Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2011, 15:31
Balance
Balance is offline
Wie heeft er ervaring met podotherapeutische slippers?
Dit zijn slippers waarbij het voetbed speciaal op jouw voet is afgestemd, vooral handig voor mensen die i.v.m. het dragen van steunzolen geen slippers kunnen dragen.

Ik ben erg geïnteresseerd, maar de prijzen zijn erg hoog (rond de 150 euro). Dus ik was benieuwd hoe anderen het ervaren.
Oud 10-06-2011, 17:46
Pluis
Pluis is offline
Geen ervaring mee. Ik heb moeilijke voeten, dus een goed voetbed vind ik altijd heel belangrijk. Ik loop al een paar jaar in de zomer op teva slippers. Het voetbed van die slippers werkt als een soort van traagschuim en vormt zich dus naar de vorm van je voet. Zalig! En ze kosten maar 20 euro.
Oud 10-06-2011, 18:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Maar dat werkt dus niet als je voeten zich van zichzelf niet op een goede manier vormen zoals wanneer je steunzolen draagt Ik heb zooltjes en kan over het algemeen goed op Birckenstockslippers lopen, daar houd ik het wel een dag op vol (maar ik moet het geen dagen achter elkaar doen). Ik heb geen ervaring met podotherapeutische slippers maar als het echt hetzelfde werkt als zooltjes en ze ook een beetje lang meegaan en mooi blijven (en dus niet heel viezig worden van zweetvoeten enzo) dan zou ik het geld er denk ik wel voor over hebben. Vind het wel een erg groot nadeel dat ik nooit echt lang goed op slippers kan lopen.
Oud 10-06-2011, 20:05
Verwijderd
Mijn schoonzus heeft zulke slippers laten aanmeten en is dolenthousiast, verder weet ik er niet veel over. Het zijn hele basic slippers en vies worden ze ook niet oid.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 20:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mja, ik vraag me af of dat soort slippers er dan wel in leuke modellen zijn die je ook gewoon aan doet als je ergens heen gaat ofzo of dat het meer slippers zijn om thuis op te lopen.
Oud 10-06-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik vraag me af of dat soort slippers er dan wel in leuke modellen zijn die je ook gewoon aan doet als je ergens heen gaat ofzo of dat het meer slippers zijn om thuis op te lopen.
Echt léuk zijn die van mijn schoonzus idd niet, maar mja, heel basic, dus lelijk zijn ze ook niet echt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 23:44
Balance
Balance is offline
Ik heb ook hele leuke gezien. Alleen van die weet ik de prijs nog niet. En op birkenstocks en teva's hou ik het nog geen kwartier uit..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten