Ik vind het gedoe rond Player & Sletten maar niets...
Een Player ben je als een Meisje kwetst?
Iedereen die dus ooit een meisje heeft gedumpt is zogezegd een Player --"
Vind ik dus dikke zever. Ik snap niet waarom ze hierover constant zitten te zeveren...
Players/Sletten zijn doodnormale mensen. (Gewoon omdat ze knap zijn ofz en makkelijk aan een vriend(in) raken zijn ze verkeerd?)
Mensen moeten niet zeveren want ze gaan zelf wel voor die Slet/Player?
Een slet is iemand die lukraak met de eerste de beste jongen gaat zoenen, of naar maatstaven 'te veel' vriendjes heeft gehad. Een player is hetzelfde eigenlijk, alleen dan andersom, hij flirt met elk meisje die hij ziet.
In ieder geval, het is totaal niet aantrekkelijk. Ik zou me dan echt voelen als 'just another guy'.
Een slet is iemand die lukraak met de eerste de beste jongen gaat zoenen, of naar maatstaven 'te veel' vriendjes heeft gehad. Een player is hetzelfde eigenlijk, alleen dan andersom, hij flirt met elk meisje die hij ziet.
In ieder geval, het is totaal niet aantrekkelijk. Ik zou me dan echt voelen als 'just another guy'.
Wat heeft het met aantrekkelijkheid te maken? Dat is toch iets heel anders dan evt. relatiemateriaal...
Maar waarom maak je je druk om wat mensen een player/sletje vinden?
10-07-2011, 14:05
Verwijderd
Ja, ik snap dat ook niet.
maar, aardig doen tegen vrouwen wordt ook al gezien als playen. althans..bij sommige ..De culumatieve vereisten voor het woord " player" kan ik je niet geven, omdat dit een vaag begrip is.
10-07-2011, 14:09
Verwijderd
Ik zie een player eerder als iemand die elke week een ander heeft dan iemand die gewoon aardig is tegen vrouwen