Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat later bleek ze zelf met mensen te praten en had ze geen tijd om te smsen. Opzich geen probleem, MAAR ik werd super-irritant dat ze de schuld op mij stak...precies of ze de waarheid niet durfde te vertellen. Daardoor hadden we een dag ruzie.. Of andere keren (in real life) heeft zij geen zin om veel te kussen ed...en als dat eens bij mij is, denkt ze dat ik geen gevoelens meer heb voor haar. (in sms) had ze het erover dat haar broer mensen uitnodigde en mij ook (die kent haar ex goed) en ik vroeg "Je ex komt toch niet hé?" zij "ben je bang van hem ofzo?!"...zo een reactie had ik nooit van haar verwacht. Achteraf bleek hij niet te komen en had ze er nooit contact mee, maar het is het de manier waarop ze het zei via sms dat kwetste..en WEER ruzie daardoor.. ![]() |
![]() |
|
Heb ik ook !
Ik en mijn vriend smsen echt continue, meer dan 200 smsen per dag. We hebben maar 1 keer ruzie gehad in real life, maar via smsen komt dat wel regelmatig eens voor. In smsen ben ik wat losser in alles vertellen en zo xD. Hij ging op vakantie voor een maand en ik voelde me ook echt heel paniekerig. (Gaat hij het wel overleven? Zal onze relatie het wel overleven?) Ik maakte me echt zorgen, en dit vooral 's avonds. 's Avonds voelde ik echt zo'n leegte, wanneer ik in mijn bed lag. Overdag kon ik met mijn familie praten en dingen doen, maar 's avonds verlangde ik er echt naar om met hem te smsen, het voelde gewoon zo oncompleet. Maar goed, in smsen kan je (zoals hierboven werd gezegd) alles verkeerd opvatten. Mijn lief maakt regelmatig grapjes, maar in sms kan ik het verschil niet zien tussen een serieuze opmerking en een grap. Dan zegt hij iets zoals 'dikzakje'. Word hier dan helemaal boos om terwijl ik zelf ook wel weet dat ik helemaal niet dik ben ![]() Maar als je vriendin echt heel anders doet dan in sms, dan is dat niet zo goed. Alsof ze in sms verliefder op je is dan in real life. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ook over het feit of onze relatie het wel zou volhouden en dergelijke. Nu waren we overlaatst nog bezig over het feit dat wanneer zij later zou verder studeren ze misschien een half jaar naar het buitenland zou gaan ed...en daar werd ik al helemaal angstig van, ook al duurt het nog lang voor ze zoiets zou doen (4-5jr). Stiekem hoop ik dat ze het nooit zal doen... Maar haar ouders hebben haar broer moeten overtuigen om het wel te doen (hij gaat nu tijdje naar het buitenland) en heb schrik dat ze het ook zou doen -heb nooit gezien dat ze haar ouders tegensprak-..en onze relatie gewoon een flop wordt na een half jaar Maar overdag heb ik ook zo het gevoel van "ben ik wel verliefd?..ik mis haar totaal niet"..en s' avonds mis ik haar super hard.. en het is dit dat me beetje in de war brengt... ![]() En dan gaat ze tijdens de volgende vakantie (waar wij mekaar net ietjes meer kunnen zien dan wanneer het school is) waarschijnlijk terug naar het buitenland, haar broer opzoeken. Langs de ene kant begrijp ik het wel, maar langs de andere kant heb ik iets van "pfff...we zien mekaar zo weinig, dan kunnen we mekaar net MEER zien, maar gaat ze weg en zien we mekaar NIET"... en daardoor heb ik ook beetje het gevoel "eej als het zo zit..." Ik heb zo niets fijn om naar uit te kijken.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
TS: Ik denk als jij je vriendin weer terugziet dat je dan weer dat verliefde gevoel terug hebt. Hoe lang blijft ze nog weg? Je kan je nu beter gaan concentreren op je examen want anders heb je nog een last erbij. Met je relatie komt het wel goed verwacht ik. En ja, ik zou ook smsen wat minder overdreven doen. Zo heb je ook meer stof om over te praten in real life he. |
![]() |
|
Drama om niks. Als ze in het buitenland zit, is het vanzelfsprekend dat ze minder sms't. Anyway, ze komt wel weer terug en dan kun je haar weer knuffelen. Stort je op je studie. Probeer er de voordelen van in te zien dat ze er nu niet is. Nu kun je je echt volledig op je herexamens richten, des te meer tijd heb je straks weer met haar.
|
Stop met al dat sms-en. Blijkbaar werkt het niet voor jullie en gaan jullie niet uit van het positieve als je een bericht leest. Als je haar iets wil zeggen, bel dan. Dan zijn er minder misverstanden.
En maak je niet druk om dingen die misschien over 4/5 jaar gebeuren. Als je over 4/5 jaar nog samen bent en je een goede relatie hebt overleef je 6 maanden apart wel. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat als ze jou al regelmatig ziet en haar broer helemaal niet dat ze dan naar haar broer gaat om die ook weer eens even te zien. Ja, ze zou in die periode jou meer kunnen zien dan tijdens school. Maar haar broer ziet ze helemaal niet! Je zou blij voor haar moeten zijn dat ze haar broer weer kan zien. Als ze de volgende vakantie weg is betekent dat niet dat je niets hebt om naar uit te kijken. Je kunt zelf je vakantie met leuke dingen vullen en daar kun je alvast naar uitkijken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: als je ruzies alleen via sms zijn en niet via real life, minder sms'en. Zou knullig zijn als jullie uit elkaar zouden gaan door een ruzie via sms. Heb je ook wat meer om over te praten in real life zoals al eerder aangegeven werd.
|
![]() |
Ik ben me nu inderdaad volop aan het concentreren voor mijn examens =). En langs de ene kant ben ik blij dat ze even op vakantie is..smst ze toch minder en kan ik nu goed doorleren =).
Nadat ze terug is ga ik eens zien hoe de gesprekken via sms verlopen..als we nog vaak ruzie zouden hebben ga ik idd minderen. @ honkballertje: Hebben jullie in NL geen gratis smsen? =p |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar aan de 200 raak ik soms ook wel, toch zeker een paar keer/maand (als het vakantie is) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Is heus geen abbo van €90/maand ofzo hoor ![]() Laat ons zeggen dat de sms-functie meer een MSN-funtctie heeft sinds ik gratis smsen heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar bijna elke operator heeft hier zo een voorwaarde ivm gratis smsen. De duurdere zijn om mee te kunnen surfen/meer bellen..maar dat heb ik niet nodig ![]() Edit: blijkbaar is er een nieuwe formule van dezelfde abbo als ik heb..je krijgt er 500Mb internet gratis bovenop..voor €15..wtf?! xD Jaa nu vertelt ze echt niets van wat ze ginder doet of is ze vaag...dus daar ga ik al goed met haar over kunnen praten als ze terug is ![]() Laatst gewijzigd op 28-08-2011 om 13:05. |
![]() |
|
![]() |
Honkballertje, je moet eens een betere abbo zoeken^^
![]() Nee even OT, Maar eens mn vriendin terug is gaat haar school ook terug beginnen en smsen we zoiezo een pak minder. Misschien 50 smsen ipv 100...is al een pak minder opzich ;-). Maar als we dan nog ruzie maken inderdaad nog minder blijven sturen =). Bedankt voor jullie mening =). |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 50 sms'jes scheelt idd al heel veel ten opzichte van die 100. Gewoon even aankijken zou ik dan zeggen. heb je met 50 sms'jes nog steeds ruzie, zou ik haar alsnog een keer voorstellen om het te beperken tot bijv 'maar' 10 sms'jes per dag (per persoon) en dat jullie elkaar daarna gewoon niet meer mogen sms'en, om te voorkomen dat je elkaar alles al verteld tijdens het sms'en en er dus wat meer over blijft om in real life over te praten ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hier is de aanbieding in België ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Je vastklampen aan iemand Verwijderd | 17 | 22-03-2008 19:07 | |
Verhalen & Gedichten |
heeft het nut om verder te gaan? vleermuismaatje | 28 | 20-04-2005 08:19 | |
Liefde & Relatie |
Charme-offensief Mickey83 | 9 | 12-02-2004 22:55 | |
Seksualiteit |
Hulp Nodig! Happycooper V | 10 | 16-01-2004 13:30 | |
Psychologie |
Het iedereen-valt-me-aan gevoel Eend | 7 | 08-08-2002 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Heeft iemand dit gevoel ook weleens gehad? MC---Drijfkracht | 4 | 26-10-2001 09:55 |