![]() |
|
![]() |
wat doen jullie in je vrije tijd? want ik heb niet echt hobby's, ik heb gerapt, maar heb geen gevoel voor ritme, ik heb getekend, maar dat duurd me te lang. en ik heb graffitied, maar ik wil niet naar bureau halt. als ik thuis kom ga ik leren tot wat voor het eten ongeveer, als ik dan om half 6 klaar ben met eten ga ik op de pc beetje nix doen en dan om 8 uur wat tv kijken en dan slapen. ik doe gewoon nooit eens iets leuks. ik hoop dat jullie iets weten, bedankt voor het meedenken
![]() ![]() --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jongens ik weet het! ik ga een verhaal schrijven! mijn eerste verhaal staat al op scholieren! link: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1831756 Laatst gewijzigd op 17-04-2011 om 09:20. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Heb je al een abonnement op de bieb? Is je kamer netjes opgeruimd? Heb je alle weblogs van het internet al gelezen? Heb je weleens gekookt? Of koekjes gebakken? Heb je alle films al gezien? Speel je alle stukken die voor jouw instrument geschreven zijn al goed? Speel je sowieso al een instrument?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus, expo, ik zou iets gaan zoeken waar je puur voor jezelf tijd aan wil/kunt besteden, zonder te denken aan wat anderen ervan vinden. Besef dat je geen superduperspeciaal wonderkind bent dat recht heeft op iedereens aandacht en doe gewoon iets wat je leuk vindt. Als je dat lang genoeg volhoudt dan komt de aandacht vanzelf, maar dat moet op z'n hoogst een bonus zijn, geen doel. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Lees dit als je teveel vrije tijd hebt en graag wilt werken Jopper1 | 1 | 18-08-2016 17:59 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #64 moon | 494 | 21-07-2006 23:04 | |
Software & Hardware |
[CPU] Processor wordt erg warm Methuselah | 28 | 01-06-2003 21:23 | |
Eindexamens 2003 |
hoe sta je er nu voor met je cijfers? Bob_de_bouwer | 77 | 05-05-2003 08:28 | |
Psychologie |
waarom zeggen mensen zo snel dat ze depri zijn... freakieflower | 59 | 08-02-2003 18:56 |