Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Welke kleur blazer zal ik kopen? Ik wil dat de jasje niet echt te veel opvalt dus geen velle kleuren. Ik denk aan donkergroen met ruiten? Of zonder ruiten en dan kan ik swinters er onder een wollen trui met ruiten?
En wat is V-hals nou echt? Sorry als het dom klinkt ![]() En wat voor schoenen zal ik dragen? Ik draag meestal nike sport schoenen(zwarte) |
![]() |
|
H&M is sowieso al een goede keuze omdat je daar wel betaalbare leuke kleding kan vinden. Je kan ook kijken bij winkels als V&D die een aantal merken verkopen, dan krijg je het als het ware op een presenteerblaadje aangeboden
![]() Naast hoodies met T-shirts (ikzelf vind effen leuker dan met print) op een leuke spijkerbroek (kijk maar eens bij H&M of America Today of zo) kan je het ook een beetje Amerikaanse stijl doen: geruite overhemden met T-shirts ![]() Ook zou ik het rustig aan doen met je kleding: niet te groot, niet te fel en niet met teveel kleuren. ![]()
|
![]() |
Kijk trouwens voor de grap even op www.asos.com of www.topman.com. Beide Engelse webshops waar ze allerlei soorten kleding verkopen maar ook styletips geven of voorbeelden hoe je kledingstukken kunt combineren.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ok ik heb kleding gekocht koste 270 euro
2 setjes kleding+ schoenen dus het waren ook niet echt dure kleding Maar ik wil nog een spijkerbroek erbij kopen maar ik kan nooit leuke vinden. Meestal gewoon standaard spijkerbroeken zonder iets eraan waardoor het best saai lijkt. Dit keer heb ik een grijze spijkerbroek gekocht gewoon voor wat variatie. Al mijn spijkerbroeken zijn standaard blauw/zwart. Weet iemand wat voor spijkerbroek ik zal kopen? voor minder dan 50 euro? Ik wil eentje met veel zakken, ritjes enzo ![]() Als het wel duurder is dan 50 euro zal ik nog graag een foto willen zien dan koop ik misschien een neppe ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jack en Jones spijkerbroeken zijn vaak met leuke decoraties. Zelf houd ik daar overigens helemaal niet van, mijn kledingkast bestaat dan ook maar uit spijkerbroeken, één witte broek, een zooi t-shirts, truien en een paar overhemden/bloesjes. In de toekomst misschien ook nog een blazer erbij, maar dat hoef ik nu nog niet.
V-halsjes staan mij niet heel goed, heb er volgens mij maar 2 liggen. Dit jaar vind ik de V-halsjes écht te groot.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet of het mooi staat want ik heb zo'n 2cm borsthaar en ben 15 jaar oud. En ik weet niet of ik het moet wegscheren want ben bang dat het dan later veel meer wordt. En jaa die jack jones broeken zijn best mooi.. die had ik vergeten bedankt ![]() |
![]() |
|
Borsthaar niet wegscheren. Niks wegscheren. Als je dat doet moet je je benen ook harsen. En dan alleen als je professioneel wielrent.
V hals is niet altijd even leuk, als het maar niet te groot is. Standaard spijkerbroeken zijn gewoon het handigst, dus geen vreemde maten en afwerkingen. Ga niet voor de gebleekte, je wilt wel dat ze langer dan 3 keer mee gaan. Chasin is, naar mijn mening, beter dan G-Starr en er zijn altijd nog andere merken maar dan moet je maar zien hoe het gaat. Over dingen bij de H&M en zo heb ik geen ervaring, maar bij anderen zie ik wel mooi spul. Altijd blijven passen. De mode direct volgen kan je staan als je gedrag zo is, maar anders kan het nog beter zijn om apart te gaan. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik ga nooit voor die gebleekte shit dingens broeken en met die scheurtjes die zijn echt lelijk en bij mijn witte v hals shirt is er best een groot opening waardoor ze bijna mijn tepels kunnen zien.. kan ik er ook gewoon een t shirt eronder trekken waardoor het nog wat mooi blijft ? en wat voor kleur t shirt en die v hals shirt is een witte v hals shirt van CoolCat met 6 kleine knopen aan de ene kant van de V<-- maar aan de --->V kant is er geen openingen dus ik kan de opening ook niet een beetje beperken misschien moet ik er wat gaten erin maken? |
![]() |
|
als die V echt te diep is vind ik het niets.
![]() ![]()
||
Citaat:
De mode die jij vast het leukst zal vinden is dat wat je overal wel zult vinden. J&J, Score, dat soort. Niet met merken lopen en wees niet bang advies te vragen van de werknemers. Alhoewel ze bij Score nogal vreemd zijn hier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik vindt zulke dingen altijd wel leuk (plaatje)
alleen ik ben best wel een slungel, dus als ik een shirtje aan doe van een normale maat, dan heb ik een heleboel stof over aan de zijkanten en die hanger er dan maar een beetje bij... Maar zo'n shirt als op dit plaatje heb ik ook, en die is "getailleerd" en dan ziet dat er veel beter uit... Dus als jij ook een slungel bent, koop getailleerd ![]() EDIT: ik zie net dat het shirt op het plaatje toch niet degene is die ik heb, maar lijkt er wel op ![]()
|
![]() |
![]() in combinatie met een mooie jeans als dit: ![]() ziet er altijd wel dope uit. Paar mooie sneakers eronder en klaar ![]() misschien nog een cap erbij ofzo? is allemaal van een webshop die je wel gaat kunnen vinden ![]() ![]() *toch maar link erbij Laatst gewijzigd op 07-09-2011 om 16:55. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Psychologie |
Iets over mijn broer. Verwijderd | 19 | 14-10-2004 18:05 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |