Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2011, 16:28
Hpstefan
Hpstefan is offline
Hallo allemaal,

Als klassuitje zijn we van plan naar een cabaret show te gaan. Als 3e klas met 25 leerlingen. Nu ben ik bij het zoeken het volgende tegengekomem:

Comedytrain International Summer Festival
Phil Nichol (CAN) & Keith Farnan (IRL)
in theather toomler.

Alleen heb ik nog nooit gehoord van deze show en cabaretiers. Kan iemand mij wat over hen vertellen? En is dit geschikt voor 14 tot 17 jarigen?

En denken jullie dat dit gaat lukken met een buget van 20 euro p.p. (busreis van almere naar amsterdm en terug + kaartjes voorstelling)
Volgens mij kostte een kaartje 12,50 euro p.p., maar misschien krijgen we ook nog groepskorting. Weet iemand daarom misschien ook hoeveel het kost om een bus te huren?

Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2011, 16:38
Hpstefan
Hpstefan is offline
oww oeps,,ik lees net dat het een cabaret café is, met een minimum leeftijd van 16 jaar

heeft iemand nog suggesties van wat we kunnen doen met het klasseuitje??
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 19:02
Balance
Balance is offline
Een bus huren is duur. Je betaalt namelijk voor de bus, de benzine en ook voor de buschauffeur die nogal een tijd op jullie moet wachten. Als je van Almere naar Amsterdam moet, kun je veel beter met het OV gaan.

Ik denk trouwens niet dat je groepskorting krijgt. Bij de meeste theaters in elk geval niet. Reken ook op extra kosten in de vorm van servicekosten en administratiekosten.

Verder is het heel lastig om in de zomer naar een voorstelling te gaan, omdat in juni het theaterseizoen afloopt en er dan in september pas weer voorstellingen zijn. Zeker als je iets zoekt binnen jullie budget.
Als het ook in september mag, dan zou ik gewoon eens wat brochures van theaters in de buurt aanvragen en kijken of er wat leuks in staat. Momenteel worden de kaarten verdeeld, dus dit is daar het handigste moment voor. Als je met een hele grote groep wil, kun je altijd het beste even het theater zelf bellen.

Voor de zomer is dit wellicht een leuk uitje in Amsterdam. Een GPS zoektocht door Amsterdam. Kost wel 20 euro p.p. dus dan komt er nog wat geld bij voor de OV kosten.
Of de Amsterdam Dungeon. Ik ben er zelf nooit geweest, maar het ziet er leuk en leerzaam uit voor een klassenuitje. Met groepskorting.
Nemo is ook leuk, een science museum.
Oud 06-06-2011, 18:28
Bright Blue
Bright Blue is offline
Comedytrain is altijd tof, dus die raad ik je heel erg aan.
Oud 06-06-2011, 18:37
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Of de Amsterdam Dungeon. Ik ben er zelf nooit geweest, maar het ziet er leuk en leerzaam uit voor een klassenuitje. Met groepskorting.
Ik ben nooit in Amsterdam Dungeon geweest, maar ik weet wel dat het geen leerzame doeleinden heeft. Enkele dingen uit de Amsterdamse geschiedenis worden alleen als uitgangspunt gebruikt om daar de rest omheen te bouwen. Het is een 'interactieve attractie' in A'dam waar liveactors rondlopen die je wat angst proberen aan te jagen. In o.a. London en Hamburg heb je trouwens ook een Dungeon.

Maar dat terzijde. Wanneer het klassenuitje een 'cultureel doeleinde' moet hebben valt Amsterdam Dungeon hoogstwaarschijnlijk buiten de boot.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten