Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2011, 18:09
AwesomeDude
AwesomeDude is offline
Ik weet niet precies waar dit hoort, maar ik plaats het wel even hier.

Oke, ik ben een jongen van 14 jaar. Ik zit wel is af en toe op de TMF Chat (Nee, ik probeer geen reclame te maken). Ik ben bi en ja, dan zit je natuurlijk wel is in de kamer "Bi Sexuele Jongens"
Zo kwam ik ooit is een man tegen, hij was rond de 27 volgens mij. Ik had een tijdje met hem gepraat en zo, een beetje gecamt. Hij heeft ook z'n gezicht laten zien en zo, waar ik een print screen van heb, want je weet maar nooit hea. Na een week of 2 hebben we ergens afgesproken, ik dacht dat hij niet zou komen opdagen, maar toen ik hem zag, liep ik weg. Ik weet niet waarom. Ik wou naar hem toe lopen, maar ik voelde dat ik er niet klaar voor was. Daarna hebben we een ruzie gehad op msn en elkaar nooit meer gesproken, wat ik best wel jammer vind. En na de afspraak zouden we sex hebben ja, daarvoor voelde ik me dus ook niet klaar voor, maar ik wil het wel uitproberen.
Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 18:15
lalalalie
lalalalie is offline
Ik weet niet of het überhaupt zo'n goed plan is om als 14jarige iets af te spreken met een 27jarige?
Afgezien van dat kan je best iets af spreken met iemand, maar doe het gewoon lekker rustig aan.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 18:15
Em.
Em. is offline
Goed dat je je gevoel gevolgd hebt! Een jongen van 14 laten ontmaagden door een man van 27 klinkt voor mij ook niet bepaald als een strak plan. 'Klaar zijn voor seks', mwah. Aan de ene kant is 'klaar zijn voor seks' iets anders dan geilheid/hormonen + nieuwsgierigheid, die in de puberteit praktisch altijd wel aanwezig zijn, en nog als een verward worden met 'ik ben er klaar voor'. En al was je er echt klaar voor, voor seks, dan is dat weer iets anders dan ook maar meteen met iemand van 27 het bed induiken. Ik vind die man niet echt klinken als 'te vertrouwen'.

Oftewel: ik zou verder gewoon flirten/rondhangen/aankloten met leeftijdsgenoten die je gewoon via RL kent, dat lijkt mij een stuk verstandiger. En als het toevallig dan via de chat moet dan niet met iemand van meer dan 4 jaar ouder en ook niet met 'op de eerste date gaan we neuken!1!' - lijkt me namelijk niet zo verstandig/geen prettige ervaring. Behoorlijk niet. En je bent pas 14, dus je hebt nog alle tijd, hoewel je je dat waarschijnlijk pas beseft als je al seks hebt gehad + wat ouder bent.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 19:42
Verwijderd
Die gast moet je aangeven.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 20:04
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Maar gelukkig heeft hij de kans niet gehad om iets bij TS te doen.

@TS: Goed van je dat je bent weggelopen die keer! Ik vind dat je geen contact meer met hem moet zoeken en het gewoon zo moet laten dat jullie niet meer met elkaar praten. Als hij seks wil met een 14-jarige is er wel iets goed mis met hem. Waarom vind je het eigenlijk jammer dat je geen contact meer met hem hebt gehad sinds die ruzie?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 15:49
Dolceteamo
Dolceteamo is offline
Pedofilie.
Bij mij in de stad was een meisje van 12 met een man van37.
Die zit nogsteeds vast!
Dus niet doen.. Dat uitproberen kan later nog, met iemand rond jou leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten