Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2011, 18:11
LittleWolf
LittleWolf is offline
Dus ik wou ff een vraag stellen aan de boys :

Waar vallen jullie op / waar denk jij dat je verliefd op word?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2011, 18:23
Sebastien
Sebastien is offline
een redelijk knap meisje dat niet te preuts is en ook hetzelfde gevoel voor humor heeft als ik heb.
Oud 10-05-2011, 18:35
Verwijderd
Citaat:
een redelijk knap meisje dat niet te preuts is en ook hetzelfde gevoel voor humor heeft als ik heb.
denk ook wel zoiets maar daarbij ook aardig, lief en eerlijk
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 18:36
Sebastien
Sebastien is offline
die drie zijn ook zeker belangrijk ja
Oud 10-05-2011, 18:43
Verwijderd
en voorkeur haar is blond of (donker)bruin
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 20:27
Verwijderd
verschilt natuurlijk per jongen. maar zolang meisjes er verzorgd uit zien en lief zijn vind ik 't best
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 21:40
Verwijderd
Ze moet sowieso een vrolijk type zijn : )
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 21:48
honkballertje
honkballertje is offline
Dit topic waarin ik ooit gereageerd hebt schiet mij te binnen met deze vraag (gaat over het algemeen over wat meisjes leuk vinden aan bepaalde jongens, maar ook andersom voor een deel): http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1826737

daarin heb ik gepost:

Maar om het dan voor mij persoonlijk te beantwoorden:
Ik ben verschrikelijk kritisch en dat kan voor mij soms nogal een nadeel zijn, omdat ik dan een meisje qua gedrag wel leuk vindt enzo maar het me qua uiterlijk gewoon niet erg interesseert.
qua uiterlijk vooral opzoek naar:
1) leuke/mooie/lieve lach
2) mooie ogen
3) mooie haarkleur

Ik merk vooral dat ik (sinds ik steeds verder kom in de puberteit) steeds meer 'fan' begin te worden van bruin haar, bruine ogen (terwijl dit eerst vooral blond haar, kleur ogen maakt niet echt uit was). Beetje persoonlijke voorkeur dus. Daarnaast vind ik persoonlijkheid enzo nog veel belangrijker, maar aangezien het nu over uiterlijk gaat zal ik je daar niet mee lastig vallen .
Oh en verder moet voor mij een meisje er een beetje 'speels' uitzien. Niet een poging doen om eruit te zien als 30 terwijl je 16 bent (of je te gedragen alsof je 30 bent). Daarnaast zijn meisjes die vaak vrolijk zijn/positief in het leven staan een stuk aantrekkelijker dan meisjes die een beetje depressief lopen te zijn (ookal kunnen ze daar niet perse iets aan doen).
Als ik er zo over nadenk doet bij mij een lief meisje met een leuke lach het altijd wel goed (en dan dus het liefst ook nog brunnete met bruine ogen, maar je kan niet alles hebben )

hopelijk helpt dat een beetje
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 23:31
Jefar
Jefar is offline
Sletterig
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 00:37
T-gein
T-gein is offline
Voor mij zit het in de ogen.
Beetje onbeschrijfbaar wat ik bedoel, maar voor mij zijn het ogen die spreken.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 02:09
Verwijderd
Citaat:
Voor mij zit het in de ogen.
Beetje onbeschrijfbaar wat ik bedoel, maar voor mij zijn het ogen die spreken.
Datzelfde heb ik ook maar dan met ass ipv ogen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 06:40
Silvano08
Silvano08 is offline
- Leuk karakter, leuke lach, lief, humoristisch.
- Combinatie van heldere, mooie blauwe/groene ogen met donker (bruin/zwart) haar, of heldere, mooie groene ogen en rood haar, en heel soms is blond haar en bruine ogen ook leuk.
- Meisje-Meisje/Vrouwelijk qua gedrag en uiterlijk/lichaam.

Dat hierboven is 't belangrijkst
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 13:01
Akhlys
Akhlys is offline
- Groene ogen zijn geweldig
- Goed gevormd lichaam (rondingen etc)
- Iemand die lief en zorgzaam is, maar ook een grote bek op kan zetten. Dat vind ik echt heel belangrijk, omdat ik heel erg bot uit de hoek kan komen en dat moet ze wel kunnen hebben.

Verder niet echt eisen.
Oud 11-05-2011, 15:24
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
- Groene ogen zijn geweldig
- Goed gevormd lichaam (rondingen etc)
- Iemand die lief en zorgzaam is, maar ook een grote bek op kan zetten. Dat vind ik echt heel belangrijk, omdat ik heel erg bot uit de hoek kan komen en dat moet ze wel kunnen hebben.

Verder niet echt eisen.
Komt wel een beetje bij mij in de buurt / is ongeveer als mij

maar ik val niet op 21 jarigen (of in die buurt)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 17:47
Rysair
Rysair is offline
Over het algemeen donker bruine haren, mooie rondingen, mooie kledingstijl en sociaal. Afknappers zijn aanstellerij, roken en onverzorgd.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 10:01
arPos
arPos is offline
rood haar
mooie billen
stevige dijen
intellect
humor
beetje een ego-monger (ben ik ook namelijk)
indo-vrouwtjes

in any order
Oud 12-05-2011, 10:45
Verwijderd
Citaat:
- Leuk karakter, leuke lach, lief, humoristisch.
- Combinatie van heldere, mooie blauwe/groene ogen met donker (bruin/zwart) haar, of heldere, mooie groene ogen en rood haar, en heel soms is blond haar en bruine ogen ook leuk.
- Meisje-Meisje/Vrouwelijk qua gedrag en uiterlijk/lichaam.

Dat hierboven is 't belangrijkst
Dus eigenlijk val je op alle mogelijke vrouwen. Donker haar, rood haar, blond haar kan. Bruine ogen, blauwe ogen, groene ogen kan ook.
En óf een meisje-meisje, of vrouwelijk.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 11:23
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
sproetjes, goede/mooie ogen, hbo of hoger geschoold, kleiner dan ik ben. non smoking, non-uggs, lang/los haar, niet te dik maar zeker ook geen dun sprietje, lach
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 11:59
Wows
Wows is offline
Waar mannen op vallen? Oeeeh daar heb ik een leuk voorbeeld van.

Het is een balans tussen twee dingen. Lief en Avontuurlijk

Een meisje moet lief zijn omdat we dan onze ei kwijt kunnen bij ze, dat doen wij mannen liever niet, maar af en toe is het wel nodig, dat doen we dan bij onze vriendin, heeeeeel af en toe haha
Maar aan de andere kant, moet het meisje niet TE lief zijn, want we hebben al een moeder...

Een meisje moet ook avontuurlijk zijn, gewoon omdat we dat leuk vinden, spannend vinden en omdat het vrouwelijk en sexy is.
Maar een meisje moet ook weer niet TE avontuurlijk zijn, dan gaan we ons namelijk afvragen met wie ze dat nog meer doet

Dus het is een balans, de ene jongen valt op meisjes die meer naar het avontuurlijke toeneigen, de ander meer naar het lieve meisje. Je zult als meisje de meeste keuze hebben als je in het midden van de balans zit, dan zullen veel meer jongens je leuk vinden dan als je tegen een van de uitersten aan zit.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 13:20
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Waar mannen op vallen? Oeeeh daar heb ik een leuk voorbeeld van.

Het is een balans tussen twee dingen. Lief en Avontuurlijk

Een meisje moet lief zijn omdat we dan onze ei kwijt kunnen bij ze, dat doen wij mannen liever niet, maar af en toe is het wel nodig, dat doen we dan bij onze vriendin, heeeeeel af en toe haha
Maar aan de andere kant, moet het meisje niet TE lief zijn, want we hebben al een moeder...

Een meisje moet ook avontuurlijk zijn, gewoon omdat we dat leuk vinden, spannend vinden en omdat het vrouwelijk en sexy is.
Maar een meisje moet ook weer niet TE avontuurlijk zijn, dan gaan we ons namelijk afvragen met wie ze dat nog meer doet

Dus het is een balans, de ene jongen valt op meisjes die meer naar het avontuurlijke toeneigen, de ander meer naar het lieve meisje. Je zult als meisje de meeste keuze hebben als je in het midden van de balans zit, dan zullen veel meer jongens je leuk vinden dan als je tegen een van de uitersten aan zit.
wat een clichématig geouwehoer zeg...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 13:33
Verwijderd
^Is het dan niet zo dat ALLE mannen vallen op dat soort meiden? Lief en avontuurlijk maar niet te avontuurlijk awnt dan gaat ze vrreemd? Daar ging ik jaren van uit, dat alle mannen op dezelfde types meiden vallen, want dat vind iedereen toch mooi en leuk en lief? Je gaat me nu vertellen dat dat anders is? Dat er verschillende meningen zijn? Kut.
Straks ga je me nog vertellen dat Sinterklaas ook niet bestaat
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 18:36
gothboy
gothboy is offline
vriendelijk en volwassen... qua uiterlijk gothic, maar dat is puur persoonlijk
Oud 13-05-2011, 05:52
MiBe
MiBe is offline
Gothic, hoe kun je dan ooit een erectie krijgen? Gadverdamme zeg...
Oud 13-05-2011, 11:47
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
^Is het dan niet zo dat ALLE mannen vallen op dat soort meiden? Lief en avontuurlijk maar niet te avontuurlijk awnt dan gaat ze vrreemd? Daar ging ik jaren van uit, dat alle mannen op dezelfde types meiden vallen, want dat vind iedereen toch mooi en leuk en lief? Je gaat me nu vertellen dat dat anders is? Dat er verschillende meningen zijn? Kut.
Straks ga je me nog vertellen dat Sinterklaas ook niet bestaat
Vergis je niet, waar vrouwen nog al eens verschillen over wie knap is (stoer met oorbellen, netjes in pak, man of the money of meer de vin diesel) zijn mannen vaak veel eensgezinder over welke dame er mooi is wel of niet dan dat vrouwen zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 12:38
Volk
Volk is offline
Citaat:
Vergis je niet, waar vrouwen nog al eens verschillen over wie knap is (stoer met oorbellen, netjes in pak, man of the money of meer de vin diesel) zijn mannen vaak veel eensgezinder over welke dame er mooi is wel of niet dan dat vrouwen zijn.
Vergis je niet, dat is onzin.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2011, 13:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Geile wijven.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 13:45
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Haha, wat een onzin zeg
Oud 13-05-2011, 14:12
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Dus eigenlijk val je op alle mogelijke vrouwen. Donker haar, rood haar, blond haar kan. Bruine ogen, blauwe ogen, groene ogen kan ook.
En óf een meisje-meisje, of vrouwelijk.
Nee, je leest 't niet goed

Ik heb 't over ene paar specifieke combinaties.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 16:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Haha, wat een onzin zeg
Nee hoor, voor mannen speelt vrijwel alleen uiterlijk een rol, bij vrouwen is het een combinatie van uiterlijk en status. Maar aangezien de meningen verschillen over wat een hoge status inhoudt, en bij verschillende soorten status ook een verschillend uiterlijk hoort, vind je bij vrouwen een grotere spreiding in het type mannen waar ze op vallen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 17:14
MiBe
MiBe is offline
Er staat dat mannen vaak eensgezind zijn over welke dame er mooi is. Als mijn vrienden onderling en ik het oneens zijn gaat het 9 van de 10x daarover. Vaak wel over uiterlijk inderdaad, maar ook daarin zitten bij mannen enorme verschillen wat smaak betreft. Dus ik vind de stelling dat vrouwen daar over meer verschillen dan mannen echt absolute onzin.
Oud 13-05-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Dus ik wou ff een vraag stellen aan de boys :

Waar vallen jullie op / waar denk jij dat je verliefd op word?
Verlief op iemand worden??
Dat kan niet, je kan niet jezelf gaan dwingen om op een bepaald iemand verliefd te worden!!!
Verliefd worden gebeurd zomaar, het is een gevoel.

Je kan ook niet gaan denken, ik ga later met iemand die heel rijk is trouwen en kinder krijgen ofso, tuurlijk zou dat kunnen maar dan is de vraag ben je echt gelukkig???
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 20:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Er staat dat mannen vaak eensgezind zijn over welke dame er mooi is. Als mijn vrienden onderling en ik het oneens zijn gaat het 9 van de 10x daarover. Vaak wel over uiterlijk inderdaad, maar ook daarin zitten bij mannen enorme verschillen wat smaak betreft. Dus ik vind de stelling dat vrouwen daar over meer verschillen dan mannen echt absolute onzin.
Maar als je met je vrienden wat aan het lullen bent worden die verschillen ook wel enorm uitvergroot. Als je het echter gaat onderzoeken is de conclusie anders.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 20:54
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Maar als je met je vrienden wat aan het lullen bent worden die verschillen ook wel enorm uitvergroot. Als je het echter gaat onderzoeken is de conclusie anders.
Wat een onzin.
Er bestaan zat jongens/mannen die alleen op donker haar vallen of juist op blond haar. Dit is al het simpelste voorbeeld om te laten zien dat mannen niet allemaal op dezelfde vrouwen vallen.
Hoe kan je op jouw manier ooit verklaren dat de meisjes die ik niet knap vind, wel een vriend kunnen hebben? Grote kans dat die vriend zijn vriendin wel knap/aantrekkelijk vindt (want waar zou hij volgens jouw redenatie anders verliefd op geworden zijn? volgens jouw theorie moet het wel het uiterlijk zijn ipv iets anders). Dan zijn die vriend en ik het toch niet met elkaar eens? en kom je alsnog tot de conclusie dat niet alle mannen op hetzelfde soort vrouwen vallen.

Daarnaast denk ik dat status echt wel meetelt voor mannen als er gekeken wordt wie ze wel of niet aantrekkelijk vinden. Een zwerver kan er nog zo knap zijn, die zal ik minder snel aantrekkelijk vinden dan een meisje waarvan ik weet dat de financiële kant iig in orde is (hoeft nou ook weer niet 1 of andere miljonairs dochter te zijn ofzo). Ook een simpel voorbeeld van wat mensen zien als een onderdeel van 'status'.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 21:25
Verwijderd
En als je het niet gelooft ben ik een voorbeeld
Met citaat reageren
Oud 14-05-2011, 23:00
Jason2
Jason2 is offline
Hmm,

Mijn droom meisje heeft donkerbruine ogen,en ik houd van bruin haar. Ze moet een mooie en lieve lach hebben. Ze moet een lief, grappig en onvoorspelbaar iemand zijn, echt iemand waarmee ik ook kan lachen! Ze houd van dezelfde gekke dingen als ik. Iemand waarmee ik een wereldreis mee zou kunnen maken en gewoon overal plezier hebben en grappig kunnen doen. Ja dat is het wel zo'n beetje denk ik
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 23:50
redwhite
redwhite is offline
die niet arrogant is, of doet niet al te veel makeup, maar gewoon beetje mooi van zichzelf is en ook niet te dun, liefst blond en indeed groene ogen is hot. ^^
Oud 17-05-2011, 17:00
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
die niet arrogant is, of doet niet al te veel makeup, maar gewoon beetje mooi van zichzelf is en ook niet te dun, liefst blond en indeed groene ogen is hot. ^^
Lijkt op mij (A), al zeg ik dat dan
maar mijn ogen zijn groen/bruin
verder klopt het wel

Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 17:20
Verwijderd
Citaat:
rood haar
mooie billen
stevige dijen
intellect
humor
beetje een ego-monger (ben ik ook namelijk)
indo-vrouwtjes

in any order
*zwaai*
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 17:36
Grey Night
Grey Night is offline
Stoer/niet bangerig
goede conditie (=kort voor niet de dun niet te dik )
Lawaai-makend (=tegenovergestelde van mij)
slim

Als ik er bij stilsta merk ik dat ik me in ieder geval geen beeld bij kan vormen, maar gok wel dat iemand dat ooit in gaat vullen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 20:15
men123
men123 is offline
Citaat:
die drie zijn ook zeker belangrijk ja
Tja als jij persee een knap meisje wil, dan is dat best triest.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 20:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat een onzin.
Er bestaan zat jongens/mannen die alleen op donker haar vallen of juist op blond haar.
Nee, die jongens zijn juist uiterst zeldzaam.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 21:26
Sunrise18
Sunrise18 is offline
Ik val op lang donkerharige types, liefst donkerbruin of zwart (niet geverfd).
Héél belangrijk is dat ze vriendelijk en lief is, geen slet of bitch dus.
Niet te groot, klein is schattig
Oud 17-05-2011, 21:40
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Vergis je niet, dat is onzin.
Citaat:
Haha, wat een onzin zeg
Prima als jullie jezelf er mee troosten, maar schep geen verkeerd beeld voor de overige forum bezoekers. Dacht dat 80-20 regel wel aardig bekend was.

Mannen baseren "vind ik leuk" voor 80% op uiterlijk, 20% op innerlijk. Vrouwen doen het bijna precies andersom.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 21:53
Verwijderd
^bron?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 22:43
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Prima als jullie jezelf er mee troosten, maar schep geen verkeerd beeld voor de overige forum bezoekers. Dacht dat 80-20 regel wel aardig bekend was.

Mannen baseren "vind ik leuk" voor 80% op uiterlijk, 20% op innerlijk. Vrouwen doen het bijna precies andersom.
Grappig, inderdaad benieuwt naar een bron
Oud 18-05-2011, 06:23
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik val op lang donkerharige types, liefst donkerbruin of zwart (niet geverfd).
Héél belangrijk is dat ze vriendelijk en lief is, geen slet of bitch dus. Niet te groot, klein is schattig
Erg belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 08:42
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

de 80-20 regel van Pareto is aardig bekend. de 80-20 regel van NaamInGebruik is volledig uit de lucht gegrepen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 09:28
Verwijderd
Ook die van paretto zegt mij niks. Wat houdt die dan in?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 15:08
hellyfish
hellyfish is offline
meisje wat al op jonge leeftijd aan seks denkt...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 15:12
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Nee, die jongens zijn juist uiterst zeldzaam.
Ik zou zeggen, kijk eens naar alle voorbeelden die hierboven genoemd worden. Er staat wel erg vaak iets genoemd over donker haar of juist blond haar. Er worden ook veel verschillende kleuren ogen genoemd.

Het is gewoon niet zo dat als je 1 'perfect' model zou hebben, deze volgens alle jongens als mooi beschouwd zal worden. (misschien wel als 'ok', maar echt niet iedereen zou er super enthousiast van worden)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten