Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit topic waarin ik ooit gereageerd hebt schiet mij te binnen met deze vraag (gaat over het algemeen over wat meisjes leuk vinden aan bepaalde jongens, maar ook andersom voor een deel): http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1826737
daarin heb ik gepost: Maar om het dan voor mij persoonlijk te beantwoorden: Ik ben verschrikelijk kritisch en dat kan voor mij soms nogal een nadeel zijn, omdat ik dan een meisje qua gedrag wel leuk vindt enzo maar het me qua uiterlijk gewoon niet erg interesseert. qua uiterlijk vooral opzoek naar: 1) leuke/mooie/lieve lach 2) mooie ogen 3) mooie haarkleur Ik merk vooral dat ik (sinds ik steeds verder kom in de puberteit) steeds meer 'fan' begin te worden van bruin haar, bruine ogen (terwijl dit eerst vooral blond haar, kleur ogen maakt niet echt uit was). Beetje persoonlijke voorkeur dus. Daarnaast vind ik persoonlijkheid enzo nog veel belangrijker, maar aangezien het nu over uiterlijk gaat zal ik je daar niet mee lastig vallen . Oh en verder moet voor mij een meisje er een beetje 'speels' uitzien. Niet een poging doen om eruit te zien als 30 terwijl je 16 bent (of je te gedragen alsof je 30 bent). Daarnaast zijn meisjes die vaak vrolijk zijn/positief in het leven staan een stuk aantrekkelijker dan meisjes die een beetje depressief lopen te zijn (ookal kunnen ze daar niet perse iets aan doen). Als ik er zo over nadenk doet bij mij een lief meisje met een leuke lach het altijd wel goed (en dan dus het liefst ook nog brunnete met bruine ogen, maar je kan niet alles hebben ) hopelijk helpt dat een beetje ![]() |
![]() |
|
rood haar
mooie billen stevige dijen intellect humor beetje een ego-monger (ben ik ook namelijk) indo-vrouwtjes in any order
||
Verwijderd
|
Citaat:
En óf een meisje-meisje, of vrouwelijk. |
![]() |
|
![]() |
Waar mannen op vallen? Oeeeh daar heb ik een leuk voorbeeld van.
Het is een balans tussen twee dingen. Lief en Avontuurlijk Een meisje moet lief zijn omdat we dan onze ei kwijt kunnen bij ze, dat doen wij mannen liever niet, maar af en toe is het wel nodig, dat doen we dan bij onze vriendin, heeeeeel af en toe haha ![]() Maar aan de andere kant, moet het meisje niet TE lief zijn, want we hebben al een moeder... Een meisje moet ook avontuurlijk zijn, gewoon omdat we dat leuk vinden, spannend vinden en omdat het vrouwelijk en sexy is. Maar een meisje moet ook weer niet TE avontuurlijk zijn, dan gaan we ons namelijk afvragen met wie ze dat nog meer doet ![]() Dus het is een balans, de ene jongen valt op meisjes die meer naar het avontuurlijke toeneigen, de ander meer naar het lieve meisje. Je zult als meisje de meeste keuze hebben als je in het midden van de balans zit, dan zullen veel meer jongens je leuk vinden dan als je tegen een van de uitersten aan zit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
^Is het dan niet zo dat ALLE mannen vallen op dat soort meiden? Lief en avontuurlijk maar niet te avontuurlijk awnt dan gaat ze vrreemd? Daar ging ik jaren van uit, dat alle mannen op dezelfde types meiden vallen, want dat vind iedereen toch mooi en leuk en lief? Je gaat me nu vertellen dat dat anders is? Dat er verschillende meningen zijn? Kut.
Straks ga je me nog vertellen dat Sinterklaas ook niet bestaat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Er staat dat mannen vaak eensgezind zijn over welke dame er mooi is. Als mijn vrienden onderling en ik het oneens zijn gaat het 9 van de 10x daarover. Vaak wel over uiterlijk inderdaad, maar ook daarin zitten bij mannen enorme verschillen wat smaak betreft. Dus ik vind de stelling dat vrouwen daar over meer verschillen dan mannen echt absolute onzin.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat kan niet, je kan niet jezelf gaan dwingen om op een bepaald iemand verliefd te worden!!! Verliefd worden gebeurd zomaar, het is een gevoel. Je kan ook niet gaan denken, ik ga later met iemand die heel rijk is trouwen en kinder krijgen ofso, tuurlijk zou dat kunnen maar dan is de vraag ben je echt gelukkig??? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er bestaan zat jongens/mannen die alleen op donker haar vallen of juist op blond haar. Dit is al het simpelste voorbeeld om te laten zien dat mannen niet allemaal op dezelfde vrouwen vallen. Hoe kan je op jouw manier ooit verklaren dat de meisjes die ik niet knap vind, wel een vriend kunnen hebben? Grote kans dat die vriend zijn vriendin wel knap/aantrekkelijk vindt (want waar zou hij volgens jouw redenatie anders verliefd op geworden zijn? volgens jouw theorie moet het wel het uiterlijk zijn ipv iets anders). Dan zijn die vriend en ik het toch niet met elkaar eens? en kom je alsnog tot de conclusie dat niet alle mannen op hetzelfde soort vrouwen vallen. Daarnaast denk ik dat status echt wel meetelt voor mannen als er gekeken wordt wie ze wel of niet aantrekkelijk vinden. Een zwerver kan er nog zo knap zijn, die zal ik minder snel aantrekkelijk vinden dan een meisje waarvan ik weet dat de financiële kant iig in orde is (hoeft nou ook weer niet 1 of andere miljonairs dochter te zijn ofzo). Ook een simpel voorbeeld van wat mensen zien als een onderdeel van 'status'. |
![]() |
|
Hmm,
Mijn droom meisje heeft donkerbruine ogen,en ik houd van bruin haar. Ze moet een mooie en lieve lach hebben. Ze moet een lief, grappig en onvoorspelbaar iemand zijn, echt iemand waarmee ik ook kan lachen! Ze houd van dezelfde gekke dingen als ik. Iemand waarmee ik een wereldreis mee zou kunnen maken en gewoon overal plezier hebben en grappig kunnen doen. Ja dat is het wel zo'n beetje denk ik |
![]() |
|
![]() |
Ik val op lang donkerharige types, liefst donkerbruin of zwart (niet geverfd).
Héél belangrijk is dat ze vriendelijk en lief is, geen slet of bitch dus. Niet te groot, klein is schattig ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Mannen baseren "vind ik leuk" voor 80% op uiterlijk, 20% op innerlijk. Vrouwen doen het bijna precies andersom. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is gewoon niet zo dat als je 1 'perfect' model zou hebben, deze volgens alle jongens als mooi beschouwd zal worden. (misschien wel als 'ok', maar echt niet iedereen zou er super enthousiast van worden) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
Liefde & Relatie |
voor de jongens: ff jullie mening? Verwijderd | 71 | 10-09-2002 05:55 | |
Lifestyle |
Parfum, wat vinden jongens een lkkr geurtje voor meiden?!?!? @kiss_nadia | 103 | 05-08-2002 15:59 | |
Seksualiteit |
Voor de guys............. aimee15 | 15 | 29-04-2002 22:57 | |
Liefde & Relatie |
jongens please help! -->2e vriendin minder speciaal?? Verwijderd | 21 | 08-02-2002 17:03 | |
Seksualiteit |
jongens please help! -->2e vriendin minder speciaal?? Verwijderd | 15 | 06-02-2002 17:15 |