Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2011, 18:24
Geriananas
Geriananas is offline
Ik teken soms. C:

2009

2010

2010

2010 kubistisch want dat moest

2011 collage

2011

Allemaal voor school want ik teken niet vrijwillig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2011, 18:30
Verwijderd
Citaat:

ik teken niet vrijwillig
Zou je wel eens moeten doen, je bent sppr goed!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2011, 19:22
Verwijderd
Wat voor school?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2011, 20:10
Geriananas
Geriananas is offline
Citaat:
Wat voor school?
Middelbare school?
Citaat:
Zou je wel eens moeten doen, je bent sppr goed!
Deed ik vroeger wel, maar sinds ik tekenen als schoolvak heb vind ik het niet leuk meer.. Normaal tekende ik ook maar twee keer ofzo per jaar, als ik zin had. Ik heb er nooit zo veel geduld voor..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 10:17
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Middelbare school?Deed ik vroeger wel, maar sinds ik tekenen als schoolvak heb vind ik het niet leuk meer.. Normaal tekende ik ook maar twee keer ofzo per jaar, als ik zin had. Ik heb er nooit zo veel geduld voor..
Mja... Wil je hiermee een reactie uitlokken of niet?

Want geduld is wel aanwezig in je werk en aandacht ook wel.
Oud 21-05-2011, 11:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Middelbare school?Deed ik vroeger wel, maar sinds ik tekenen als schoolvak heb vind ik het niet leuk meer.. Normaal tekende ik ook maar twee keer ofzo per jaar, als ik zin had. Ik heb er nooit zo veel geduld voor..
Het middelbareschoolvak Tekenen is ook extreem saai. Flauwe opdrachten waar je niets mee kunt. Laat dat niet je zin om te tekenen afnemen.

Je werk laat idd wel zien dat je er geduld voor hebt (en passie?). Probeer anders eens wat expressiever te tekenen, dan verveelt het misschien minder snel.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 12:01
Verwijderd
Misschien kun je de opdrachten van school wat meer omvormen tot iets wat je wél leuk vindt, zodat tekenen leuk voor je wordt/blijft? Ik neem aan dat docenten daar weinig moeite mee hebben, want door dat te doen, zul je je alleen maar meer ontwikkelen en je eigen stijl laten zien. Je tekent in ieder geval erg goed, dat zou ik zeker niet onbenut laten!
(En kennelijk vind je het toch wél leuk, anders open je neem ik aan geen topic hier Dus ik zou als ik jou was echt proberen het geduld en de motivatie te vinden!)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Had ook een grafische mbo-opleiding kunnen zijn of zelfs een kunstacademie

Ik vind het nog vrij kitsch en plat, maar je hebt duidelijk veel skillz wat betreft potloden en pennen en je kijkt ook goed (hoewel wel naar foto's, of niet?). Talent zit er wat dat betreft genoeg. Ik zou proberen meer lol te vinden in de opdrachten, meer fantasie en creativiteit te zoeken, en modeltekenen te gaan doen (mag ook je moeder zijn) in plaats van van foto's tekenen. Maar alleen als je het leuk vindt, want anders dan heeft het weinig zin
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 17:06
Geriananas
Geriananas is offline
Citaat:
Mja... Wil je hiermee een reactie uitlokken of niet?

Want geduld is wel aanwezig in je werk en aandacht ook wel.
Als ik een reactie wilde uitlokken, had ik moeten zeggen dat ik helemaal niks kon of iets dergelijks. Ik heb er misschien meer geduld voor dan een ander, maar lang niet genoeg. Ik raffel alles eigenlijk een af, ik heb geen zin om uren met een tekening bezig te zijn.
Citaat:
Misschien kun je de opdrachten van school wat meer omvormen tot iets wat je wél leuk vindt, zodat tekenen leuk voor je wordt/blijft? Ik neem aan dat docenten daar weinig moeite mee hebben, want door dat te doen, zul je je alleen maar meer ontwikkelen en je eigen stijl laten zien.
Dit is al heel erg omgevormd.. Mijn leraar houdt heel erg van abstract en verf, maar ik ben daar allebei niet zo goed in, daarom maak ik meestal een tekening. Daarnaast heeft hij alleen maar opdrachten als 'teken een plaatje uit de AH folder na' of 'maak iets dat lijkt op een werk van Kandinsky', bleh. Maar dit is, als het goed is, mijn laatste jaar dus we zien wel!
Citaat:
Ik vind het nog vrij kitsch en plat, maar je hebt duidelijk veel skillz wat betreft potloden en pennen en je kijkt ook goed (hoewel wel naar foto's, of niet?). Talent zit er wat dat betreft genoeg. Ik zou proberen meer lol te vinden in de opdrachten, meer fantasie en creativiteit te zoeken, en modeltekenen te gaan doen (mag ook je moeder zijn) in plaats van van foto's tekenen. Maar alleen als je het leuk vindt, want anders dan heeft het weinig zin
Ja, foto's. Lekker makkelijk, alles staat er dan al op. ;D Als ik iets 'echts' nateken of iets zelf bedenk wordt het meestal heel lelijk. Maar bedankt voor de tips, ik ga het wel even oefenen!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 20:11
Verwijderd
Daar geloof ik niks van; als je het van foto's kunt, kun je het ook van 'echte' dingen! Het is alleen ietsje moeilijker, maar heus niet te moeilijk voor jou.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2011, 08:28
Verwijderd
Heel mooi, vooral de 2e!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 06:27
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Daar geloof ik niks van; als je het van foto's kunt, kun je het ook van 'echte' dingen! Het is alleen ietsje moeilijker, maar heus niet te moeilijk voor jou.
Kan er wel met de kop bij.
Oud 10-06-2011, 16:42
Verwijderd
Ik vind dat je erg goed kan tekenen voor iemand die zo weinig oefent. Ik bedoel, ik kan zelf ook goed tekenen, maar ik teken dan ook al sinds ik een potlood kan vasthouden en doe het zeer regelmatig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten