Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2011, 19:25
Timmuhtjhu
Timmuhtjhu is offline
Zou jij mij willen helpen met een kort onderzoekje voor mijn afstudeeropdracht en tegelijk iets nieuws over jezelf leren kennen? Ga dan alsjeblieft naar http://www.thesistools.com/TimBakersUVT en volg de instructies op het scherm.

Het onderzoek duurt niet langer dan 5 minuten en is natuurlijk volledig anoniem!

Je zou er mij ontzettend mee helpen!
Voor vragen of opmerkingen kan je me altijd bereiken op dit forum of op T.P.A.M.Bakers@UVT.nl

Bij voorbaat dank,

Tim Bakers
Universiteit van Tilburg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2011, 20:11
Verwijderd
Ik ben opgehouden met de enquete. Bij deel 3 moet je namelijk een keuze maken tussen twee opties, maar ik ben het met beide opties totaal oneens. Ik zou gewoon mijn werk goed doen , maar die optie staat er niet tussen. Ik kan niet kiezen tussen deze twee, omdat ik het er gewoon echt niet mee eens ben.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 21:22
Sorry.x
Sorry.x is offline
Ik ben het helemaal met Interglot eens. Ik zou inderdaad geen van beide keuzes kiezen. Al zou het meer tijd en geld koesten, ik heb mijn werk dan goed gedaan - wat waarschijnlijk een goede invloed heeft op de situatie in deel 5.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 01:38
TheConfidant
TheConfidant is offline
Ik ben het met de anderen eens.

De facto is het eigenlijk gewoon twee keer dezelfde keuze; je doet het vlugger met later kans op meer vertragen en.. je doet het vlugger met later kans op meer vertraging.

Bovendien maakt de beschrijving van de opdracht beide keuzes al onmogelijk. "Het is jouw verantwoordelijkheid om er op toe te zien dat het beton op tijd wordt gestort en dat het voldoet aan alle eisen en standaarden om het gewicht van het gebouw te kunnen dragen." Dus niet alleen dat het snel gebeurt.

Een op tijd afgeleverd monumentaal, beeldbepalend gebouw dat binnen een decennium instort doet mijn reputatie veel meer kwaad dan datzelfde gebouw dat met een half jaar vertraging wordt afgeleverd. Dat laatste zijn mensen al snel vergeten, dat eerste vergeet men nooit.
Oud 04-04-2011, 01:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was het inderdaad ook niet eens met vraag 3, maar ik heb hem voor de goede orde toch maar afgemaakt.
Oud 04-04-2011, 09:49
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik was het inderdaad ook niet eens met vraag 3, maar ik heb hem voor de goede orde toch maar afgemaakt.
Oud 04-04-2011, 12:28
Nona
Nona is offline
Ik vind het een beetje gek dat ik als leek hierover beslissingen moet nemen. Maar goed, ik heb hem voor je afgemaakt.
Reageren

Regels voor berichten