Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2011, 14:45
Missy
Missy is offline
Wat leven in de brouwerij!

Veel zijn er op vakantie geweest. Er mogen uiteraard hele vakantieverhalen met fotoboeken, even kort vermelden waar je bent geweest is ook leuk. Waar ben je geweest? Wat heb je gedaan? Aanrader/afrader? Hoelang ben je geweest?
Oud 11-08-2011, 15:28
brands
brands is offline
Zal het kort houden, heb geen zin om lange verhalen te typen .

Ik ben zelf in Finland geweest voor een periode van 2 weken en 5 dagen. We zaten in de dorpjes Punkaharju, Voukatti, Jämsä. Wat ik gedaan heb ik vooral dorpjes en nationaal parken bezocht, veel gewandeld, gezwommen en veel van de omgeving gezien.

Een aanrader ja of nee. Ik vind van wel, als je van rust en de natuur houdt .Maar ik vind het daar lekker rustig en heb er genoten. Finland heeft een hele mooie natuur

Dat was het wel z'n beetje . Nu is de rest aan zet
Oud 12-08-2011, 15:07
AzN
AzN is offline
Ben afgelopen woensdag teruggekomen uit China, waar ik tien dagen ben geweest met m'n ouders. 't Was snikheet en vermoeiend, maar ook bijzonder, interessant en mooi. We hebben voornamelijk geshopt .
Oud 16-08-2011, 19:27
Verwijderd
In 2weken een tour door nederland gehouden.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 19:47
Verwijderd
Ik heb nog 4 weken met deze meegerekend, ben niet op vakantie geweest maar veel met vrienden afgesproken, was wel leuk
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 13:22
bierkoning
bierkoning is offline
Ik ben een weekendje naar gent geweest, erg leuk en heerlijk genoten.
Aankomende morgen ga ik naar LowLands !
Oud 18-08-2011, 00:20
Verwijderd
Ik ben een paar dagen naar Gent geweest en ga morgen naar Lowlands

Oh ja, en nog een paar daagjes Morvan (frankrijk) met familie.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 00:31
Annefleur28
Annefleur28 is offline
Ik ben met mn vriendje een week naar Ameland geweest.
Veel mensen kennen Ameland niet zo goed, maar het is echt aan te raden. Zowel als je van rust en natuur houd, maar ook als je op het strand wil liggen of leuk uit wilt gaan! Ik vind het in ieder geval een leuker eiland dan bijv. Terschelling.

Helaas blijf je in NL, (soms lijkt het meer Duitsland, maargoed) dus het weer zit niet altijd mee. We zijn in 3 dagen weggeregend, en toen heb ik paplief opgebeld en mochten we van hem de laatste paar dagen in een 4-sterren hotel! Superchill! Lekker zwembad, sauna, ontbijbuffet (je kent het, standaard hotel dingen maargoed). Er is niets fijner na 3 dagen regen. En toen ging -wonder boven wonder- de laatste dagen de zon ook nog schijnen! We hebben zelf nog op het strand gelegen. Superchille vakantie dus (en goed geweest voor mn relatie )
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 18:13
noellevsxx
noellevsxx is offline
Mijn vakantie was superleuk!
We zijn 3weken naar Georga geweest, 2weken daarvan zaten we bij Atlanta, en 1week in de bergen
Ik mis Amerika nu echt heel erg haha ;p het was daar wel heel hot 40graden meestal,
Maar als je op het strand bent, lopen daar allemaal van die ultra knappe lifeguards
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 12:28
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Nergens geweest veel gewerkt.. Saaiste vakantie die ik ooit heb gehad xD
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 13:15
Verwijderd
Afgelopen vrijdag teruggekomen na 3 weken gran canaria. Echt een paradijsje is het daar.
Het was wel warm maar het was te doen. Het was in ieder geval beter weer dan het natte weer hier.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 17:51
xPien
xPien is offline
ik ben 6 dagen met vriendinnen naar zandvoort geweest op camping de branding,
het was super leuk! we hadden wel goed weer, vaak aan het strand gelegen en maar 1 dag in de tent gezeten.
Verders waren er wel veel duitse mensen, maar dat maakt eigenlijk niet uit
het is zeker een aanrader, het is daar namelijk heel erg goedkoop om te kamperen!
mijn 4 vriendinnen en ik hoefden maar 202,50 te betalen voor 5 nachten, incl. gebruik maken van wc en douches, en we hadden een plek van 18m2 dus dat is best wel groot! voor de rest heb ik veel gewerkt, en ik ben nog uit geweest, kortom: een superleuke vakantie! en veel te snel
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 14:51
jojo-ff
jojo-ff is offline
ben 6 weken in taiwan geweest, het is daar nog lelijker dan in china, je kan er trouwens wel goed shoppen. vooral van die kleine winkeltjes aan zo'n weg kan ik je aanraden. de kleren in warenhuizen zijn meestal veels te duur en de kleren in de kleine winkeltjes zijn meestal gevarierder. verder kan ik je aanraden om naar een heet water bron te gaan en daar lekker een middagje te gaan badderen ofzo. je moet trouwens oppassen op de hygiene van het water in de bron want bij sommige krijg je uitslag (2 jaar geleden gehad, ging pas na een maand weg...), verder kan je als je niet zo goed tegen de vieze co2 lucht kan naar de bergen toegaan en een dagje rondrijden op je brommer. als je niet zo goed bent in chinees kan je beter naar de 7eleven gaan. helaas kan je daar geen vers fruit en groentes krijgen. ga een dagje naar taipei voor leuke winkeltjes of ga in hualian wandelen en 's avonds in je hotelzwembad naar de sterren kijken.
Reageren

Regels voor berichten