Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2011, 08:16
Cucumber.
Cucumber. is offline
Hoooooooi!

Ik ben inmiddels 2 dagen verder na het openen van mijn vorige topic, en ik merk wel wat dingetjes. Zo zie ik bijvoorbeeld wat adertjes over mijn tepelhoven lopen; is dit normaal ook zo? Vroeger lette ik daar natuurlijk nooit op. M'n tepelhoven zijn ook een beetje gevoelig. Ook heb ik 2 mini-bultjes op mijn rechter-tepelhof zitten.
Verder zijn mijn borsten aan de buitenkant (vooral aan de linkerkant) pijnlijk/gevoelig.
Ook moet ik best vaak plassen.

Zijn dit symptomen van een zwangerschap? De 12e hebben we 't gedaan, maar je hebt toch niet na 10 dagen al die symptomen? Het eitje moet toch eerst bevrucht worden?

Laatst gewijzigd op 22-06-2011 om 08:38.
Oud 22-06-2011, 08:29
Cucumber.
Cucumber. is offline
Ojaa, en ik ben gewoon aan de pil en ik heb hem normaal geslikt, dus het kan toch gewoon niet?
Ik moet volgende week donderdag ongesteld worden, dus kunnen het ook alvast tekenen van een menstruatie zijn?
Oud 22-06-2011, 08:48
Verwijderd
En dit kon niet in je vorige topic?
Oud 22-06-2011, 08:56
Cucumber.
Cucumber. is offline
Nou, dat topic was al wat meer weggezakt en er reageerde niet echt iemand meer op.

Van internet word ik verder ook niet veel wijzer, dus graag eventjes mensen die er een antwoord op weten.
Oud 22-06-2011, 10:57
Verwijderd
Als je gewoon aan de pil bent, hem niet vergeten bent, en volgens mij was het toch zo dat je alleen maar via een zakdoekje contact had met sperma oid..? Dan is de kans wel zó miniem dat je zwanger bent, dat je jezelf waarschijnlijk loopt op te naaien.

Maar als je het zeker wilt weten, koop je een zwangerschapstest bij de drogist, en dan plas je er even overheen (als je tenminste overtijd bent, want daarvoor werkt het niet).
Oud 22-06-2011, 15:53
Em.
Em. is offline
Citaat:
Als je gewoon aan de pil bent, hem niet vergeten bent, en volgens mij was het toch zo dat je alleen maar via een zakdoekje contact had met sperma oid..? Dan is de kans wel zó miniem dat je zwanger bent, dat je jezelf waarschijnlijk loopt op te naaien.
Uhu.

Toen mijn moeder zwanger was, had ze trouwens veel last van ochtendmisselijkheid. Toen verloor ze één kind, zónder te weten dat ze van nóg een kind zwanger was dat wel leefde, en toen was het ineens weg. Weg misselijkheid, weg symptomen. Tot ze te horen kreeg dat ze gewoon nog zwanger was, en ondanks dat ze wist 'ik was alleen maar misselijk omdat ik wist dat ik zwanger was, want toen ik dacht van niet was ik niet langer misselijk' werd ze spontaan weer misselijk. Lijkt me allemaal vrij psychologisch.

En omgekeerd kan ook prima. Al was het maar omdat je er ineens op gaat letten.
Oud 22-06-2011, 16:42
Cucumber.
Cucumber. is offline
Nou, weer 'n update.

Heb een uurtje geleden mijn urine laten onderzoeken op een blaasontsteking en zwangerschap, aangezien ik echt veel moest plassen en ik dus een paar symptomen had van een evt. zwangerschap.

Allebei negatief, dus dat was wel een hele geruststelling.
Echter lees ik wel op allerlei internetfora dat het misschien nog te vroeg is om HCG in je urine te kunnen zien? Er zit nu zo'n 10 dagen tussen die bewuste keer seks en de test. Is dit verder wel betrouwbaar? De doktersassistente zei dat ik absoluut niet zwanger was.

Nja, ik ben nu wel weer gerustgesteld, maar ik wacht toch af tot volgende week donderdag hoor!
Oud 22-06-2011, 16:55
Nebel
Nebel is offline
Als je elke keer zo gestresst gaat zijn als je sex hebt/sexuele handelingen verricht moet je het misschien niet doen.... Daar komt nou eenmaal (vaak) sperma bij kijken.
Oud 22-06-2011, 16:56
Verwijderd
Als je zo panisch bent om zwanger te worden terwijl je de pil slikt en condooms gebruikt. Kun je dan niet beter gewoon geen seks hebben?
Oud 22-06-2011, 18:13
Balance
Balance is offline
Up je vorige topic maar gewoon.

Regels voor berichten