Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2011, 21:26
Shyboy
Shyboy is offline
Heey mensen, ik vraag me af hoe je nou eigelijk een correcte space cake maakt? Ik zie er al wel veel over, alleen ik zie altijd dat ze dan met meer adn 4 personen zijn. En ik wil het graag met 2 personen doen Ik blow regelmatig, en de ander niet veel.
Maar hoeveel gram moet er dan nou in zo'n cake? thanks alvast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2011, 23:48
Chevy
Chevy is offline
Ik geloof dat wij 0,3/0,4 gram de man aanhielden, maar dat was wel hasj in chocomel, en het is wss vrij voorzichtig. Wat ik wel fijn vind want je word er toch wel knetterstoned van
Oud 10-08-2011, 23:59
Shyboy
Shyboy is offline
Oh lol dan heb je in jou geval maar zeg maar zakje van +/- 10 euro voor 1 cake nodig
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 16:47
Upset Donkey
Upset Donkey is offline
wij deden er altijd 5 gram minstens in maar waren wel groot verbruikers. en kan je aanraden om niet te mengen met iets zoets want zoetigheid gaat stonedheid tegen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 17:12
EZBlade
EZBlade is offline
Hou er rekening mee dat je bij roken niet alle thc binnenkrijgt en bij eten wel.
En maak wietboter, en met die boter maak je dan de cake. Dan is je cake ook veel lekkerder
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 18:11
Toneless
Toneless is offline
Hou er rekening mee dat je nooit een hele cake met ze tweeėn op eet. Mij lukte het niet en toen waren we met z'n drieėn. Ik vond de cake overigens niet te eten. Wij hadden er ongeveer 4 gr in gedaan, dat was voldoende om een aantal uren knetter stoned te zijn.

Hasj-thee is overigens wel lekker, en dan kan je ook makkelijk met ze tweeėn doen. Zo hoef je niet een hele cake op te eten.
Oud 29-08-2011, 23:21
John Frum
John Frum is offline
Doe er voor de smaak een paar lepels chocopasta bij

En ik zou dan een kleine cake bakken, en er om te beginnen voor 2 personen gewoon 1 gram indoen.
Oud 30-08-2011, 16:36
Upset Donkey
Upset Donkey is offline
Citaat:
Hou er rekening mee dat je nooit een hele cake met ze tweeėn op eet. Mij lukte het niet en toen waren we met z'n drieėn. Ik vond de cake overigens niet te eten. Wij hadden er ongeveer 4 gr in gedaan, dat was voldoende om een aantal uren knetter stoned te zijn.

Hasj-thee is overigens wel lekker, en dan kan je ook makkelijk met ze tweeėn doen. Zo hoef je niet een hele cake op te eten.
hoezo was hij niet lekker. want als je wiet boter maakt smaakt dat bijna hetzelfde als roomboter, je hebt er toch niet wiet in de cake mix gegooid want in de oven vernietig je dan alle thc op die manier.

ik zou er ook geen chocopasta opdoen want suiker gaat je stonedheid tegen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2011, 16:56
Tar Anįrion
Tar Anįrion is offline
Citaat:
Dit is sowieso, op placebo effecten na, niet waar.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2011, 19:25
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Citaat:
Dit is sowieso, op placebo effecten na, niet waar.
Wat de stonedheid wel weghaalt is vitamine c. Is wel handig om bij de hand te hebben als je te hard gaat.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2011, 21:29
Tar Anįrion
Tar Anįrion is offline
Citaat:
Wat de stonedheid wel weghaalt is vitamine c. Is wel handig om bij de hand te hebben als je te hard gaat.
Dat heb ik eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord. Waar heb je dat vandaan?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 11:05
Verwijderd
Of je zoekt natuurlijk een compleet recept op google.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 12:57
Vice
Vice is offline
Citaat:
hoezo was hij niet lekker. want als je wiet boter maakt smaakt dat bijna hetzelfde als roomboter, je hebt er toch niet wiet in de cake mix gegooid want in de oven vernietig je dan alle thc op die manier.

De oven moet sowieso niet te heet staan.
Oud 31-08-2011, 16:28
Verwijderd
De oven moet sowieso niet te koud staan.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 19:17
John Frum
John Frum is offline
In een cake gaat sowieso suiker? En ik heb nog nooit gehoord van het feit dat suiker stonedheid tegen gaat.
Oud 01-09-2011, 21:13
Toneless
Toneless is offline
Citaat:

We hadden geen wietboter gemaakt, maar gewoon de wiet verkruimelt en er in gegooit. Volgens recept van bakkenmetbaard. En we zijn er wel knetter van geworden, dus dat verhaal over thc vernietigen is onzin.
Oud 01-09-2011, 22:28
SacredRose
SacredRose is offline
in principe kan je wel de thc vernietigen maar of dat in een oven lukt weet ik niet. kijk maar naar een vaporizer die verbrand de wiet niet maar verdampt de thc eruit. maar als ik me niet ergis ligt die temperatuur rond de 400 graden dus ik denk dat de oven rond de 200 graden weinig kwaad kan.
Oud 02-09-2011, 11:26
Verwijderd
Citaat:
In een cake gaat sowieso suiker? En ik heb nog nooit gehoord van het feit dat suiker stonedheid tegen gaat.
Niet alleen stonedheid. Bij een hoop zwaardere drugs wordt altijd wat suiker achter de hand gehouden voor als iemand een bad trip krijgt. Vrij bekend feitje, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 11:53
Verwijderd
met veel suiker in mijn eten toen ik een vreetkick had gisteren heb ik mijn stonedheid ook verneukt, bij mij gaat suiker stonedheid wel tegen iig..
zonde van die ziek sterke joint
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 12:47
Tar Anįrion
Tar Anįrion is offline
Bij mij heeft suiker nog nooit m'n high verziekt, en ik ga toch meestal voor de cola en chocola tijdens een vreetkick.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten