Advertentie | |
|
![]() |
|
Je hebt dus een audiocodec nodig. Je kan bijvoorbeeld met gspot uitzoeken welke codec je nodig hebt of je speelt de boel af met vlc.
||
Citaat:
@Dobermann Ik zit er nie mee, omdat ik het verschil niet hoor.
Laatst gewijzigd op 25-05-2011 om 05:07. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je vind hier een lijstje voor de beschikbare besturingsystemen. Daar download je de stabiele versie (1.2).
Voor de lame-encoder binnen audacity, vind je daar ook een installatie-instructie. Daarna verloopt de conversie simpel: open met audacity het bestand wat je wil converteren (je kan het bestand ook naar audacity slepen), bewerk hem (wanneer het nodig is), klik dan op exporteren, selecteer een locatie + bestandformaat, vul nog ff de benodigde gegevens in (artiest + titel) en wacht eventjes tijdens de conversie.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
C00D11BA: Kan het bestand niet afspelen snoopy | 4 | 02-01-2007 19:40 | |
Software & Hardware |
Kan webradio niet afspelen Saarah | 7 | 28-06-2006 14:03 | |
Software & Hardware |
[windows media player] kan bepaalde bestanden niet afspelen sebastiaan1987 | 7 | 26-03-2005 18:20 | |
Software & Hardware |
.AVI afspelen werkt niet!! panterman | 3 | 16-08-2003 16:38 | |
Software & Hardware |
DVD Rippen maar kan niet afspelen. Maradinus | 9 | 09-08-2003 12:40 | |
Software & Hardware |
helluppppppppppp ik kan een video niet afspelen!! bananadude | 2 | 11-06-2001 18:09 |