Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kan ook via http://examenklacht.nl/ |
![]() |
|
http://examenklacht.nl/statistieken
4404 klachten van de 40936 deelnemers. is dat niet heel veel na 2 uur al??? ik vond samenvatting ook irritant maar ik heb gelukkig helemaal niet naar die punten gekeken dus is het goedgekomen toen ik naar correctie keek. |
![]() |
|
![]() |
Ik vond hem heel erg moeilijk. Vooral de samenvatting en ik heb ook geklaagd op www.examenklacht.nl. Hopelijk krijgen we een goeie N term.
|
![]() |
|
![]() |
Vraag 19 klopte niet..
Zowel in de tekst ‘Pleidooi voor onzekerheid’ als in tekstfragment 1 worden direct en indirect een aantal kenmerken genoemd waaraan hedendaagse deelnemers aan het publieke debat menen te moeten voldoen. En dan staat in het correctiemodel een aantal kenmerken die de moderne deelnemers al hebben [dus gericht op overwinning enz]. Maar als ze het hebben over kenmerken waaraan hedendaagse deelnemers menen aan moeten voldoen dacht ik aan kenmerken als 'eerlijk zijn', vertrouwen hebben in cultuur- en religiekritiek en dat deelnemers realistisch moeten zijn over waar twijfelen en onzekerheid te verwachten zijn. Meer mensen hier verward over zijn? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Er was naar mijn idee geen sprake van een geleide samenvatting, daar heb ik ook een klacht over ingediend. Daarbij vind ik het vooral belachelijk dat je ook had moeten aangeven wannéér de ontwikkelingen plaatsvonden, terwijl dat niet gevraagd werd in de opdracht. In totaal had ik op de samenvatting maar zeven punten, van de negentien. Wel gecompenseerd met de tekstverklaring, maar ik hoop dat ik nog een 7 op mijn diploma sta (ik heb een 7.8 voor mijn SE).
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[VMBO] HELP NEDERLANDS EXAMEN ! larissaaa | 4 | 13-05-2014 19:38 | |
Eindexamens 2014 |
[ALG] Nederlands examen miesxmoes | 11 | 13-05-2014 09:04 | |
Eindexamens 2012 |
nederlands examen JustSax. | 2 | 02-05-2012 12:45 | |