![]() |
|
![]() |
ik begon er echt al best vroeg mee! Volgens mij al op mijn 12de ofzo, en nu ben ik 15. Maar ik doe het eigenlijk altijd in de douche en dan iets van 2 keer per week! In de douche gaat het makkelijker en sneller, en is volgens mij ook nog beter voor je huid daar! Ik heb ook nooit zo'n last van stoppels. Dus dat zou ik is proberen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
[QUOTE=Diamera;31679935]@Draaideurpoes: Wordt jouw huid daar niet bleker van? Mag ik weten welk merk je gebruikt?
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
misschien een beetje off-topic,
maar kunnen jullie het daar echt dagelijks scheren? bij mij is de huid dan namelijk echt super gevoelig en moet er wel iets van een week tussen zitten, voordat ik het weer perfect glad krijg.. hebben jullie dat ook? ik vind dat wel erg vervelend ivm met mijn vriendje. ik wil namelijk niet dat hij aan me zit als ik niet helemaal glad ben... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
[QUOTE=DaCherryBlossom;31761470]
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En o ja sorry maar ik kan niet makkelijk multiquoten met s.com mobiel. >.< |
![]() |
|
Scheer al sinds een paar maanden, ik was toen 15, nu 16.
Ik vind scheermessen echt verschrikkelijk en krijg er altijd de kriebels van als ik denk dat ik mezelf ermee kan snijden. Ik doe het dus met Veet, die speciale voor de bikinilijn, maar kan ook best met gewone. Echt heel simpel vind ik zelf, gewoon aanbrengen, een aantal minuten wachten en wegspoelen. ![]() |
![]() |
|
Ik was 16 toen ik het voor het eerst bijknipte. Daarna heb ik een tijdje geschoren en hoewel ik geen bultjes kreeg of ingegroeide haren jeukte het wel heel veel. Nu houd ik het lekker kort met dat systeem van quatro. Die heeft aan de ene kant een minitondeuse die je op verschillende lengtes in kan stellen en aan de andere kant een scheermesje. De bikinilijn blijft kaal en de rest de lengte waar ik het op instel (al dan niet in vormpjes).
|
![]() |
|
De voorkant knip ik regelmatig bij en de onderkant scheer ik. Geen idee hoe oud ik was toen ik daarmee begon. Ik doe het onder de douche zonder scheerschuim met een goed scherp (nieuw) scheermesje en naderhand smeer ik het in met zinkzalf zodat ik minder bultjes en jeuk krijg.
|
Hoe oud was jij? 14
Hoe ging dat? tegen de richting van de haren in scheren, ik heb toen wel me balzak opengehaald ![]() Met welk materiaal? Scheermesje. Nu doe ik het gewoon regelmatig terwijl ik onder de douche sta met een scheermesje!
|
Ik doe ook tegen de richting in. Als ik het niet tegen de richting in doe kan ik het net zo goed niet doen. Nooit last van bultjes trouwens. En de jeuk komt bij mij door de nieuwe haren die doorkomen, dat kriebelt. Ik denk dat als je een goed mes hebt tegen de richting geen kwaad kan. Maar dat weet ik dus niet, kan ook zijn dat ik gewoon een dikke huid heb ofzo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En van mesjes moet het niet gaan bloeden hoor, dan heb jij het verkeerd gedaan en niet die arme mesjes ![]() |
![]() |
|
Ik hou het kort. Gewoon met een schaar.
Heb ook nog geen vriendin gehad die vond dat het kaal moest ofzo... Lijkt ook een beetje kinderlijk. Zou dat ook stom vinden staan een kaal rondje en dan wel haar op je benen...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Hoe oud was jij?
Volgens mij eind 16... Hoe ging dat? Redelijk, ik begon gewoon met een scheerapparaat, en tja bijna alles was wel weg, daarna liet ik het weer groeien omdat ik geen zin had om te scheren, nu. ben ik 18 en heb ik een vriendin, zij vind kaal veel beter, dus ja.. elke week bijwerken ![]() Met welk materiaal????/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Schaamhaar (onzeker met sporten) Elisaatje97 | 8 | 13-06-2012 15:49 | |
Seksualiteit |
Schaamhaar (onzeker met sporten) Elisaatje97 | 8 | 10-06-2012 15:54 | |
Lifestyle |
Schaamhaar Scheren & cultuur supergirl#1 | 1 | 25-09-2009 09:06 | |