Advertentie | |
|
![]() |
|
het hangt niet van de kleur af of ik ogen mooi vind of niet
![]() maar mooie ogen zijn heel erg belangrijk ![]() ik bedoel er zijn genoeg momenten waarbij ik een vrouw waar ik van hou in de ogen kijk en dan zijn mooie ogen wel handig ![]() haar kleur vind ik brunette en rood harigen het mooist, blond mag er ook wel zijn zolang het maar niet overduidelijk geblondeerd is of te licht blond is. verder zijn wierdo kapsels en felle haar kleuren zoals gif groen/paars/blauw meestal een afknapper PS: ik ben blij dat veel vrouwen hier groene ogen met donker haar mooi vinden dat heb ik namelijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik hou gewoon van een zelfverzekerde(niet arro) sexy vrouw. Met een mooi vrouwelijk figuur.
Zo''n totaalplaatje trekt me dan aan, of ze dan blond of bruin is. maakt niet uit .... maar felblauwe heldere ogen zijn altijd mooi natuurlijk
|
Totaalplaatje als eerste natuurlijk.
Maar er zijn een paar specifieke combinaties die 'm het doen: - rood haar blauwe/groene ogen. - zwart/donkerbruin/bruin haar en blauwe ogen, groene ogen of grijze ogen. - blond haar (lichtblond) met bruine ogen. Dus, eigenlijk vooral contrast tussen de haarkleur en de ogen is mooi. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |