Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2011, 11:54
Linda1987
Linda1987 is offline
Hoi allemaal!

Zouden jullie deze enquête alstublieft in willen vullen, het is voor mijn masterthesis.
Wil je me een handje helpen?

De vragenlijst is bedoelt voor iedereen tussen de 18 en 35 jaar oud.
De vragenlijst duurt ongeveer 15-20 minuten.

De link om de enquête te openen is www.thesistools.com/wateetjij.

Heel erg bedankt!

Laatst gewijzigd op 25-05-2011 om 12:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2011, 14:22
Verwijderd
Gedaan! Ik heb er 18 minuten over gedaan terwijl ik slechts bij 3 van de 20 situaties kon zeggen dat het wel eens was voorgekomen, dus 15-20 minuten lijkt me een karige schatting.

Vraag 20 en 80 vind ik moeilijk. Ik wil namelijk helemaal niet altijd met precies hetzelfde lunchen of dineren.

Vraag 18 en 78: ik vind pasta en sushi niet echt dezelfde categorie eten, en pizza en shoarma ook niet, en Chinees en Grieks eten ook niet. Ik zou eerder de pizza bij de pasta zetten en de shoarma bij het Griekse eten, restaurants zijn immers vaak gebaseerd op eetcultuur. Daarbij wordt wel erg benadrukt dat de Hollandse maaltijd met vlees of vis is, wat nu als je vegetariër bent?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 14:30
Linda1987
Linda1987 is offline
Beste Sarah,

Hartelijk dank voor het invullen!
Er zijn in totaal 11 situaties ipv 20. Je hebt gelijk dat 15-20 minuten niet altijd genoeg zal zijn. Het idee is dat mensen de vragen sneller kunnen beantwoorden naarmate ze de vraag sneller zien. Maar de duur is helemaal afhankelijk van het aantal scenario's waarin iemand zich herkent.
Excuses dat dit niet altijd zal kloppen.

Over vraag 18 en 78: in dit geval gaat het niet direct om de keuken waar het vandaan komt, maar juist om het 'soort' eten. Vandaar dat dit misschien verwarrend overkomt.
Dankjewel voor je feedback!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Over vraag 18 en 78: in dit geval gaat het niet direct om de keuken waar het vandaan komt, maar juist om het 'soort' eten. Vandaar dat dit misschien verwarrend overkomt.
Dankjewel voor je feedback!
Dat snap ik, maar dat is niet hoe mensen beslissen wat ze te eten nemen over het algemeen besluit je eerst naar welke eetgelegenheid je gaat en dan pas wat je bestelt, niet andersom.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 20:05
Verwijderd
Ik heb hem ook ingevuld. Niet getimed hoe lang het duurde, maar ik vodn het op een gegeven moment zwaar irritant worden dus ik heb hem met moeite afgerond.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 11:35
benfiquista
benfiquista is offline
Gedaan. Zou je mijne ook in kunnen vullen?

https://vueconomics.qualtrics.com/SE...RMd3bo8cKYxO4s
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 13:19
Linda1987
Linda1987 is offline
Ik heb jouw enquete ook ingevuld! Bedankt en nog veel succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten