Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2011, 21:49
banaan_is_lekke
banaan_is_lekke is offline
Ik ben sinds 2 februari 2011 voor het eerst ongesteld geweest,, en sinds toen niet meer
Ik weet dat het in het begin niet altijd regelmatig is,, maar dit duurt wel erg lang... ;s
Ik heb wel altijd pijn in mn rug om 't maand, kweet niet of dat er iets mee te maken heeft..

Nja,, ik vraag me af waarom dat zo lang duurt en wat ik eraan kan doen.. De pil is mss wel een optie,, want toen ik ongesteld was had ik erg veel pijn aan mn lichaam.. En duurde gewoon 7 dagen.. Maar ik denk niet dat ik dat mag.. ;x
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 09:23
Pluis
Pluis is offline
het is niet raar dat het na de eerste keer lang duurt voordat het dan weer komt. hoe oud ben je? als je nog erg jong bent (lees een jaar of 12) dan is het niet raar dat er lang tussen zit
Oud 07-09-2011, 12:27
Verwijderd
Bij mij zat er tussen de eerste en de tweede keer ook meer dan een halfjaar. Dat hebben sommige meisjes, dan doet het lichaam eerst een oefenrondje en komt het een tijd later pas écht op gang
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 14:48
banaan_is_lekke
ik ben al 14
Maar dus is het wel normaal om zolang niet ongesteld te worden na 't eerste keer...
En wat als het dan langer dan een jaar duurt..?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 18:41
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
ik ben al 14
Maar dus is het wel normaal om zolang niet ongesteld te worden na 't eerste keer...
En wat als het dan langer dan een jaar duurt..?
dat geeft niet. Zo lang je maar vóór je 17e "echt" ongesteld wordt zou ik me niet druk maken. en als jij zegt dat jij elke maand een zere rug hebt dan heb je toch waarschijnlijk wel iets van een cyclus, dus dan komt het vanzelf goed
Oud 08-09-2011, 16:57
banaan_is_lekke
Citaat:
dat geeft niet. Zo lang je maar vóór je 17e "echt" ongesteld wordt zou ik me niet druk maken. en als jij zegt dat jij elke maand een zere rug hebt dan heb je toch waarschijnlijk wel iets van een cyclus, dus dan komt het vanzelf goed
Oke..

Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 13:45
Willemien2
Willemien2 is offline
Echt de eerste jaren kan het nog heel erg wisselen, en verrassend (not leuk) zijn... Alles komt goed.
Oud 20-09-2011, 08:00
banaan_is_lekke
Ik ben vanochtend ongesteld geworden

Dus er is toch niets mis met me
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 08:25
Verwijderd
Hoera!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten