![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom geen vibrator ofzo? Ik ben laatst met mijn vriendje bij Christini le Duc geweest en vond het aanbod, buiten films á 35,- p.s. en vibrators e.d. heel mager. Kan er uiteraard ook aan liggen welke winkel je binnengaat, de een zal groter zijn dan de ander en de Christine el Duc in A'dam heeft vrijwel zeker meer spullen dan die in een of ander provinciestadje.
Geribbelde condooms heb ik eens geprobeerd maar ik vond ze heel erg pijnlijk. Een blinddoek met handboeien is wel een leuk idee, maar ik zou persoonlijk niet blij worden van ijsblokjes. Maargoed, ik heb het dan ook niet graag koud ![]() Daarnaast weet ik niet of het een tof idee is om iets van haar af te likken. Als je iets gaat gebruiken wat er niet voor bedoelt is (zoals slagroom, chocolade, jam, weetikveel), zitten er vaak een hele hoop nadelen aan. Het gaat stinken, wordt plakkerig, 'loopt uit' waardoor je hele bed onder de slagroom zit.Wat je wel zou kunnen doen, is bijvoorbeeld aardbeien kopen, die doormidden snijden en als spelletje op haar borsten, buik, heupen e.d. leggen en er dan vanaf eten. Verder heb ik er geen ervaring mee, maar er zijn kaarsen die wanneer je ze aansteekt veranderen in massageolie. Misschien is dat iets voor jullie? Veel plezier! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dingen aflikken is heel leuk juist
![]() Enne, spelletjes? Wij hebben wel eens gedobbeld, waarbij de winnaar telkens de ander een opdracht mocht geven. Was veel spannender dan ik van tevoren had verwacht. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou haar verrassen met een mooi geschreven betoog. Laat haar weten hoe voor jou de wereld in elkaar zit. Je moet haar bij de hand nemen, en meevoeren naar je diepste zielenroerselen. Ze moet je ziel kunnen zien druipen. Wanneer je hiermee klaar bent (maar reken gerust 4 uur hiervoor) kun je haar langzaam meenemen naar de slaapkamer, waar je haar eerst ontkleedt. Wanneer je dit gedaan hebt, kun je evt. een aantal seksuele handelingen voltrekken, waarna je haar (beleefd) vraagt of alles naar wens was.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |