen 19 jaar hoeft te zijn.
Het enige nadeel is, is jou leraar daar mee eens, geeft hij/zij aan dat je waarschijnlijk een hoger niveau hebt..

Ik heb wel geleerd dat je niet snel 'nee' moet accepteren, maar juist doorgaan. Je krijgt dan namelijk vaker bepaalde zaken voorelkaar.

Je kunt je ook in schrijven voor voortgezet algemeen volwassen onderwijs. Je kunt dan MBO-4 in één jaar halen.

Groetjes,

Marjo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten