Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kan dit soort dingen beter jezelf niet aanleren.
Je denkt nu dat je best 30 euro per maand kan missen. Maar weet jij waar je over een jaar staat? Of je dan nog dit bijbaantje hebt bijvoorbeeld? En of je dan niet alweer iets anders hebt gezien (nieuwe spellen bijvoorbeeld) die je eigenlijk ook wil kopen? Dan zit je nog steeds aan die 30 euro per maand vast. Echt, leer dat je geen geld moet uitgeven wat je nog niet hebt.
|
Verwijderd
|
Idd, wat als je over een paar maanden geen 30 euro per maand meer kan missen? Dan heb je een probleem... Of je betaalt over een half jaar 30 euro per maand voor een ps3 die staat te verstoffen in een hoekje.
Beter spaar je eerst het totale bedrag bij elkaar en leer je dus hoeveel zo'n ps3 kost (qua tijd en moeite), vervolgens kun je veel beter inschatten of je 'm dat wel waard vindt (en áls je hem dat geld waard vindt, dan is het ook echt nog 100x leuker wanneer je hem volledig van je eigen geld kan gaan kopen ipv op afbetaling). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Maar echt, denk even terug aan een duur product wat je een jaar terug hebt gekocht.
Hoe zou je het vinden om nog steeds maandelijks een behoorlijk bedrag te betalen als aflossing daarvoor? Zeker met in het achterhoofd dat je inmiddels veel liever een PS3 zou kopen.. Kopen of afbetalingen is eigenlijk gewoon een lening die je aan gaat.
|
Waarom wil je Battlefield per sé spelen wanneer het uitkomt? Spaar nog eventjes door en koop de PS3 als je genoeg geld hebt. De game en de console zijn dan beide waarschijnlijker ook wat goedkoper.
En anders inderdaad voor de PC, als je een goede PC hebt.
|
Verwijderd
|
ik vind dit wel erg kinderachtig overkomen.... per se battlefield spelen wanneer die uitkomt en daarvoor speciaal een playstation te kopen. Het is echt geen goed idee om iets te gaan kopen als je er niet egt geld voor hebt, dit blijf je dan doen en uiteindelijk kom je me\t schulden te zitten. lijkt me niet dat battlefield dat waard is, want die game die bestaat er over een tijdje ook nog wel, en dan issie zelfs goedkoper
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en het is echt niet leuk als je beetje laat in een spel komt en niets snapt terwijl de anderen al veel verder zijn. Maarja ik laat dat playstation 3 ik ga alvast sparen voor playstation 4 |
![]() |
|
|