Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2011, 08:26
Missy
Missy is offline
Aangezien ik de laatste tijd daar wel meer over hoor. Wie heeft het wel eens gebruikt? Met wat? Is het wat? Of zijn de aangeboden reisjes/dagje uit niet goed? Hebben vrienden of familie er wel eens gebruik van gemaakt?
Oud 14-04-2011, 12:00
Verwijderd
Mijn ouders hebben eens geboden op een hotelbon, voor één nacht een overnachting. Ik geloof dat ze die hotelbon vrij goedkoop hadden en alles is goed gegaan. Ze hebben uiteindelijk de hotelbon niet meer gebruikt aangezien we/ze het vrij druk hebben met andere dingen. Ik geloof dat het een half jaar geldig was.

Je moet overigens wel letten op de kosten die nog bij je bod komen. Aangezien de prijs dan nog best wel op kan lopen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 14:09
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Jaaa ik! Ik heb echt al vet vaak dingen geveild . Vooral saunaarrangementen en hotelovernachtingen. Heb er goede ervaringen mee. Afhandeling is altijd goed gegaan en heb altijd leuke weekendjes weg kunnen reserveren.

Enige nadeel: het bieden vind ik niet altijd even eerlijk gaan, heb het idee dat er medewerkers mee zitten te bieden. Dan probeer ik iets te veilen, de meeste mensen bieden gewoon per euro, maar ineens biedt iemand een bedrag van 15 euro hoger.. heel toevallig komt het eindbedrag dan gemiddeld altijd op dezelfde prijs uit.
Oud 14-04-2011, 14:47
YumYum
YumYum is offline
Haha, toen ik moest leren voor m'n examens deed ik dat wel eens Atelier Madame, dus ik denk niet dat het per se medewerkers zijn...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 17:21
Balance
Balance is offline
Ik heb twee maal iets via vakantieveilingen geboekt. Een keer 2 kaarten voor een musical en een keer een weekend voor 2 personen naar Brussel, inclusief ontbijt.
Allebei spotgoedkoop ontvangen en alles helemaal in orde. Je moet bij een aanbieding altijd even goed kijken naar de voorwaarden. Bij sommige overnachtingen ben je bijvoorbeeld verplicht een diner extra bij te boeken. Maar er zitten ook zat aanbiedingen tussen waar helemaal geen addertje onder het gras zit.

Over dat bieden: er zijn zat tijden waarop de bedragen een stuk lager uitkomen. Dat zijn de impopulaire tijden of soms zomaar tussendoor. Mensen zijn hebberig en bieden gewoon alsmaar over elkaar. Maar eigenlijk moet je van te voren voor jezelf een maximum bedenken en net zo lang afwachten tot je veiling afloopt op een getal waar jij nog op wil bieden. Op die manier ben ik 2x erg goedkoop uitgekomen in verhouding tot wat de veiling meestal deed.
Oud 15-04-2011, 13:56
Röps
Röps is offline
's avonds laat zie ik wel eens bepaalde mensen overal opbieden en dan ook arrangementen pakken waar geen of weinig biedingen op zijn - ik verdenk er ook van dat het medewerkers zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 09:52
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik vind het ook te opvallend inderdaad.. maar soms heb ik ook het idee dat mensen niet heel goed beseffen wat een normale prijs voor een arrangement is en hoe duur iets is met een aanbieding. Dan zie ik dagjes sauna weggaan (toegang+eten) voor 50/60 euro, terwijl er vaak zat acties zijn voor de 2e persoon gratis bijv.
Reageren

Regels voor berichten