Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je de meeste kans maakt om jullie vriendschap te herstellen als je schuld bekent en geen valse beloftes meer maakt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geloof mij, heb ik de dag zelf nog gedaan.
Ik heb in allerlei soorten manieren al me ge-excuseerd, maar hij blijft een beetje koppig. Het is nu al een paar dagen dat we nog tegen elkaar hebben gesproken, zolang hebben we nog nooit elkaar genegeerd. Ik voel me er niet goed bij, en dat weet hij. Nu hopen dat hij de plek vind om mij te kunnen vergeven |
![]() |
|
Wat rot dat hij zo moeilijk blijft doen. Je hebt een belofte verbroken maar als je gewoon je excuses hebt aangeboden en schuld hebt bekend hoeft hij toch niet zo moeilijk doen? Nou ja, ik hoop dat hij snel bijdraait en inziet dat jij belangrijker bent dat zo'n player. Meer tips heb ik helaas niet, je hebt in mijn ogen al alles gedaan om het goed te maken. Jammer dat hij dat (nog) niet inziet.
|
![]() |
|
Dit slijt wel met de dagen, denk ik. Sowieso lijkt het me niet slim om beloftes te maken over dit soort dingen, dat zijn van die beloftes die je vaak niet "kunt" of "wil" nakomen. Overigens vraag ik me af dat als die jongen dit aan je vriend had gevraagd, hij niet ook zijn belofte had gebroken. (al doet dat er feitelijk gezien niet toe natuurlijk)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
17, nog geen orgasme gehad love-in-the-air | 7 | 26-08-2016 22:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |