Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2011, 15:51
jamesdevries
jamesdevries is offline
Welke sandalen kunnen nou wel of niet voor jongens.

Als je moest kiezen tussen deze welke zou je absoluut wel kiezen en welke absoluut niet en waarom?

1.teva

2. birkenstock

3. ecco

4. romeinse sandaal


alvast bedankt

mvg James de Vries
Advertentie
Oud 05-09-2011, 15:59
Verwijderd
Uh, ik geloof niet dat dit iets met school te maken heeft. Ik verplaats 'm naar Lifestyle dus.
Oud 05-09-2011, 16:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sowieso vind ik sandalen met bandjes rond de enkels écht niet kunnen. Tenzij je lang gaat wandelen en het heel erg warm is, dan kunnen die ecco's wel, maar anders...nee.

Birkenstocks vind ik bij iedereen lelijk, maar kan opzich wel. Die romeinse dingen zijn echt te vreselijk voor woorden.

Ik zou het bij teenslippers houden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-09-2011, 16:20
Verwijderd
Teva's zijn ok voor op vakantie. Die ecco's ook, mits je 50+ bent. Van sandaal 2 (bij mannen) en 4 moest ik eerst heel hard lachen, toen heel hard huilen en een beetje overgeven. Dus die niet.
Ik zeg ook: gewone teenslippers.
Oud 05-09-2011, 16:37
Verwijderd
Ik vind die op de foto's hierboven gewoon allemaal lelijk. Die ecco's draagt mijn schoonvader van 65... met witte sokken erin
Gewoon toffe teenslippers zijn veel beter
Oud 05-09-2011, 18:01
Verwijderd
Als ik moest kiezen zou ik de teva's nemen maar ik vind ze allemaal lelijk. Ik houd het gewoon bij normale teenslippers.
Oud 05-09-2011, 19:26
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik vind Birkenstocks wel kunnen, de rest echt helemaal niet. Maar ik zou als ik jou was inderdaad teenslippers nemen, van Converse of zo
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 05-09-2011, 20:23
Aybike
Avatar van Aybike
Aybike is offline
Ik vind birkenstocks nog wel gaan ...
Oud 05-09-2011, 21:23
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ik vind die op de foto's hierboven gewoon allemaal lelijk. Die ecco's draagt mijn schoonvader van 65... met witte sokken erin
Gewoon toffe teenslippers zijn veel beter
+1. Houd het maar bij teenslippers. En wat je ook kiest, alles liever dan die laatste!
Oud 05-09-2011, 21:35
Verwijderd
Om op te lopen zijn de teva's dikke prima. Als je geen wandelingen gaat maken, zou ik het ook bij slippers houden...
Oud 05-09-2011, 22:22
Verwijderd
Die laatste doet echt té veel pijn aan mijn ogen :') Je gaat me toch niet vertellen dat er jongens zijn die dat echt dragen
Oud 06-09-2011, 06:45
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Ze zien er allemaal niet uit; maar als ik écht zou moeten kiezen. Teva.
Oud 06-09-2011, 10:38
Verwijderd

Ik heb deze, maar dan in grijs met knalroze. Ik zweer bij Teva's, ze lopen heerlijk en ik kan er de hele dag op rondhuppelen zonder mijn steunzooltjes, dat is echt wonderbaarlijk bij mij, heb ika nders nooit.
Maar dan wel op deze, niet op die van foto 1. Ik word helemaal kriegelig van alleen een bandje aan de zijkant
Birkenstocks en ecco's vind ik lelijk, en die romeinse sandalen kunnen ook maar heel weinig mensen hebben zonder er meteen als een idioot uit te zien.
Oud 06-09-2011, 14:08
Verwijderd
Ik vind teva's cool, maar zou dan voor een printje kiezen.
Die romeinse sandalen vind ik erg leuk maar niet in het rood natuurlijk.
Oud 07-09-2011, 00:27
Verwijderd
no fucking way
Oud 07-09-2011, 10:08
Verwijderd
Er zijn best leuke slippers voor jongens, maar dat zijn niet deze.
Oud 07-09-2011, 17:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Teva's zijn fijn voor op vakantie en omdat ik er (zoals Secret Agent ook zegt) als enige open schoenen de hele dag zonder zooltjes op kan lopen. Voor mannen vind ik ze denk ik ook alleen geschikt voor op vakantie. Birkenstocks zitten ook fijn en vind ik niet super lelijk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-09-2011, 13:22
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Die tweede zijn geen sandalen maar slippers. Sandalen hebben bandjes aan de achterkant zodat de sandaal vast zit aan je voet, slippers niet. Ik zou gaan voor die ecco's die zijn het minst lelijk en je kunt er ook lekker een flink stuk mee wandelen.
Ads door Google
Oud 08-09-2011, 21:22
Verwijderd
Birkenstock omdat het zó ideaal loopt.
Oud 11-09-2011, 16:39
silentbob
silentbob is offline
ik heb teva's, heb sinds april 1 of 2 keer schoenen aangehad, rest v/d tijd sandalen
had ze gekocht voor romereis aangezien ik niet van warme voeten hou en ik verwachte dat het daar wel warm zou zijn en we moesten veel lopen, dus dan leken sandalen me een stuk comfortabeler
waar ik trouwens volledig gelijk in had, terwijl de rest klaagde over blaren en rauwe voeten liep ik de hele dag vrolijk rond en heb uiteindelijk 2 blaren gekregen(en eentje heel klein en pas op de laatste dag)

en sinds toen heb ik ze elke keer aan, als ik kouwe voeten krijg merk ik het niet en warme voeten heb ik een hekel aan(vloerverwarming vind ik een martelwerktuig), en het zit ook veel prettiger, vrijer

maar krijg wel regelmatig verbaasde opmerkingen dat ik met dit weer nog sandalen draag
Oud 14-09-2011, 20:11
chazzy
chazzy is offline
Die birckenstocks zijn naar mijn mening echt wijvenschoenen net als uggs enso en die andere sandalen die kunnen gewoon echt niet meer voor dagelijks gebruik (tenzij je het leuk vind om een typetje te spelen) maar als je ver moet lopen is het roch wel handig in plaats van bergschoenen met warm weer owja ik zou het gewoon bij teenslippers houden

Laatst gewijzigd op 14-09-2011 om 20:13. Reden: iet vergeten :D
Oud 18-09-2011, 14:27
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Omdat één topic voldoende is (en vijf wat veel) blijft bij deze alleen dit topic open.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin [NSFW]Post hier foto's van jezelf met sandalen.
Pr0xy
7 22-07-2018 21:49
Lifestyle Sandaaltjes een andere kleur geven
Diamera
10 28-03-2011 20:51
Lifestyle vraagje over birkenstock sandalen
Dís
28 25-06-2007 10:58
Lifestyle Sandalen
CharismaticBass
37 06-08-2004 09:39
Lifestyle sandalen
Li
37 15-05-2002 14:30
Lifestyle Shorts en schoenen
Verwijderd
64 25-04-2002 07:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.