![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm mijn broertje en ik praten er niet over, maar hij is sowieso erg gesloten. We kunnen wel schunnige opmerkingen maken of evt. op nonchalante toon erover praten, zoals je met vrienden doet die je iets minder goed kent zegmaar. Maar binnen ons gezin is seks niet een heel zwaar punt (hoewel ook niet van "Nou dit weekend hebben je moeder en ik eens lekker..."
![]() |
![]() |
|
Mijn zussen zijn natuurlijk anders dan vrienden, maar er is nooit iets geweest waar we niet over praten.
Ze liep doodleuk de kamer door terwijl ik met mijn vriendin doktertje aan het spelen was
|
Mijn zus en ik praten er niet echt over. Toen ik een keer van een jongen thuis kwam vroeg ze of dat mijn eerste keer was, en ik heb toen maar ja gezegd om er vanaf te zijn. Dat het maanden eerder al was gebeurd heb ik maar verzwegen. Toen ik nog geen relatie had vroeg ze me eens in de zoveel tijd heel flauw "hoe het met de spinnenwebben was" dus dan heb je vanzelf al geen zin om erover te praten. Maar op zich hebben we er allebei geen moeite mee.
|
Ik woon alleen,
mijn zusje bij mijn ma en haar vriend, daar worden er vaak van die opmerkingen gemaakt, door me ma haar vriend, me zusje en stiefbroertjes.. Me zusje had ook eens condooms gevonden op me kamer en aan mijn moeder getoont,, die had er toen een paar gepakt omdat ze ze ook nodig had, en vroeg mij vervolgens waar ze die kon kopen (boven de 40 jaar willen de huisartsen geen pil meer mee geven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Om in het angloisme te blijven; omdat je zus/broer weet waar je vandaan komt.
Kan me sowieso niet voorstellen dat er iets is wat ik niet met mn zussen bespreek, ik vind hun mening meestal wel belangrijk.
|
![]() |
ik heb 5 oudere broers en ik praat zelden of nooit met hen over sex. zij vragen er ook nooit achter omdat ze liefst gewoon vergeten dat ik groot word en niet voor altijd hun kleine zusje zal blijven. hoewel ze wel weten dat ik een vriendje heb en ze denk ik ook wel weten dat we sex hebben. ik heb ook geen behoefte om daar met hen over te praten omdat ik sex zoiets intiems vind dat een deel van de sfeer wegvalt door erover te praten. soms maken we wel mopjes enzo over sex maar het gaat zelden of nooit specifiek over iemands sexleven.
|
![]() |
|
Ik heb zelf geen seks dus daar kan ik niet over praten, maar mijn zusje die een jaartje jonger is vertelt me wel veel en dat is gewoon heel normaal bij ons. Ik vraag haar wel eens dingen en anders komt ze er wel mee bij mij, we hebben een hele goede band en zulke intieme dingen, om het zo te noemen, kunnen gewoon besproken worden
![]() Edit: En met mijn halfbroer totaal niet, maar ik heb dan ook niet echt een band met hem, dan gaat dat wat lastig. En hij heeft al jaren een vriendin dus zijn verhalen zullen denk ik niet erg spannend zijn ![]()
Laatst gewijzigd op 09-08-2011 om 20:01. |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat dat ook anders is bij een broer en zus (dan bij bijv. broer/broer of zus/zus).
Raar eigenlijk want echt uitleggen waarom kan ik dan weer niet. Ik denk dat het zowiezo voor een oudere broer (met een jonger zusje) een heel ander verhaal is... Ikzelf zou daar denk ik wel moeite mee hebben en het dan ook echt niet willen weten. Maar misschien ligt dat gewoon aan mij... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het wel met mijn broertje kunnen bespreken maar eigenlijk doen we dat niet zo vaak. Wel over relaties/zoenen. Ik zou wel geld lenen maar hij mag wel zijn eigen kots opruimen ![]() |
![]() |
|
Met m'n broer gaat het sporadisch weleens over sex, maar over het algemeen hebben we niet echt veel contact, dus meestal gaat het over wat interessantere dingen
![]() Maar over het algemeen heb ik de behoefte niet om het met familie over sex te hebben. Met vrienden gaat het wel vaak over seks, dus ik denk dat ik dan toch onderscheid maak tussen vrienden en broers/zussen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Band met je broer/zus fromBALKAN :D | 94 | 14-05-2007 14:44 | |
Liefde & Relatie |
eerste liefde van broertje/zusje Verwijderd | 51 | 24-07-2004 19:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Psychologie |