Advertentie | |
|
![]() |
|
Een klasgenoot van mij gaat BMT doen in Enschede, maar dat is vooral omdat Eindhoven vanuit Groningen nog wel iets verder is dan Enschede. Volgens mij verschilt het voor de rest niet echt veel. Eigenlijk zou je gewoon eens bij beide universiteiten moeten kijken en dan eens kijken welke je het meest aantrekt.
Zelf ben ik wel eens in Eindhoven wezen kijken (wel andere studie) en ik vond de sfeer best leuk. Ook is het natuurlijk een enorm voordeel dat de campus op 5 minuten lopen van het station is. Dat zou voor mij dan denk ik wel een van de voornaamste redenen kunnen zijn om daarheen te gaan als je in de buurt woont. Als je op kamers gaat in Eindhoven maakt dat natuurlijk wel weer wat minder uit. In Enschede ligt de campus volgens mij best ver buiten de stad. Je kunt trouwens ook biomedische technologie doen in Groningen. Waar kom je ongeveer vandaan? Misschien is dat handiger om een wat beter beeld te krijgen. En waarom juist Twente of Eindhoven en niet Groningen? Misschien dat je nog niet wist dat BMT ook in Groningen kon want het is een hoofdrichting binnen de opleiding biologie. Studiegids in .pdf: (BMT op pagina 22)
Laatst gewijzigd op 23-04-2011 om 15:44. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studies en ervaringsdeskundigen Tink* | 19 | 10-04-2016 17:24 | |
Studeren |