Advertentie | |
|
![]() |
|
Dus jullie zijn acht maanden samen, waarvan het 1 maand uit is geweest en jullie ook nog eens twee weken flinke ruzie hadden. Klinkt al niet echt ideaal. Als ze nu ook nog eens "minder van je houdt" moet dat genoeg zijn om zelf eens serieus te gaan overwegen of er wel toekomst in deze relatie zit. Ik zou zeggen, hou de eer aan jezelf en maak het uit. Ook al is er van jouw kant veel liefde, het is niet fijn om in een relatie te zitten waarvan er van haar kant geen liefde komt.
|
probeer er zo min mogelijk aan te denken , het hoort er nou eenmaal bij.. helaas. zet een kop warme thee of pak wat chocomelk helpt bij mij altijd. uiteindelijk kom je een veel leukere meid tegen die nog meer om je geeft dan de vorige. of misschien gaat het wel weer aan aangezien het al is uit geweest en daarna ging het toch ook weer aan?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het is naar dat het nu uit is, maar je komt er overheen. Dan komt er over een tijdje weer een meisje waar je verliefd op wordt en dan is zij leuker en liever dan je ex, en bovendien wil zij het misschien wel helemaal niet uit maken. Dat is ook wel handig in een relatie met iemand.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seks met mn vriendin en ze is laat... dutchboy666 | 6 | 28-02-2016 14:11 | |
Liefde & Relatie |
mn vriendin en ik Undit | 12 | 24-05-2011 07:01 | |
Psychologie |
vriendin met boulimia kita | 19 | 01-06-2005 21:16 | |