Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2011, 12:03
freakinaround
freakinaround is offline
Goedemiddag

Ik ben op zoek naar een home cinema set voor in mijn woning. Het is een studio woning van 32m2.
Geluidsset moet dus goed genoeg zijn voor deze ruimte

Budget +/- 500 euro.

Zat zelf te denken aan merken als Denon, Harman Kardon en Marantz.

Ik heb zelf gezien van Harman Kardon Cinestar 200BK-II, kost 499. Erg goede beoordelingen, alleen het aansluiten schijnt bagger te zijn. Maar dat maakt niet uit, mn stiefpa is er handig mee.

Bluray/dvd is niet noodzakelijk. Blu ray liever niet, ik heb al een ps3 en een bluray speler maakt het setje toch weer een stuk duurder.

Liefst zo'n klein mogelijk, niet zo'n huge toren van Yamaha bijvoorbeeld.

Komt u maar!
Oud 18-05-2011, 12:14
freakinaround
freakinaround is offline
Oh, en de Denon DHT1311XP set vind ik ook erg mooi. Ziet er goed uit, maar kan geen beoordelingen vinden..
Kost € 599,-.

Welke vinden jullie beter? Deze of die van harman kardon?
Oud 19-05-2011, 09:18
freakinaround
freakinaround is offline
aaw come on! 34 views en geen 1 reactie
Oud 19-05-2011, 10:02
M@rco
M@rco is offline
Als ik jou was zou ik gewoon eens in een winkel gaan kijken en luisteren. Het zijn beide prima merken, dus met de kwaliteit zal het wel goed zitten, en verder is geluidsbeleving natuurlijk iets heel persoonlijks. Het is lastig om iemand via internet een geluidsset aan te raden

Het enige advies wat ik verder zo snel kan bedenken is dat het belangrijk is dat de geluidsset digitaal (coax) aan te sluiten is op je DVD-speler/Bluray-speler/PS3/etc. Maar het lijkt me dat dat bij merken als HK en Denon wel in orde is.
Oud 20-05-2011, 17:39
Verwijderd
Niet lullig bedoeld maar voor dat bedrag maakt het allemaal niet zoveel uit, zéker niet voor een 5.1. Ik zou zelfs Logitech een serieus alternatief vinden voor HK en Denon in dit segment.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 18:16
rens..
rens.. is offline
Logitech als in Z-5500, of die nieuwe "opvolger" die niet zo goed blijkt te zijn als de Z-5500 zelf? Het lijkt me dat er toch wel iets beters is dan dat als je naar woonkamer speakers kijkt? Je hebt wel gelijk dat je niet veel krijgt voor 500 euro wanneer je zes boxen moet kopen maar ik vind het gat tussen Z-5500 en 500 euro best groot.
Oud 22-05-2011, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Logitech als in Z-5500, of die nieuwe "opvolger" die niet zo goed blijkt te zijn als de Z-5500 zelf? Het lijkt me dat er toch wel iets beters is dan dat als je naar woonkamer speakers kijkt? Je hebt wel gelijk dat je niet veel krijgt voor 500 euro wanneer je zes boxen moet kopen maar ik vind het gat tussen Z-5500 en 500 euro best groot.
Ik niet. Staar je nou niet blind op merken als Harman & Kardon, Denon of wat dan ook; in dit segment zal het me niet verbazen als mensen in een blinde luisterproef Logitech prefereren boven eerdergenoemden.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 16:13
Verwijderd
Ik heb zelf op aanraden van Dobermann ooit wel een Harman Kardon gekocht, en ik moet zeggen: ik vind het geluid wel heel erg goed.
Van Denon weet ik dat ze prima spulletjes afleveren, maar puur op ervaring met de knoppen zou ik het niet doen, de modellen die ik heb gezien, lieten de knoppen allemaal los.
Logitech heb ik later eens mogen beluisteren, en levert best goeie waar voor het geld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten