Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2011, 22:05
michellewhoelse
michellewhoelse is offline
Probleem opgelost.

Laatst gewijzigd op 24-09-2011 om 12:55. Reden: Probleem opgelost.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 22:13
Verwijderd
Het is wat groter dan gemiddeld denk ik. Ik heb zelf cup 70D en op zich vind ik dat wel prima, maar ik hoef eigenlijk niet groter dan dit , het had van mij op zich misschien zelfs nog wel iets kleiner gemogen.

Maar helaas is het niet iets waar je direct wat aan kan doen. Als je merkt dat jongens echt lopen te staren naar je borsten kun je natuurlijk altijd een leuke opmerking erover maken , dan laten ze het wel. Het vervelende is: je moet ermee leren leven. Dus wat je eventueel nog kan doen is proberen om je kleding erop aan te passen, dat het accent totaal ergens anders gelegd wordt enzo. Ik denk dat dat op internet wel te vinden is .
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 22:51
michellewhoelse
Opmerkingen zoals? Ik ben niet zo creatief als het daarop aankomt .
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 22:53
Verwijderd
Oh gewoon van die standaard opmerkingen, maar dat die jongens dus weten dat jij het dondersgoed opgemerkt hebt dat ze naar je borsten staren. Maak er gewoon iets van als: Bevalt het? Of Kun je het zien? Ik denk dat jongens in dezelfde leeftijdscategorie alleen maar heel erg rood zullen worden.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 22:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
'why don't you take a picture? It lasts longer'.
En verder: schijt aan wat mensen zeggen, een 70F-cup lijkt helemaal niet zo groot, omdat je een smalle omtrekmaat hebt, je kunt het heel mooi gunstig doen uitkomen met de goeie kleding, en je vriendje of vriendinnetje zal er hardstikke blij mee zijn. Natuurlijk moet je schijt hebben en blij zijn met je lichaam!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 22:58
michellewhoelse
Oké, kan er ook wat kledingadvies bij dan? Want ik ben echt een ramp met mode / vormen etc.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 23:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
bijvoorbeeld klik, verder zijn dingen met een beetje decolleté beter dan dingen die je borsten geheel bedekken, door dat tweede lijken je borsten groter, op een nietzocharmante manier, je kunt bijvoorbeeld bij blousejes je decolleté heel goed doseren. Maar ook een heel diep decolleté met een truitje met rechte hals eronder kan heel goed staan. Coltruien maken dat je borsten echt enorm lijken. Maar een te diep decolleté is ook aanstellerig. Felle kleurtjes doen ze ook groter lijken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 23:04
Verwijderd
Ik geloof dat er over het algemeen wordt gezegd dat een V-hals het beste is, en dat je ronde halzen zoveel mogelijk "moet" vermijden
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 23:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ronde halzen kunnen heel goed staan, maar ze moeten wel de goede diepte hebben. Ze zijn gauw te diep of te hoog, maar als je de goeie hebt staat het goed. Ik spreek uit ervaring, ik heb dezelfde behamaat.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 23:08
michellewhoelse
Dankjewel! Dit helpt enorm
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 23:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En verder, zie PM
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 12:11
Pluis
Pluis is offline
ik heb al jaren hetzelfde probleem (al was ik ietsje ouder toen het bij mij begon) met jongens die dan heel erg staren en dan een domm opmerking maken als "wat een leuke ketting heb je om". Jaja alsof je daar naar kijkt. Ik heb een tijdje uit protest een t-shirt gedragen met "please talk to my face, my tits can't hear you".
verder helpt het om gewoon naar zo iemand te zwaaien en dan naar je gezicht te wijzen, of als ze voor je staan zeggen "mijn gezicht zit 30 cm hoger hoor". Maar een groot stuk zit het hem ook in het accepteren dat mannen er gewoon niks aan kunnen doen dat ze staren, en er alleen iets van zeggen als je een gesprek met ze hebt of als ze écht vies doen.

Qua kleding: t-shirts met grote prints kunnen wij rondborstigen prima hebben, wikkeltruitjes laten je borsten kleiner lijken en allerlei bloesjes zijn ook prima. Daarnaast getailleerde kleding kopen, als je wijde shirtjes draagt lijkt het net alsof je geen taille hebt omdat je borstomtrek het grootste punt is. Zoek anders eens op het internet kledingtips voor zandlopers. NIET doen: hoge halzen (dus coltruitjes en halzen hoog bij je nek) want dan lijkt het net alsof je borsten nog groter zijn of heel laag hangen. en ook geen shirtjes met allerlei frummels en frutsels en plooien op borsthoogte.
Oud 12-09-2011, 16:10
michellewhoelse
Citaat:
Ik heb een tijdje uit protest een t-shirt gedragen met "please talk to my face, my tits can't hear you".
Oud 12-09-2011, 16:11
Verwijderd
Ik ben jaloers ;(

en verder wat Apate zegt
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 16:57
Definite
Definite is offline
Een vriendin van mij heeft/had hetzelfde probleem (zit nu op cup G/H volgens mij en zal rond jouw leeftijd ook wel rond E hebben gezeten), ze wordt gek van alle jongens die naar haar tieten kijken in plaats van haar gezicht. De cupmaat is een mooie bijkomstigheid van het totaalplaatje, wat veel jongens afleidt om eerst naar het gezicht te kijken en ze hebben niet door hoe storend het is om dag in dag uit starende ogen richting je borst te hebben, want dat is gewoon erg vervelend. Je kan het beste laten weten dat je er niet van gediend bent door te zeggen 'mijn ogen zijn hier, niet daar' bijvoorbeeld en kleding dragen die tot de nek sluit en wat wijdere shirts. Maar het zou zonde zijn om je in je kledingkeuze te laten beperken door moeder natuur die je heeft gezegend met grote borsten indien je bijvoorbeeld zelf niet houdt van sluitende kleding tot de nek en wijde shirts.

Ik zou zeggen laat merken dat je het vervelend vindt en dat het een afknapper is als mensen staren en voor de rest wees lekker blij met wat je hebt want vele zouden een moord doen voor je cupmaat xD Pas op het moment dat het je rugklachten gaat bezorgen (wat mogelijk is) zou ik me er echt zorgen om gaan maken, wat je nu hebt is een puberale bijkomstigheid van geilende pubers.
Oud 12-09-2011, 17:24
michellewhoelse
Citaat:
Ik ben jaloers ;(

en verder wat Apate zegt
Ik zou niet al te jaloers worden. Want het is soms best irritant. Zoals beschreven in het bovenste bericht.
Oud 12-09-2011, 17:59
bierkoning
bierkoning is offline
ip idd alles wat hierboven gezegd wordt....
En ik denk dat naar mate je ouder word je ook omgaat met ouderen jongens/mannen en die zullen dan niet meer zo kinderachtig staren.... en iets meer respect tonen.... uitzonderingen daar gelaten natuurlijk...

En verder geniet er lekker van! Zolang je geen rugklachten hebt lekker van genieten!
Oud 12-09-2011, 21:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Fijn dat je iets aan mijn advies had!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten