![]() |
|
![]() |
hallo ik ben glenn en ik zoek een meisje van 12.13 of 14 jaar ik zelf ben 12 jaar liefst iemand in mol of balen
![]() ![]() ![]() ik rij paard ben goed met computers ben heel sterk en slim(echt waar kijk maar naar mijn turn en gewone rapporten) ![]() ik ben groot men schoenmaat is nen 45 das heel groot men bijnaam op school is bigfoot het typetje da ik zoek moet lange haar hebben liefste bruine,zwarte of blonde niet dik, dun: maar niet te dun grote en ronde borsten hebben (als ze nog groot worden is het ook goed ![]() en een ronde kont ![]() ik ben een goed vriendje echt waar ik heb er veel gehad die me terug willen ik kocht romantische dingen en deed romantische dingen voor hun ik luister goed naar men vriendinnetje contacteer snel men msn is glenn.g.1999@hotmail.com liefst op msn een foto te sturen dat je niet een bedrieger bent ![]() ![]() anders doe ik dit: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() groetjes glenn |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Ik zoek een leuke nummer! Levensgenieter. | 11 | 02-02-2012 21:16 | |
Liefde & Relatie |
ben jonge van 15 jaar en zoek een lief meisje milan-hoi | 0 | 16-08-2011 22:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik zoek een gedicht... Kryptonite | 3 | 08-08-2007 20:15 | |
Muziek |
ik zoek een band om in te zingen omg. Tilburg rowtjuh | 60 | 17-12-2003 11:33 | |
Verhalen & Gedichten |
ik zoek elfje16 | 3 | 06-10-2003 15:56 | |
Liefde & Relatie |
Verlegen jongen zoekt lief meisje om mee te msn'en,email me op fabosan@hotmail.com verlegen jongen | 2 | 23-01-2002 20:15 |