Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze zit gewoon in de puberteit, iedereen is dan onzeker. Ik denk dat er weinig aan te doen valt aangezien de meeste meisjes toch wel hun eigen ideeën hebben. Gewoon tegen haar zeggen dat het niet zo is, als je haar maar inderdaad niet gaat voorliegen. Je moet haar maar gewoon complimentjes geven en naar haar goede dingen van haar lichaam laten kijken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een heel onzeker iemand is uiteraard ook niet de bedoeling, daar wordt niemand vrolijk van. In de pubertijd is het echter verre van uitzonderlijk. Naarmate je ouder wordt kun je jezelf vanzelf beter inschatten en krijg je denk ik ook een betere zelfkennis. Trekt wel bij joh ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hey koekje,
Ik ben zelf veel hiermee bezig geweest dus ik weet precies hoe je vriendin zich voelt. Als ik het goed begrijp zonder enige achtergronds informatie dan kan ik nu al vertellen dat ze een vrij rustig typje is en zich snel zorgen maakt, niet? Advies vragen aan andere heeft weinig nut, de meeste zullen zeggen van "Ga uit" "Negeer het" "Ben eerlijk tegen haar". Dit heeft echter geen nut. Niet negatief naar de rest toe ![]() Allereerst wil ik erbij vermelden dat er 3 typen mensen zijn die zichzelf lelijk vinden: 1. Kritisch! Mensen die zich zeer onzeker voelen, die altijd het negatieve in alles zoeken. Dit komt omdat ze vaker een slechte jeugd hebben gehad en dus niet lekker in hun vel zitten. 2. Aandacht Lokkers: Mensen zeggen dat ze lelijk zijn maar verdomd goed weten dat ze er redelijk tot goed uit zien, gewoon om het "nogmaals" die ene keer te horen. 3. Drama Queen: Mensen die streven naar ultieme perfectie. Al zit een klein haartje niet goed dan nemen ze hierbij geen genoegen. Je zult haar moeten begrijpen, en via dat haar helpen. Vraag om haar meningen. Geef aandacht aan haar. Ze is waarschijnlijk onzeker. Kijk eens om je heen. Het is verbazingwekkend hoeveel mensen er gewoon echt lelijk zijn maar je niet merkt omdat ze het niet vertonen. Stel je voor een Justin Timberlake (Geen idee wat jullie meiden tegenwoordig knappe mannen vinden en boeit me weinig) die altijd negatief is en somber is. En daarbij hier ook nog eens over klaagt. Niemand zoekt dat! Een positieve gedachtengang fleurt al snel iemand's looks up. Daarbij kleren doen dat ook! Lelijke mensen zijn er zelden! |
![]() |
|
Zolang het alleen bij onzeker zijn blijft, zou ik er niet teveel aandacht aan besteden. Dan wordt het alleen maar groter en belangrijker dan het is. Gewoon de leuke dingen doen die je altijd al samen doet, en niet alleen maar met uiterlijk bezig zijn of er uren erover praten. Je kunt haar toch niet overtuigen.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||