Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2011, 17:30
mesaboogietubes
mesaboogietubes is offline
Hey allemaal!

Ik ben Eric 25 jaar uit lelystad, ik speel gitaar en mijn 2 favoriete gitaar modellen zijn de SG en natuurlijk de Les Paul. Ik heb zelf ook 2 gitaren van Gibson en je raad het al dat zijn
een SG met EMG elementen en een les paul studio. Ik gebruik maar 1 effecten pedaal en dat is een Ibanez Tubescreamer en mijn versterker is een Mesa Boogie Triple Rectifier. Dan snap je nu ook meteen waar mijn nickname vandaan komt. Ik speel ook in een metalband, namelijk Stating the Obviouz. En mijn andere hobby's zijn Snowboarden, Mountainbiken, Krachtsport en natuurlijk bier drinken met vrienden!
Mijn opleiding is HBO lvo geschiedenis en werk nu ook als Docent geschiedenis op een middelbare school.

Mijn favo muziek is toch rock en metal
Ik zelf hou toch van de wat meer toegankelijke metal. dus cleanvocals moeten aanwezig zijn voor mij.
paar voorbeelden van bands die ik echt vet vind: Times of Grace, Killswitch Engage, Silent Civilian, Protest the Hero al gaat Parkway drive er zo nu en dan ook best in hoor! Maar ook reaggea ska en rock kan ik waarderen

Nu we het toch over genre's hebben in welk genre valt mijn band vinden jullie, en zijn wij vergelijkbaar met een andere band?

twee tracks zijn hier te beluisteren http://www.myspace.com/statingtheobviouz
We hebben net een nieuwe website, check: http://www.statingtheobviouz.com
En dit is onze eerste videoclip check:
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2011, 19:05
Verwijderd
klinkt goed! mooi gedaan voor een eerste clip
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 07:41
Scholier
Scholier is offline
Welkom!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 16:20
Verwijderd
Hoi.

Hoe kom je hier zo terecht op je 25e als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 19:11
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Hey allemaal!

Ik ben Eric 25 jaar uit lelystad, ik speel gitaar en mijn 2 favoriete gitaar modellen zijn de SG en natuurlijk de Les Paul. Ik heb zelf ook 2 gitaren van Gibson en je raad het al dat zijn
een SG met EMG elementen en een les paul studio. Ik gebruik maar 1 effecten pedaal en dat is een Ibanez Tubescreamer en mijn versterker is een Mesa Boogie Triple Rectifier. Dan snap je nu ook meteen waar mijn nickname vandaan komt. Ik speel ook in een metalband, namelijk Stating the Obviouz. En mijn andere hobby's zijn Snowboarden, Mountainbiken, Krachtsport en natuurlijk bier drinken met vrienden!
Mijn opleiding is HBO lvo geschiedenis en werk nu ook als Docent geschiedenis op een middelbare school.

Mijn favo muziek is toch rock en metal
Ik zelf hou toch van de wat meer toegankelijke metal. dus cleanvocals moeten aanwezig zijn voor mij.
paar voorbeelden van bands die ik echt vet vind: Times of Grace, Killswitch Engage, Silent Civilian, Protest the Hero al gaat Parkway drive er zo nu en dan ook best in hoor! Maar ook reaggea ska en rock kan ik waarderen

Nu we het toch over genre's hebben in welk genre valt mijn band vinden jullie, en zijn wij vergelijkbaar met een andere band?

twee tracks zijn hier te beluisteren http://www.myspace.com/statingtheobviouz
We hebben net een nieuwe website, check: http://www.statingtheobviouz.com
En dit is onze eerste videoclip check:[filmpje]
Welkom stadsgenoot
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 16:29
Verwijderd
Sicke video! Gaat het filmpje over jullie haat jegens mainstream-nickelson-en-uggs-sletjes?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 13:11
Verwijderd
Welkom!
voor de eerste keer zeker goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten