Citaat:
crazyjaap schreef:
vind ik ook
mooi
|
dankje
Citaat:
Genesis schreef:
Geweldig Ekki.. Heb zelf ook wel eens dit soort gedichten geschreven, maar mijn ervaring is dat het niet echt helpt ofzo..
Iemand die zich altijd depressief voelt, ervaart humor of gezellig samenzijn vaak als een toneelspel, en ziet gewoon de mooie dingen van het leven niet meer..
Het klinkt heel simpel, (en ik wou dat het zo was, dan kon ik mezelf er ook aan houden) maar je moet gewoon je levensinstelling wat dat soort dingen betreft veranderen, en je hele leven verandert mee.. Met vrienden of familie zijn is geen toneelspel: het laat je genieten van de wereld en je moet het niet zien als toneelspel maar als deel van jezelf.
Je moet leren genieten van het leven en vooral die kleine dingen ervan!!
Pas dan verandert je leven, hoe moeilijk het ook is
Genesis
|

precies.
uiteindelijk zijn het toch de kleine dingetjes waarvan je moet genieten. het lijkt me moeilijk als voor iemand het leuke altijd een toneelspel lijkt. ik zou die mensen zo graag echt de mooie, piepkleine dingen laten zien, zoals vooral in de lente de kleine vlinders, of miertjes die hard rennen of de zon die door de wolken breekt, of in de herfst de mooie kleuren bladeren, de wind die je dan hoort waaien. enz.
misschien zijn er mensen die depressief zijn en dat soort dingen toch ineens gaan zien. ik hoop het.
bedankt voor je reply. ben ik erg blij mee.