Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2011, 16:19
Verwijderd
Heb jij een mening over driehoeken? Vind je ze IRONISCH? Of vind je het ironisch om ze niet ironisch te vinden? Heb je een ironisch shirt over dat driehoeken niet zo heel ironisch zijn? Is je broer gestorven aan driehoeken en haat je ze daarom? Keek je al naar driehoeken toen ze underground waren? Ben je zo hip dat je nu liever andere, minder bekende geometrische vormen vastlegt met je AMG SO VINTAGE polaroidcamera? Driehoeken: het zijn dingen.

Spoiler
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2011, 20:03
niña
niña is offline
Zolang het een driehoek met gelijke zijden is, ben ik er helemaal voor en zijn ze eckt mijn ding, weet je. Maar als je die Pythagoras-shit er bij haalt, ben ik gelijk op fietse.

Vijfhoeken, die zijn pas gaaf.
Oud 16-09-2011, 20:05
RiRi95
RiRi95 is offline
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 20:17
Daantjer
Daantjer is offline
vergeet je de belangrijkste driehoek:

Oud 16-09-2011, 20:19
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
driehoeken zijn altijd geniaal geweest voor mij.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 21:42
Verwijderd
Die driehoeken die die kerel heeft getatoeëerd zijn trouwens het symbool voor lucht. Of aarde als je hem van de achterkant ziet met zijn armen naar beneden.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 21:42
Verwijderd
driehoeken zijn voor casuals
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 13:31
Chevy
Chevy is offline
M'n relatie met driehoeken is vrij neutraal.
Oud 18-09-2011, 22:08
Verwijderd
Ik heb geen bezwaar tegen driehoeken. Ik denk dat ik ze toffer vindt dan vierkanten. Maar ik weet niet of ze het winnen van cirkels.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 22:30
Daantjer
Daantjer is offline
Ik vind trapeziums en ruiten minder cool dan driehoeken, maar ik twijfel nog over of de gelijkbenige driehoek nou cooler is dan de pythagorische...
Oud 19-09-2011, 02:18
Hakuna
Hakuna is offline
Deze foto heb ik eens bij een vrouw thuis genomen die nu geheel in het zwart gekleed gaat sind ik haar driehoek met cirkel heb nagemaakt in een gelijksoortige trui.

Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 06:08
Verwijderd
driehoeken worden saai als je er te lang naar kijkt. Maar doe driehoek met snor is lol.
moest er stiekum om lachen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 06:15
Verwijderd
Een gelijkzijdige driehoek is een beetje kneuzig. Komt overal een beetje hetzelfde opdagen. Hoi, hier sta ik. Ja, op iemands arm. Woehoew, ondersteboven. Met een streepje. Kijk, groter. Of kleiner. Maar altijd onderdeel van de maffiafamilie van gelijkzijdige driehoeken.

Gelijkbenige driehoeken zijn zo enorm beschuldigend, ze wijzen ergens naar maar een beetje ineffectief, maakt het zo log etc.

Rechthoekige driehoeken vind ik enorm fijn, want dan kan ik altijd relatief eenvoudige rekensommetjes maken over de lengtes van de zijdes.

Driehoeken zonder enige logica vind ik disturbing, ze frustreren me.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 11:45
Verwijderd
Ik heb weinig op met driehoeken sinds ik ze een jaar lang tevergeefs heb moeten zoeken in barokke schilderijen. Dat waren geen rechthoekige, gelijkbenige, logicaloze of gelijkzijdige driehoeken, trouwens, het waren driehoeken die als enige overeenkomst met driehoeken hadden dat er een soort bovenkant was. Sindsdien ben ik wel goed in het zien van driehoekscomposities. Die zie ik dan ook overal. In architectuur ook altijd overal.

Verder draag ik ze niet op mijn shirt, want ik vind ze eruitzien als een obscuur fascistisch symbool. Of als iets met de heilige drie-eenheid en die, nouja, die hoef ik ook niet perse op mijn shirt. O, eigenlijk draag ik sowieso weinig shirts.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 18:13
Rivka
Rivka is offline
Ik heb weinig met driehoeken. Ik hou meer van cirkels.
Reageren

Regels voor berichten