Hoi allemaal,
Ik ben een beetje wanhopig met mijn studiekeuze. Vind het zo verschrikkelijk moeilijk.

Misschien dat jullie me kunnen helpen d.m.v. ervaringen of je mening/ ideeën.
Mijn interesses zijn: de mens> het lichaam maar ook de psyche.
Maar daarnaast vind ik dingen als geschiedenis ook wel interessant. Het ligt echt heel erg uit elkaar. Ik weet iig zeker dat ik niks met economie en techniek heb. Dat niet wil zeggen dat als dat toevallig 10% in een studie voorkomt, die optie gelijk afvalt.
Ik ben: analytisch ingesteld, nauwkeurig/ perfectionistisch, werk graag zelfstandig, houd van theorie leren. Heb daardoor wel al het idee dat de universiteit beter bij mij past dan het HBO.
- Het HBO is immers praktischer ingericht en bij veel opleidingen wordt er veel in groepjes gewerkt.
- Het WO is zelfstandiger en theoretischer.
Het punt is ook dat ik niet erg van practica houd. Dit krijg je natuurlijk wel bij studies als geneeskunde. Ik vind het wel heel interessant hoor, zeker bij Geneeskunde de organen enzo.Maar heb een beetje trauma's van school, omdat het daar altijd snel-snel moest. En ik wil altijd dat soort dingen op m'n gemak doen...
Aan de andere kant houd ik meer van 'het soort' studies als Geschiedenis, omdat deze vaak heel theoretisch zijn. En daar houd ik van.
Zo, nu heb ik wat over mezelf verteld... Hebben jullie ideeën voor mij?
Alvast bedankt