Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2011, 09:31
LoesLoes
LoesLoes is offline
Hallo Allemaal,

Ik ben een studente psychologie en nieuwschierig naar wat voor problemen jongeren hebben met mobiel bellen. Dit wil ik graag weten omdat ik een les aan het ontwikkelen ben voor 1VMBO over mobiel bellen. Graag wil ik weten wat voor problemen jullie hebben met mobieltjes: Heb je bijvoorbeeld wel eens smsjes gehad die je niet wilde, of een hele dure rekening, of heb je hele andere problemen met je mobieltje. Ik hoor graag van jullie.

Groetjes LoesLoes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2011, 10:29
Verwijderd
Mijn enige probleem is dat providers van die hufters zijn die op alle mogelijke manieren meer geld uit je zak proberen te kloppen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 14:39
Diamera
Diamera is offline
Klopt! Stelletje afzetters allemaal. Dan bieden ze allerlei diensten aan die op zich prima zijn, maar ongemerkt doorgaan als je je niet afmeldt, wat je nooit ergens van ze te horen hebt gekregen want daar moet je dan blijkbaar maar van uit gaan.

Verder kloppen vaak de tarieven helemaal niet, dan bestel je iets en staat er een 0900 nummer waarmee je kunt afrekenen zeg maar en dat kost dan bijv. €4.50, wat er duidelijk achter staat. Maar dan check je achteraf hoeveel het kostte en bleek het ver over de €5 te zitten, gewoon via je eigen provider dus.

En ze zijn heel erg schimmig, ik vind hun informatievoorziening totaal niet transparant. Je kunt nergens zien waar je wel en waar je niet voor bent aangemeld, of ze zijn niet up-to-date met de website waardoor er nog oude regelingen op staan die dus niet meer gelden en meer van dat soort slordigheid. En de klantenservice is ook onduidelijk, ze hebben vaak geen eens verstand van hun eigen regelingen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 14:59
Verwijderd