Advertentie | |
|
![]() |
|
Ervan uitgaande dat er geen sprake is van afwijkend zakendoen en de beide partijen bij het sluiten van de deal een contract tekenden.... Ik denk dat het leverende bedrijf het zou winnen. De algemene voorwaarden zijn duidelijk.
Ik zie ook eigenlijk niet hoe je een mondeling algemene uitspraak door een externe verkoper zo opgevat kan worden. Het is toch common sense dat eigen aanpassingen om een dienst af te kunnen nemen niet door de leverancier worden gedaan? Als ik in een bedrijfspand zonder internetaansluiting, internet bestel, hoeft mijn provider niet daarna voor tienduizenden euro's aan kabels te gaan trekken om mijn abonnement van een paar tientjes te voldoen. Iedereen snapt dat direct dat als je dat niet wilde betalen, je geen dienst had moeten bestellen die je niet af kunt nemen. Vooral dat: het ontvangende bedrijf had kunnen/moeten weten dat ze die dienst niet af konden nemen, dat is hun verantwoordelijkheid. Toch tekenden ze ervoor; hun fout. Ze hadden een kans gemaakt als een werknemer van het bedrijf op papier gezet zou hebben dat van ombouwkosten voor eigen rekening geen sprake zou zijn, maar dit is gewoon kansloos.
||
Citaat:
Dus dan zijn de AV gewoon van toepassing, zoals al uit jouw (overigens goede) verhaal blijkt.
|
Verwijderd
|
In feite wordt bij ons veel telefonisch aangemeld. Daarbij wordt erop gewezen dat je daar akkoord gaat bij de algemene voorwaarden, welke je altijd kunt vinden op de website. Op verzoek worden ze ook toegestuurd. Dit stuk wordt uiteraard helemaal opgenomen etc. Klant heeft aangegeven ze niet gelezen te hebben (oh joy. Als mensen dát nou eens deden zou het een stuk rustiger zijn!)
Klant heeft niet op papier staan dat wij alles werkend opleveren. Is namelijk ook niet mogelijk om er een garantie op te geven. In de AV staat dat we alles werkend moeten opleveren binnen twee maanden. (Vanaf de datum van de aanvraag). Maar goed ![]() ![]() |
![]() |
||
Ik zou niet inzien waarom je de kosten die noodzakelijk zijn om aan jullie kant van de overeenkomst te voldoen (
Citaat:
Dit natuurlijk met uitzondering van een overeenkomst met een vooraf vastgestelde prijs, maar zoals je al aangeeft staat er in de algemene voorwaarden netjes dat die kosten in rekening worden gebracht en zijn ze bindend.
|
Verwijderd
|
^ Maar, in principe hebben wij alles werkend opgeleverd. De dienst die werd geleverd werkte, alleen niet op het systeem van onze klant. Daarover staat dus in de AV dat die aan bepaalde voorwaarden moet voldoen, en dat deed het dus niet. Verder staat er in de AV dat kosten die uit een omzetting komen niet voor onze rekening zijn...
Dus nu ben ik verward ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Wie heeft er gelijk? JVV079 | 19 | 30-01-2014 22:04 | |
Liefde & Relatie |
Wie heeft er gelijk? GinaGina | 29 | 28-01-2004 15:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Psychologie |
Wie heeft er ook zo'n hekel aan kleine kinderen en baby's? juliettebinoche | 61 | 06-05-2003 20:20 | |
Liefde & Relatie |
Wie heeft gelijk? Tamy | 7 | 21-02-2003 21:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wie heeft er gelijk/aan welke kant staan jullie: ISRAEL, PALESTINA of NEUTRAAL? Nieuwe Nationale Partij | 12 | 02-04-2002 16:46 |