Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Andijvie: als je geen vaste telefoonlijn hebt, moet je soms klantenservices bellen met 0900-nummers, en dat gaat echt schooierig. Zo'n nummer is dan bijvoorbeeld 20 ct per minuut, en dan bel je 10 minuten. Je zou dan verwachten dat de provider dan 2 euro aan belminuten van je belbundel aftrekt voor die maand, maar wat ze doen is domweg 2 euro bij je eindrekening optellen; het valt helemaal niet binnen je bundel..! Dat is wel zo hufterig; dan ga ik bij lange na niet over mijn bundel heen, maar toch moet ik extra geld betalen omdat zij 0900-nummers niet van de bundel aftrekken ![]() Oh ik heb trouwens Ben, waar ik dan verder wel tevreden over ben want ik heb eigenlijk altijd en overal in Nederland ontvangst. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het overigens ook wel jammer dat ik met mijn abonnement geen belminuten mee kan nemen naar een volgende maand; het is telkens maar 1 maand geldig. Maar goed, dat wist ik toen ik het abonnement afsloot, en verder maakt het ook niet uit; ik krijg die minuten nooit allemaal op, of ik ze nu mee mag nemen of niet. edit; ah, en ik zie dat Ben op het netwerk van T-Mobile zit en die dekking is - als ik de kaartjes moet geloven - echt belachelijk goed. (bron: http://www.sms-simonly.nl/dekking-kaarten/ ) Bij KPN en Vodafone is het precies langs de grenzen niet meer zo goed gedekt, en dat zijn precies de gebieden waar ik veel ben ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb eigenlijk helemaal geen problemen met mijn mobieltje. Ik heb een goedkoop abonnement en daar zit ik nooit overheen. Ik houd juist elke maand een hoop over en dat mag ik gewoon meenemen naar de volgende maand. Ik heb tot nu toe ook overal bereik. Alleen laatst met koninginnedag heb ik wat problemen gehad maar dat bleek te zijn omdat er toen zo belachelijk veel telefoonverkeer was dat mijn berichtjes pas later doorkwamen. Maar eigenlijk heb ik niks te klagen.
|
![]() |
|
![]() |
Ik merk juist dat vrienden van me met T-mobile abonnement véél minder bereik hebben dan ik met m'n Hi?! En dat zodra ze in de buurt van Eindhoven zijn T-mobile soms al overschakelt naar Belgisch netwerk en dergelijke, terwijl Eindhoven écht nog Nederland is
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik gebruik nu nog steeds een Motorola (die krijg je bijna niet meer in Nederland), heel klein, met klepje, maar wel met 16gig geheugen, want ik gebruik 'em voornamelijk als mp3-speler. Verder bel ik alleen. Smsen heb ik een hekel aan, als ik foto's wil maken neem ik een camera, als ik wil internetten heb ik een computer. Al die toeters en bellen die tegenwoordig op telefoons zitten hoef ik allemaal niet. Met T-mobile heb ik een tijd geleden heel lang problemen gehad, maar net toen ik dreigde op te stappen hadden ze opeens alles opgelost. Sindsdien niets meer mis mee. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Mobiel Vraagje Verwijderd | 6 | 13-12-2012 18:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kinderen met mobiele telefoon Verwijderd | 5 | 14-10-2010 19:59 | |
Beleidszaken |
Het forum geschikt maken voor mobiele telefoons Wammus | 96 | 06-03-2008 20:26 | |
Studeren |
Symposium mobiele toekomst aanhangsel | 2 | 24-06-2007 22:15 | |
De Kantine |
wel of geen mobieltje bij een nieuw abbonement? Verwijderd | 31 | 22-01-2005 23:07 |