Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2011, 23:31
Verwijderd
verwijder topic bedankt voor het helpen

Laatst gewijzigd op 04-10-2011 om 17:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2011, 01:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heb je misschien voorbeelden/plaatjes van stijlen die je zelf wel mooi vind, want dan is het makkelijker voor anderen om je te helpen. Wat bedoel je met speciaal? Een aparte kledingstijl of gewoon minder standaard dan alleen een shirtje en spijkerbroek? Want zelfs dan kan je al bij de H&M of C&A terecht.
Het gaat sowieso om hoe je kleren combineert.
Maar goed, heb je voorbeelden?
Oud 11-08-2011, 10:10
Edelweiss
Edelweiss is offline

Ik heb er niet heel veel verstand van, maar een t-shirt met een leuk printje doet meestal wel goed Vest erbij en klaar.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 13:00
tuttebel
tuttebel is offline
voor jongens van jouw leeftijd vind ik een tshirt met een hoodie-vest leuk, mutsje op ofzo. je kunt een tshirt met of zonder print erbij dragen, en een hoodie in een felle kleur of met een patroontje ofzo.

maar als je het wat meer fashionable wilt vind ik dit soort combinaties ook leuk:

Dus een cardigan over een tshirt of shirt. Sowieso ruiten bloesjes! Ook al zie je ze heeeeel erg veel, ik vind ze nog steeds leuk

en een blazer met tshirt, jeans en gympen. maar dat staat je of staat je niet

(alles is van de H&M trouwens)
Oud 11-08-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Heb je misschien voorbeelden/plaatjes van stijlen die je zelf wel mooi vind, want dan is het makkelijker voor anderen om je te helpen. Wat bedoel je met speciaal? Een aparte kledingstijl of gewoon minder standaard dan alleen een shirtje en spijkerbroek? Want zelfs dan kan je al bij de H&M of C&A terecht.
Het gaat sowieso om hoe je kleren combineert.
Maar goed, heb je voorbeelden?
Bekijk reactie van ruttebel die ziet er niet slecht uit
Gewoon betaalbare kleding van H&M of C&A of kan ook ergens anders maar ik wil dat het een beetje anders eruit ziet
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 19:19
Verwijderd
tuttebel die laatste jas achtige dingens ziet er niet slecht uit
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 21:23
Verwijderd
blazer, v-halsshirtje, skinnyjeans, gympen, beetje mijn stijl
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 21:27
Verwijderd
ohja en colsjaals!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 21:41
Diamera
Diamera is offline
Niet te diepe V-halsshirts en van die mouwloze hoodies vind ik ook altijd wel leuk bij jongens.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 22:01
Verwijderd
Citaat:
ohja en colsjaals!
Nee colsjaals passen echt niet bij mij
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Niet te diepe V-halsshirts en van die mouwloze hoodies vind ik ook altijd wel leuk bij jongens.
Jaaa die kan er ook bij
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 22:07
Verwijderd
en ik koop altijd skinny jeans van de H&M daar zijn ze best mooi en maar 30 euro voor mijn lengte
maar ik weet niet welke kleur ik zal kopen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 22:17
Verwijderd
Welke kleur blazer zal ik kopen? Ik wil dat de jasje niet echt te veel opvalt dus geen velle kleuren. Ik denk aan donkergroen met ruiten? Of zonder ruiten en dan kan ik swinters er onder een wollen trui met ruiten?
En wat is V-hals nou echt? Sorry als het dom klinkt
En wat voor schoenen zal ik dragen? Ik draag meestal nike sport schoenen(zwarte)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 22:21
tuttebel
tuttebel is offline
ik zou een donkerblauwe of grijze blazer doen. geen patroontje. vhals is een shirt waar de hals in een v-tje loopt, dus geen ronde hals.
allstars doen het altijd goed
Oud 12-08-2011, 07:57
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Je zou ook bij de sting kunnen kijken, daar hebben ze ook altijd wel leuke kleding voor niet te veel geld.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 11:17
Rivka
Rivka is offline
H&M is sowieso al een goede keuze omdat je daar wel betaalbare leuke kleding kan vinden. Je kan ook kijken bij winkels als V&D die een aantal merken verkopen, dan krijg je het als het ware op een presenteerblaadje aangeboden .
Naast hoodies met T-shirts (ikzelf vind effen leuker dan met print) op een leuke spijkerbroek (kijk maar eens bij H&M of America Today of zo) kan je het ook een beetje Amerikaanse stijl doen: geruite overhemden met T-shirts .

Ook zou ik het rustig aan doen met je kleding: niet te groot, niet te fel en niet met teveel kleuren.
Oud 12-08-2011, 12:09
aero
aero is offline
Zolang je er niet bij loopt als 1 van de Jersey Shore cast, zit je wel goed.
Oud 12-08-2011, 12:10
aero
aero is offline
Kijk trouwens voor de grap even op www.asos.com of www.topman.com. Beide Engelse webshops waar ze allerlei soorten kleding verkopen maar ook styletips geven of voorbeelden hoe je kledingstukken kunt combineren.
Oud 13-08-2011, 21:02
youraan
youraan is offline
als ik jou was zou ik lekker nepkleding kopen van gucci, dolce, louis vuitton, armani of prada dan zie je er super uit en kost geen drol

(ik doe dit trouwens niet ik koop alleen echt)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 21:52
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 23-10-2011 om 20:33.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 21:59
aero
aero is offline
Citaat:
Ja ben ook van plan. Als ik tijdens vakantie naar Turkije ga (Istanbul) daar heb je ieder soort nep kleding. Perfect nagemaakte heb je ook. Waarbij je totaal geen verschil ziet tussen echt en nep. Ik kan ook nog daar lekker kleding voor me zelf op maat laten maken. Gewoon een foto van je favoriete artiest met z'n leuke kleding en ze maken het perfect na Daar heb je echt veel kledingmakers. Sommigen zijn ook heel erg goed.
En het kost zeer goedkoop
Je kan daar ook gwn je t shirts laten printen. Best leuk soms want je mag je eigen ontwerp bedenken/maken.
Vele mensen in mijn omgeving hebben dure merkkleding van internet gekocht uit andere landen en denken dat het allemaal echt is. Ze denken alles wat duur is ook niet nep is.

Oud 13-08-2011, 22:00
Verwijderd
Ok ik heb kleding gekocht koste 270 euro
2 setjes kleding+ schoenen dus het waren ook niet echt dure kleding
Maar ik wil nog een spijkerbroek erbij kopen maar ik kan nooit leuke vinden. Meestal gewoon standaard spijkerbroeken zonder iets eraan waardoor het best saai lijkt. Dit keer heb ik een grijze spijkerbroek gekocht gewoon voor wat variatie. Al mijn spijkerbroeken zijn standaard blauw/zwart.
Weet iemand wat voor spijkerbroek ik zal kopen?
voor minder dan 50 euro? Ik wil eentje met veel zakken, ritjes enzo maar niet van die junky gescheurde, graffiti gespoten spijkerbroeken.
Als het wel duurder is dan 50 euro zal ik nog graag een foto willen zien dan koop ik misschien een neppe
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 23:02
Verwijderd
Jack en Jones spijkerbroeken zijn vaak met leuke decoraties. Zelf houd ik daar overigens helemaal niet van, mijn kledingkast bestaat dan ook maar uit spijkerbroeken, één witte broek, een zooi t-shirts, truien en een paar overhemden/bloesjes. In de toekomst misschien ook nog een blazer erbij, maar dat hoef ik nu nog niet.

V-halsjes staan mij niet heel goed, heb er volgens mij maar 2 liggen. Dit jaar vind ik de V-halsjes écht te groot..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 03:58
Verwijderd
Citaat:
Jack en Jones spijkerbroeken zijn vaak met leuke decoraties. Zelf houd ik daar overigens helemaal niet van, mijn kledingkast bestaat dan ook maar uit spijkerbroeken, één witte broek, een zooi t-shirts, truien en een paar overhemden/bloesjes. In de toekomst misschien ook nog een blazer erbij, maar dat hoef ik nu nog niet.

V-halsjes staan mij niet heel goed, heb er volgens mij maar 2 liggen. Dit jaar vind ik de V-halsjes écht te groot..
Ja Ik heb net een v hals shirt gekocht
Ik weet niet of het mooi staat want ik heb zo'n 2cm borsthaar en ben 15 jaar oud. En ik weet niet of ik het moet wegscheren want ben bang dat het dan later veel meer wordt.
En jaa die jack jones broeken zijn best mooi.. die had ik vergeten bedankt hopelijk krijg ik nog wat geld om een mooie broek te kopen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 19:24
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Borsthaar niet wegscheren. Niks wegscheren. Als je dat doet moet je je benen ook harsen. En dan alleen als je professioneel wielrent.
V hals is niet altijd even leuk, als het maar niet te groot is. Standaard spijkerbroeken zijn gewoon het handigst, dus geen vreemde maten en afwerkingen. Ga niet voor de gebleekte, je wilt wel dat ze langer dan 3 keer mee gaan. Chasin is, naar mijn mening, beter dan G-Starr en er zijn altijd nog andere merken maar dan moet je maar zien hoe het gaat. Over dingen bij de H&M en zo heb ik geen ervaring, maar bij anderen zie ik wel mooi spul. Altijd blijven passen. De mode direct volgen kan je staan als je gedrag zo is, maar anders kan het nog beter zijn om apart te gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Borsthaar niet wegscheren. Niks wegscheren. Als je dat doet moet je je benen ook harsen. En dan alleen als je professioneel wielrent.
V hals is niet altijd even leuk, als het maar niet te groot is. Standaard spijkerbroeken zijn gewoon het handigst, dus geen vreemde maten en afwerkingen. Ga niet voor de gebleekte, je wilt wel dat ze langer dan 3 keer mee gaan. Chasin is, naar mijn mening, beter dan G-Starr en er zijn altijd nog andere merken maar dan moet je maar zien hoe het gaat. Over dingen bij de H&M en zo heb ik geen ervaring, maar bij anderen zie ik wel mooi spul. Altijd blijven passen. De mode direct volgen kan je staan als je gedrag zo is, maar anders kan het nog beter zijn om apart te gaan.
enig idee hoe ik de mode kan meevolgen? vooral voor schoenen, site ofzo? xD nee ik wil geen tijdschriften kopen
en ik ga nooit voor die gebleekte shit dingens broeken en met die scheurtjes
die zijn echt lelijk

en bij mijn witte v hals shirt is er best een groot opening waardoor ze bijna mijn tepels kunnen zien..
kan ik er ook gewoon een t shirt eronder trekken waardoor het nog wat mooi blijft ?
en wat voor kleur t shirt

en die v hals shirt is een witte v hals shirt van CoolCat met 6 kleine knopen aan de ene kant van de V<-- maar aan de --->V kant is er geen openingen dus ik kan de opening ook niet een beetje beperken
misschien moet ik er wat gaten erin maken?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 08:33
Verwijderd
Ik kan me niet echt inbeelden wat jij bedoeld, kun je een foto maken?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 15:14
tuttebel
tuttebel is offline
als die V echt te diep is vind ik het niets. dan had je m niet moeten kopen mi. maar een shirt eronder gaat prima, ik zou een grijs shirt of een kleurtje doen, groen, donkerrood of blauw ofzo. gaatjes maken is lastig, omdat dat lelijk kan worden als je geen naai-ervaring hebt.
Oud 16-08-2011, 15:15
Verwijderd
V-hals bij mannen =
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 15:21
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
enig idee hoe ik de mode kan meevolgen? vooral voor schoenen, site ofzo? xD nee ik wil geen tijdschriften kopen
en ik ga nooit voor die gebleekte shit dingens broeken en met die scheurtjes
die zijn echt lelijk

en bij mijn witte v hals shirt is er best een groot opening waardoor ze bijna mijn tepels kunnen zien..
kan ik er ook gewoon een t shirt eronder trekken waardoor het nog wat mooi blijft ?
en wat voor kleur t shirt

en die v hals shirt is een witte v hals shirt van CoolCat met 6 kleine knopen aan de ene kant van de V<-- maar aan de --->V kant is er geen openingen dus ik kan de opening ook niet een beetje beperken
misschien moet ik er wat gaten erin maken?
Als ik denk te weten wat je bedoelt hoor je daar ook een shirt of overhemd onder te doen. Shirt is het normaalst, doe wat er bij de rest van je kleren past.
De mode die jij vast het leukst zal vinden is dat wat je overal wel zult vinden. J&J, Score, dat soort. Niet met merken lopen en wees niet bang advies te vragen van de werknemers. Alhoewel ze bij Score nogal vreemd zijn hier.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 23:27
Catch
Catch is offline
Zie je om je heen niet wat je mooi vindt? Ik kan erg veel inspiratie halen uit de kleding van vriendinnen of vrouwen op straat of internet.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 09:09
Lente
Lente is offline
waarom koop je een shirt dat je niet mooi vindt? breng het gewoon terug en koop iets leuks
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 03:58
Verwijderd
Citaat:
als die V echt te diep is vind ik het niets. dan had je m niet moeten kopen mi. maar een shirt eronder gaat prima, ik zou een grijs shirt of een kleurtje doen, groen, donkerrood of blauw ofzo. gaatjes maken is lastig, omdat dat lelijk kan worden als je geen naai-ervaring hebt.
mijn moeder is best wel een goeie naaier
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 10:50
Rivka
Rivka is offline
Een t-shirt ónder een V-hals t-shirt? Neem gewoon T-shirts met een hoge V-hals als je zulke t-shirts wil dragen.
Oud 21-08-2011, 15:23
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
ik vindt zulke dingen altijd wel leuk (plaatje)
alleen ik ben best wel een slungel, dus als ik een shirtje aan doe van een normale maat, dan heb ik een heleboel stof over aan de zijkanten en die hanger er dan maar een beetje bij...

Maar zo'n shirt als op dit plaatje heb ik ook, en die is "getailleerd" en dan ziet dat er veel beter uit...
Dus als jij ook een slungel bent, koop getailleerd

EDIT: ik zie net dat het shirt op het plaatje toch niet degene is die ik heb, maar lijkt er wel op

Oud 07-09-2011, 15:01
Elemb
Elemb is offline

in combinatie met een mooie jeans als dit:

ziet er altijd wel dope uit. Paar mooie sneakers eronder en klaar

misschien nog een cap erbij ofzo?

is allemaal van een webshop die je wel gaat kunnen vinden (weetniet of ik de link mag posten ivm spam )

*toch maar link erbij

Laatst gewijzigd op 07-09-2011 om 16:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten